abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 13:43:48 #51
43556 miss_dynastie
pi_53485785
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef peterfan het volgende:
Liam en Keano die bij Opa en Oma in het hotel slapen in plaats van bij pappa en mamma (en ook tussen Opa en Oma in het vliegtuig zitten..)
Dat verbaasde mij ook heel erg, ja.
pi_53485833
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik verbaas me nergens meer over bij die gasten
pi_53488693
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat kwam omdat Nicolas en Debby later pas kwamen... dus de kinderen zijn bij opa en oma geweest, nicolas en Debby kwamen pas midden in de nacht aan in het hotel.
In het vliegtuig is het niet zo gek dat alles door elkaar zit lijkt me (tenminste dat lijkt me niet echt iets om je druk om te maken)
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  woensdag 26 september 2007 @ 15:45:10 #54
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_53489268
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Dat kwam omdat Nicolas en Debby later pas kwamen... dus de kinderen zijn bij opa en oma geweest, nicolas en Debby kwamen pas midden in de nacht aan in het hotel.
In het vliegtuig is het niet zo gek dat alles door elkaar zit lijkt me (tenminste dat lijkt me niet echt iets om je druk om te maken)
Maar ik vind sowieso dat die kinderen van hun wel erg vaak bij Opa en Oma zijn!! Ik zie Debby en Nicolas bijna nooit met die kinderen! (Laatst alleen in de lingeriezaak, wat erg grappig was)!

Nu we het toch over kinderen hebben, ik had het laatst ook al gevraagd, maar weet iemand wie die mensen en kinderen zijn die je af en toe bij Carmen en Jean-Marie in huis ziet bij de oude afleveringen?!!!
pi_53490171
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:45 schreef Starlie het volgende:

[..]

Maar ik vind sowieso dat die kinderen van hun wel erg vaak bij Opa en Oma zijn!! Ik zie Debby en Nicolas bijna nooit met die kinderen! (Laatst alleen in de lingeriezaak, wat erg grappig was)!

Nu we het toch over kinderen hebben, ik had het laatst ook al gevraagd, maar weet iemand wie die mensen en kinderen zijn die je af en toe bij Carmen en Jean-Marie in huis ziet bij de oude afleveringen?!!!
Ja dat is waar, ze zijn wel vaak bij bonbon en opa. Lingeriezaak was geweldig!

Ik denk dat het gewoon nichtjes en neefjes zijn.... met kinderen e.d. Die komen daar nogal vaak over de vloer is me weleens verteld.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 16:38:53 #56
43556 miss_dynastie
pi_53490456
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:24 schreef annelies80 het volgende:
Nou ja, alles door elkaar, elk ouderpaar lette op de eigen kinderen, en opa en oma letten op Liam en Keano. En ik maak me er helemaal niet druk om of zo, maar ik vind het wel wat apart, ja.
pi_53507183
Ja, maar waarom kwamen ze latern? Omdat ze zo nodig samen naar de kapper moesten...
Maar goed, ik verbaas me inderdaad ook nergens meer over.
Behalve dan over het feit dat JM El Sympatico wordt genoemd...
  zondag 30 september 2007 @ 01:14:20 #58
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_53580904
die sam, heb me dood zitten ergeren aan die gast. in het vliegtuig ook, gaat gelijk slapen en laat kelly het werk doen, lamzak. had niet mijn kerel moeten wezen. en dacht ook nog grappig te wezen in dat busje.
als je niets zinnigs hebt te melden, hou dan gewoon je kop dicht.
pi_53593437
Maar dat doet hij toch altijd? Ik snap Kelly sowieso niet, ze heeft toch een mond op haar gezicht maar trek um dan eens open tegen die jongen. Die komt als het oorlog is nog nie eens zijn bed uit!
Maar vanavond toch maar weer lekker kijken! hihi
pi_53593477
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef peterfan het volgende:
Ja, maar waarom kwamen ze latern? Omdat ze zo nodig samen naar de kapper moesten...
Maar goed, ik verbaas me inderdaad ook nergens meer over.
Behalve dan over het feit dat JM El Sympatico wordt genoemd...
Ze kwamen later omdat Debby toch laat moest werken, toen zijn ze gelijk naar de kapper gegaan die nog open bleef voor hun.
Dat werd er gezegd. En idd... soms vraag ik me ook af wrom hij El Sympatico wordt genoemd magoed.
pi_53616411
Toen Nicolas gister die emmer water over hem heen gooide was hij echt wel kwaad. Als die camera er niet bij had gestaan was het wel anders gelopen.

