Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef peterfan het volgende:
Liam en Keano die bij Opa en Oma in het hotel slapen in plaats van bij pappa en mamma (en ook tussen Opa en Oma in het vliegtuig zitten..)
Ik verbaas me nergens meer over bij die gastenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.
Dat kwam omdat Nicolas en Debby later pas kwamen... dus de kinderen zijn bij opa en oma geweest, nicolas en Debby kwamen pas midden in de nacht aan in het hotel.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.
Maar ik vind sowieso dat die kinderen van hun wel erg vaak bij Opa en Oma zijn!! Ik zie Debby en Nicolas bijna nooit met die kinderen! (Laatst alleen in de lingeriezaak, wat erg grappig was)!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Nicolas en Debby later pas kwamen... dus de kinderen zijn bij opa en oma geweest, nicolas en Debby kwamen pas midden in de nacht aan in het hotel.
In het vliegtuig is het niet zo gek dat alles door elkaar zit lijkt me (tenminste dat lijkt me niet echt iets om je druk om te maken)
Ja dat is waar, ze zijn wel vaak bij bonbon en opa. Lingeriezaak was geweldig!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar ik vind sowieso dat die kinderen van hun wel erg vaak bij Opa en Oma zijn!! Ik zie Debby en Nicolas bijna nooit met die kinderen! (Laatst alleen in de lingeriezaak, wat erg grappig was)!
Nu we het toch over kinderen hebben, ik had het laatst ook al gevraagd, maar weet iemand wie die mensen en kinderen zijn die je af en toe bij Carmen en Jean-Marie in huis ziet bij de oude afleveringen?!!!
Nou ja, alles door elkaar, elk ouderpaar lette op de eigen kinderen, en opa en oma letten op Liam en Keano. En ik maak me er helemaal niet druk om of zo, maar ik vind het wel wat apart, ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef annelies80 het volgende:
In het vliegtuig is het niet zo gek dat alles door elkaar zit lijkt me (tenminste dat lijkt me niet echt iets om je druk om te maken)
Ze kwamen later omdat Debby toch laat moest werken, toen zijn ze gelijk naar de kapper gegaan die nog open bleef voor hun.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef peterfan het volgende:
Ja, maar waarom kwamen ze latern? Omdat ze zo nodig samen naar de kapper moesten...
Maar goed, ik verbaas me inderdaad ook nergens meer over.
Behalve dan over het feit dat JM El Sympatico wordt genoemd...
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef Vlindur het volgende:
Toen Nicolas gister die emmer water over hem heen gooide was hij echt wel kwaad. Als die camera er niet bij had gestaan was het wel anders gelopen.
En 1 van de dochters riep toen, ´allee, dat doen wij nog niet eens! En wij zijn zn dochters!´
En savonds met het eten zaten ze ook zo te zweren over pappie. Dat ie de beste is enzo..
Bah.. Gezemel..
Wanneer komt de aflevering dat bomba overlijdt?
Volgens mij is hij best blij met Dave en Nicolas, alleen denk ik dat hij Sam net als heel Belgie en Nederland, un lui varken vindt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...
Vond het wel lief dat hij zei over Lyndsay: "Wat heb ik toch een mooie dochter"!
Verder ben ik niet zo'n fan van JM met zijn biertietjes....
Wat lijkt Bruce op Dave zeg! hahaha.quote:
Behoorlijk ja! Ik vind Dave op deze foto ook wel leuk eruit zien! Op tv komt hij altijd wat stil over, maar dat komt denk ik door de camera's!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Wat lijkt Bruce op Dave zeg! hahaha.
Ja, hij was echt woest. En dan vier keer zeggen dat hij dit soort grappen wel kan waarderen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...
Vond het wel lief dat hij zei over Lyndsay: "Wat heb ik toch een mooie dochter"!
Verder ben ik niet zo'n fan van JM met zijn biertietjes....
Dat ding wisselt waarschijnlijk elke week.. Ze stonden er wel hoor!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef peterfan het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik geen Pfaff op dat tijdschift?
Hoezo is dat overdreven? Wie zegt dat DAT de reden is dat ze een zonnebril op hebben? Ik doe dat meestal met een andere reden. Dus niet gelijk oordelel hequote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Starlie het volgende:
Best een zielige aflevering gister met dat van Bompa... ik vond het alleen echt zooooo belachelijk dat de dames allemaal hun zonnenbril ophielden , alsof je niet mag zien dat ze huilen... vond het erg overdreven!![]()
O het is niet als oordelen bedoeld, ik vond het gewoon een beetje vreemd... zeg nu zelf.. het zag er toch niet uit???quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:26 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Hoezo is dat overdreven? Wie zegt dat DAT de reden is dat ze een zonnebril op hebben? Ik doe dat meestal met een andere reden. Dus niet gelijk oordelel he![]()
Zielige aflevering ja maar, waar ik dan even van stond te kijken was de overschakeling van vakantie naar HUPPA de begravenis.
Het lijkt me erg dat je na zoiets altijd gelijk interviews moet doen en foto's moet laten nemen enzow... pfff en AL die kaarten! Wel erg lief dat Carmen ze allemaal een bedankje stuurde.
Ik dacht al; wanneer komt die schop nou? Maar die hebben ze er dus wrslk. gewoon uitgeknipt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
De boel ik geknipt en geplakt want die schop heb je niet gezien en geloof ook niet dat in België de overgang zo sterk was.
Was idd erg zielig.