En 1 van de dochters riep toen, ´allee, dat doen wij nog niet eens! En wij zijn zn dochters!´
En savonds met het eten zaten ze ook zo te zweren over pappie. Dat ie de beste is enzo..

Bah.. Gezemel..

Wanneer komt de aflevering dat bomba overlijdt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:12:31 #62
125420 Starlie
pi_53618482
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef Vlindur het volgende:
Toen Nicolas gister die emmer water over hem heen gooide was hij echt wel kwaad. Als die camera er niet bij had gestaan was het wel anders gelopen.

En 1 van de dochters riep toen, ´allee, dat doen wij nog niet eens! En wij zijn zn dochters!´
En savonds met het eten zaten ze ook zo te zweren over pappie. Dat ie de beste is enzo..

Bah.. Gezemel..

Wanneer komt de aflevering dat bomba overlijdt?
Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...

Vond het wel lief dat hij zei over Lyndsay: "Wat heb ik toch een mooie dochter"!
Verder ben ik niet zo'n fan van JM met zijn biertietjes....
pi_53618828
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik zag in de ogen van Jean Marie dat hij echt pislink was... Nu vraag ik me ook af of Jean Marie sowieso wel blij is met zijn schoonzonen...

Vond het wel lief dat hij zei over Lyndsay: "Wat heb ik toch een mooie dochter"!
Volgens mij is hij best blij met Dave en Nicolas, alleen denk ik dat hij Sam net als heel Belgie en Nederland, un lui varken vindt.

En dat dochters leuk en groot over hun vader praten, ja sorry maar dat vind ik leuk, doe ik zelf ook. Ik vind mijn vader ook de beste!

Ik vraag me ook een beetje af, wanneer we het overlijden van Bompa gaan zien. en of daar uberhaupt iets over op tv komt. In maart is hij overleden he! het is op tv nu eind januari denk ik.
pi_53619600
pi_53620577
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:57 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Wat lijkt Bruce op Dave zeg! hahaha.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:00:59 #66
125420 Starlie
pi_53621056
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:38 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Wat lijkt Bruce op Dave zeg! hahaha.
Behoorlijk ja! Ik vind Dave op deze foto ook wel leuk eruit zien! Op tv komt hij altijd wat stil over, maar dat komt denk ik door de camera's!
pi_53622946
Lindsey heeft een achterlijke smile op dr gezicht. Zonde van de foto. Ze kan zo leuk lachen!
pi_53623446
Op de site van VTM staat dat ze volgende week terug gaan en dat Bompa die aflevering ook overlijdt.
In Belgie was volgens mij de begrafenis tussendoor gezet.
Maar hier is dat niet gedaan, weet dus ook niet of de aflevering speciaal voor Bompa hier wel uitgezonden gaat worden.

Hoop het wel.
E.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:25:26 #69
125420 Starlie
pi_53661199
Gisteravond weer de herhalingen gekeken van de Pfaff's, altijd leuk! Maar maandag gingen Lyndsey en Carmen kerstshoppen en hadden ze nog die oude bruine keuken en gister gingen ze opeens op zomervakantie en hadden ze opeens een nieuwe keuken etc. volgens mij gooien ze de afleveringen een beetje door elkaar!
pi_53681863
Ben ik nou gek of zie ik geen Pfaff op dat tijdschift?
pi_53681915
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja, hij was echt woest. En dan vier keer zeggen dat hij dit soort grappen wel kan waarderen... JM is volgens mij een klein tirannetje. En wat vonden we dan van dat T-shirt?? Iedereen moet een t-shirt aan met opa en de kleinkinderen... Waar was Carmen? Die de godganse dag loopt te sloven met die koters?
Rare familie...
pi_53696585
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef peterfan het volgende:
Ben ik nou gek of zie ik geen Pfaff op dat tijdschift?
Dat ding wisselt waarschijnlijk elke week.. Ze stonden er wel hoor!
pi_53696641

Zo dan
pi_53706757
dank!
Leuke foto. Ik zap soms nog wel eens langs de herhalingen van de oudere series en dan valt weer op dat Lindsey echt de liefste is... zeker toen ze nog vrijgezel was!
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:07:58 #75
125420 Starlie
pi_53783727
Best een zielige aflevering gister met dat van Bompa... ik vond het alleen echt zooooo belachelijk dat de dames allemaal hun zonnenbril ophielden , alsof je niet mag zien dat ze huilen... vond het erg overdreven!
pi_53783988
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Starlie het volgende:
Best een zielige aflevering gister met dat van Bompa... ik vond het alleen echt zooooo belachelijk dat de dames allemaal hun zonnenbril ophielden , alsof je niet mag zien dat ze huilen... vond het erg overdreven!
Hoezo is dat overdreven? Wie zegt dat DAT de reden is dat ze een zonnebril op hebben? Ik doe dat meestal met een andere reden. Dus niet gelijk oordelel he

Zielige aflevering ja maar, waar ik dan even van stond te kijken was de overschakeling van vakantie naar HUPPA de begravenis.

Het lijkt me erg dat je na zoiets altijd gelijk interviews moet doen en foto's moet laten nemen enzow... pfff en AL die kaarten! Wel erg lief dat Carmen ze allemaal een bedankje stuurde.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:49:56 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53784413
De boel ik geknipt en geplakt want die schop heb je niet gezien en geloof ook niet dat in België de overgang zo sterk was.

Was idd erg zielig.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:50:51 #78
125420 Starlie
pi_53785764
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:26 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Hoezo is dat overdreven? Wie zegt dat DAT de reden is dat ze een zonnebril op hebben? Ik doe dat meestal met een andere reden. Dus niet gelijk oordelel he

Zielige aflevering ja maar, waar ik dan even van stond te kijken was de overschakeling van vakantie naar HUPPA de begravenis.

Het lijkt me erg dat je na zoiets altijd gelijk interviews moet doen en foto's moet laten nemen enzow... pfff en AL die kaarten! Wel erg lief dat Carmen ze allemaal een bedankje stuurde.
O het is niet als oordelen bedoeld, ik vond het gewoon een beetje vreemd... zeg nu zelf.. het zag er toch niet uit???

Zeker lief dat Carmen iedereen een bedankje stuurde, echt top!
pi_53787181
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
De boel ik geknipt en geplakt want die schop heb je niet gezien en geloof ook niet dat in België de overgang zo sterk was.

Was idd erg zielig.
Ik dacht al; wanneer komt die schop nou? Maar die hebben ze er dus wrslk. gewoon uitgeknipt.
En inderdaad die overgang was wel heel raar: hoppa daar was de begrafenis en ze lieten niets zien van de toespraken van de kleindochters.

Kelly vond ik wel een vakvrouw hoor dat ze toch gewoon ging presenteren.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53787225
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:50 schreef Starlie het volgende:

[..]

O het is niet als oordelen bedoeld, ik vond het gewoon een beetje vreemd... zeg nu zelf.. het zag er toch niet uit???
Zeker lief dat Carmen iedereen een bedankje stuurde, echt top!
Nee, dat vond ik ook. Zo filmsterren-achtig. Maar op een of andere manier past het ook wel weer bij ze....
pi_53944218
Voor de helft een leuke uitzending gisteren. Stukjes van JM waren nix maar in de Efteling was wel leuk.
JM viel wel door de mand trouwens. Hij kon niet eens zijn shirt het publiek ingooien. Ik had het idee dat hij een beetje voor gek stond...
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:08:35 #82
125420 Starlie
pi_53948315
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
Voor de helft een leuke uitzending gisteren. Stukjes van JM waren nix maar in de Efteling was wel leuk.
JM viel wel door de mand trouwens. Hij kon niet eens zijn shirt het publiek ingooien. Ik had het idee dat hij een beetje voor gek stond...
Hij staat altijd een beetje voor gek vind ik... hij probeert grappig te doen maar ik vind het niet echt lukken. Dat met dat shirt was volgens mij ook als grapje bedoeld... maar wat jij zegt kan ook!

Die Debby wordt trouwens met de week een grotere bitch...
pi_53948506
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef Starlie het volgende:

[..]

Hij staat altijd een beetje voor gek vind ik... hij probeert grappig te doen maar ik vind het niet echt lukken. Dat met dat shirt was volgens mij ook als grapje bedoeld... maar wat jij zegt kan ook!

Die Debby wordt trouwens met de week een grotere bitch...
Waar baseer je dat op? Ik vind het ook hoor. Maar deed ze gisteren in de Efteling iets bitcherigs?

Dan Dave en Lindsey , die vind ik altijd leuk met elkaar omgaan.
pi_53948713
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:03 schreef flowerbox het volgende:
Volgens mij wilde die dat shirt ook naar dat kleine jongetje gooien wat achter die man stond, teminste hij wees naar hem. En die vent pikt snel dat shirtje van het hek
Cuore Sportivo
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:35:42 #85
125420 Starlie
pi_53948780
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ik vind het ook hoor. Maar deed ze gisteren in de Efteling iets bitcherigs?
Gister voordat ze naar de Efteling gingen zat ze weer te bitchen in de keuken en in het voorstukje voor volgende week hoorde ik haar ook weer snauwen.... Nicolas en Debby zie je sowieso niet veel in beeld... dat is maar goed ook denk ik... ze zitten altijd op elkaar te fitten.... Maar wie weet zijn ze wel heeeeeel lief tegen elkaar als de camera's uit zijn!
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:43:31 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53950043
Sam zie je ook niet veel meer en dat is maar goed ook
pi_53957192
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:18 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ik vind Dave zo'n ontiegelijke burgerlul. Weet alles beter, loopt altijd met zo'n zwaaiend vingertje rond en ik heb het idee dat ie er een beetje bij hangt in die familie.

JM praat trouwens ontiegelijk irritant als ie in Nederland is. Dan heeft ie echt zo'n fake ABN-accent.

Ik vroeg me gister trouwens af waarom Shania en Kenji in godsnaam in een buggy zaten? Die zijn toch al de buggyfase ontgroeit?

Alhoewel, ze huppelen ook nog steeds met die speen rond
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_53961965
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef Cyan het volgende:

Ik vroeg me gister trouwens af waarom Shania en Kenji in godsnaam in een buggy zaten? Die zijn toch al de buggyfase ontgroeit?
Hehe nog iemand die het opviel, volgens mij hadden ze last van hun benen
pi_53963354
Iemand nog het voorstukje voor volgende week gezien? JM zit dan met een andere man en een vrouw op een bankje. De man maakt een grap (iets van "homostel met dochter"). Je ziet JM eerst verward kijken, dan boos, en als hij dan merkt dat iedereen heel hard lacht, gaat ie heel hard en nep meelachen...echt, die man is zooo nep!

Verder leuke aflevering in de Efteling. Schatjes zijn die kinderen. Kenji tijdens het eieren maken: "hier gebeurt ook altijd wat" en Shania "waarom kan God ons niet helpen?"

Wat een spuuuuuuuglelijke bank van Kelly en Sam trouwens!!
pi_53965048
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:56 schreef peterfan het volgende:
Iemand nog het voorstukje voor volgende week gezien? JM zit dan met een andere man en een vrouw op een bankje. De man maakt een grap (iets van "homostel met dochter"). Je ziet JM eerst verward kijken, dan boos, en als hij dan merkt dat iedereen heel hard lacht, gaat ie heel hard en nep meelachen...echt, die man is zooo nep!

Verder leuke aflevering in de Efteling. Schatjes zijn die kinderen. Kenji tijdens het eieren maken: "hier gebeurt ook altijd wat" en Shania "waarom kan God ons niet helpen?"

Wat een spuuuuuuuglelijke bank van Kelly en Sam trouwens!!
Ja, die bank past helemaal niet in die ruimte. Verder von ik hem wel 'redelijk' Hij zal wel duur zijn joh..
pi_53965249
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, die bank past helemaal niet in die ruimte. Verder von ik hem wel 'redelijk' Hij zal wel duur zijn joh..
In "de herhaling van de oude afleveringen" deden ze moeilijk om een huis van 2 1/2 ton, was een kast van een huis.
Huizenprijzen liggen daar natuurlijk heel anders maar moest wel ff lachen dat ze het veel geld vonden voor zo'n huis
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:04:59 #92
125420 Starlie
pi_53968633
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef Slasher het volgende:

[..]

In "de herhaling van de oude afleveringen" deden ze moeilijk om een huis van 2 1/2 ton, was een kast van een huis.
Huizenprijzen liggen daar natuurlijk heel anders maar moest wel ff lachen dat ze het veel geld vonden voor zo'n huis
Ja dat is precies waar ik ook om moest lachen, ik werk toevallig bij een makelaar maar voor dat geld heb je hier waar ik werk een tussenwoning....

En ik had ook wel verwacht dat hun "rijk" zouden zijn....
pi_53969294
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:04 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja dat is precies waar ik ook om moest lachen, ik werk toevallig bij een makelaar maar voor dat geld heb je hier waar ik werk een tussenwoning....

En ik had ook wel verwacht dat hun "rijk" zouden zijn....
Idd, als zo'n huis in NL te koop staat dan zou ik er echt blind voor tekenen
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:33:41 #94
125420 Starlie
pi_54026809
Heb gisteravond de herhaling gezien van de Pfaff's dat Lyndsey haar "eerste" echte date heeft met Dave! Echt leuk!!! Dave zag er daar wel beter uit!!! Carmen daarna huilen omdat ze zo blij is voor Lyndsey! Leuke aflevering!
pi_54085750
Wat belachelijk! Rtl 4 zit zo ontzettend te schuiven met de Pfaffs op zondag! Gisteren kwam het pas om 00.13u. Nou dat wordt me toch echt wat te laat...
Heeft iemand het gisteren gezien? Nog wat leuks in gebeurd?
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:00:28 #96
125420 Starlie
pi_54086579
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 11:11 schreef flowerbox het volgende:
Wat belachelijk! Rtl 4 zit zo ontzettend te schuiven met de Pfaffs op zondag! Gisteren kwam het pas om 00.13u. Nou dat wordt me toch echt wat te laat...
Heeft iemand het gisteren gezien? Nog wat leuks in gebeurd?
Ik vind het ook belachelijk, op die achterlijke Caroline kan ik nog wel wachten maar ik had geen zin om tot 00.13 uur te wachten!! Weet dus niet of er iets gebeurd is...

Als ze nu gewoon Caroline verlaten en de Pfaff's vervroegen kan ik ook op een normaal tijdstip mijn bed in!! Zal de ideale zondagavond zijn... eerst Gooische Vrouwen daarna de Pfaff's!!!
pi_54087005
Nee, ik heb het dus ook niet gezien. Die onzin met Wendy kwam er tussen door. Ik ben om 00.00 naar bed gegaan. Als ik had geweten dat het nog kwam had ik gewacht....

Stel eikels.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:14:28 #98
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54090265
Ik heb het opgenomen dus ga het strakjes kijken.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:15:41 #99
125420 Starlie
pi_54090284
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het opgenomen dus ga het strakjes kijken.
Laat je dan even weten of het leuk was?!!
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:16:25 #100
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54090303
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:15 schreef Starlie het volgende:

[..]

Laat je dan even weten of het leuk was?!!
Ja is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')