Nee, dat vond ik ook. Zo filmsterren-achtig. Maar op een of andere manier past het ook wel weer bij ze....quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
O het is niet als oordelen bedoeld, ik vond het gewoon een beetje vreemd... zeg nu zelf.. het zag er toch niet uit???
Zeker lief dat Carmen iedereen een bedankje stuurde, echt top!
Hij staat altijd een beetje voor gek vind ik... hij probeert grappig te doen maar ik vind het niet echt lukken. Dat met dat shirt was volgens mij ook als grapje bedoeld... maar wat jij zegt kan ook!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
Voor de helft een leuke uitzending gisteren. Stukjes van JM waren nix maar in de Efteling was wel leuk.
JM viel wel door de mand trouwens. Hij kon niet eens zijn shirt het publiek ingooien. Ik had het idee dat hij een beetje voor gek stond...![]()
Waar baseer je dat op? Ik vind het ook hoor. Maar deed ze gisteren in de Efteling iets bitcherigs?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij staat altijd een beetje voor gek vind ik... hij probeert grappig te doen maar ik vind het niet echt lukken. Dat met dat shirt was volgens mij ook als grapje bedoeld... maar wat jij zegt kan ook!
Die Debby wordt trouwens met de week een grotere bitch...
Volgens mij wilde die dat shirt ook naar dat kleine jongetje gooien wat achter die man stond, teminste hij wees naar hem. En die vent pikt snel dat shirtje van het hekquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
Voor de helft een leuke uitzending gisteren. Stukjes van JM waren nix maar in de Efteling was wel leuk.
JM viel wel door de mand trouwens. Hij kon niet eens zijn shirt het publiek ingooien. Ik had het idee dat hij een beetje voor gek stond...![]()
Gister voordat ze naar de Efteling gingen zat ze weer te bitchen in de keuken en in het voorstukje voor volgende week hoorde ik haar ook weer snauwen.... Nicolas en Debby zie je sowieso niet veel in beeld... dat is maar goed ook denk ik... ze zitten altijd op elkaar te fitten.... Maar wie weet zijn ze wel heeeeeel lief tegen elkaar als de camera's uit zijn!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik vind het ook hoor. Maar deed ze gisteren in de Efteling iets bitcherigs?
Dan Dave en Lindsey, die vind ik altijd leuk met elkaar omgaan.
Ik vind Dave zo'n ontiegelijke burgerlul. Weet alles beter, loopt altijd met zo'n zwaaiend vingertje rond en ik heb het idee dat ie er een beetje bij hangt in die familie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dan Dave en Lindsey, die vind ik altijd leuk met elkaar omgaan.
Hehe nog iemand die het opviel, volgens mij hadden ze last van hun benenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef Cyan het volgende:
Ik vroeg me gister trouwens af waarom Shania en Kenji in godsnaam in een buggy zaten? Die zijn toch al de buggyfase ontgroeit?
Ja, die bank past helemaal niet in die ruimte. Verder von ik hem wel 'redelijk' Hij zal wel duur zijn joh..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:56 schreef peterfan het volgende:
Iemand nog het voorstukje voor volgende week gezien? JM zit dan met een andere man en een vrouw op een bankje. De man maakt een grap (iets van "homostel met dochter"). Je ziet JM eerst verward kijken, dan boos, en als hij dan merkt dat iedereen heel hard lacht, gaat ie heel hard en nep meelachen...echt, die man is zooo nep!
Verder leuke aflevering in de Efteling. Schatjes zijn die kinderen. Kenji tijdens het eieren maken: "hier gebeurt ook altijd wat" en Shania "waarom kan God ons niet helpen?"
Wat een spuuuuuuuglelijke bank van Kelly en Sam trouwens!!
In "de herhaling van de oude afleveringen" deden ze moeilijk om een huis van 2 1/2 ton, was een kast van een huis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, die bank past helemaal niet in die ruimte. Verder von ik hem wel 'redelijk' Hij zal wel duur zijn joh..
Ja dat is precies waar ik ook om moest lachen, ik werk toevallig bij een makelaar maar voor dat geld heb je hier waar ik werk een tussenwoning....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef Slasher het volgende:
[..]
In "de herhaling van de oude afleveringen" deden ze moeilijk om een huis van 2 1/2 ton, was een kast van een huis.
Huizenprijzen liggen daar natuurlijk heel anders maar moest wel ff lachen dat ze het veel geld vonden voor zo'n huis
Idd, als zo'n huis in NL te koop staat dan zou ik er echt blind voor tekenenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat is precies waar ik ook om moest lachen, ik werk toevallig bij een makelaar maar voor dat geld heb je hier waar ik werk een tussenwoning....
En ik had ook wel verwacht dat hun "rijk" zouden zijn....
Ik vind het ook belachelijk, op die achterlijke Caroline kan ik nog wel wachten maar ik had geen zin om tot 00.13 uur te wachten!! Weet dus niet of er iets gebeurd is...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:11 schreef flowerbox het volgende:
Wat belachelijk! Rtl 4 zit zo ontzettend te schuiven met de Pfaffs op zondag! Gisteren kwam het pas om 00.13u. Nou dat wordt me toch echt wat te laat...
Heeft iemand het gisteren gezien? Nog wat leuks in gebeurd?
Laat je dan even weten of het leuk was?!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het opgenomen dus ga het strakjes kijken.
Ja is goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Laat je dan even weten of het leuk was?!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |