Mijn laatste post in #3.quote:Ja maar toen was het een pop . Volgens mij hadden ze ook niet superveel tijd om iets te verzinnen.
En dan die opmerking van Kelly.
Lindsey: Kijk je ziet het ook al aan mijn buik.
Kelly: Ooh ik dacht dat is nog van je vorige zwangerschap
Had natuurlijk best gekund, maar ik vond het er zo heerlijk droog uit komen.
Ja ik vind het ook erg leuk, al volg ik het denk ik pas 10 afleveringen...quote:Op maandag 10 september 2007 12:44 schreef Koningin het volgende:
Ik kijk het af en toe, gister weer gekeken trouwens, erg leuk.
quote:Fay Volders is geboren
10 september 2007
Wij melden jullie met vreugde de
geboorte van ons dochtertje Fay
Fay werd geboren om 13:11 uur, ze
weegt 3.275 gram en is 50.5 cm groot
Bruce is natuurlijk heel trots als grote broer,
al zie je hem wel even kijken wat er allemaal
rondom hem aan het gebeuren is.
Veel liefs
Dave en Lyndsey
Ja echt liefdevol komen ze niet over.... vandaar zeker ook dat ze nog niet getrouwd zijn??quote:Op maandag 10 september 2007 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk!!!
Het valt me op dat bitch Debby in deze serie veel en veel en veel liever is voor Nicholas. Wat moet hij met weemoed kijken![]()
Inmiddels is in een interview met ik meen de telegraaf te lezen dat Lindsey er ook niet meer dan 2 wil.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:26 schreef flowerbox het volgende:
Maar misschien wil/krijgt Lindsey er wel meer dan 2? Debby wil niet meer dan 2.
waarom reageer je dan op dit topicquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef MahirBurekovic het volgende:
Bompa is dood hoor![]()
grote idioot als je naar deze shit kijkt
Lees de eerste regel en kijk naar de foto in de OP.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
waarom reageer je dan op dit topic![]()
![]()
telegraafquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:14 schreef peterfan het volgende:
Echt waar???Waar heb je dat gelezen?
Roight, wel een beetje dom hoor, denkt ze nu echt dat terroristische aanslagen op een 11e september gepleegd worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef lily het volgende:
Alleen dat de bevalling is opgewekt omdat Lindsey niet wilde dat ze op 11 september geboren zou worden vind ik echt weer iets voor celebs.
Ik denk niet dat je hier normaliter mee hoeft aan te komen...
I agreequote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Cyan het volgende:
Terug Vind Pfaff
Alsof je iets anders hoeft te verwachten van die idioten.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:31 schreef jannet1234 het volgende:
moet dat joch van kelly nou nog met een speen lopen? belachelijk.
Jawel hoor dat kan wel. Dat hebben ze bij een vriendin van mij ook gedaan. Ze zou eigenlijk bevallen van haar zoontje op de sterfdag van haar vader, en dat wilde ze niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:49 schreef Slasher het volgende:
[..]
Roight, wel een beetje dom hoor, denkt ze nu echt dat terroristische aanslagen op een 11e september gepleegd worden.![]()
Ja idd zoiets had ik ook gehoord. Dus ik ben benieuwd.quote:En ik heb Lindsey eens horen zeggen op tv dat ze juist een heel groot gezin wou
Ja maar het zal me ook niets verbazen als het een hele aflevering wordt met koffers inpakken/stress/vliegtuig en dat de laatste 5 minuten op Barbados zijn... maar ja dan hebben we die zondag erna om naaruit te kijken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef flowerbox het volgende:
Aanstaande zondag zijn ze dan eindelijk in Barbados. Wordt vast een zonnige aflevring lijkt me.![]()
Nja, 't enige dat we weten is dat ze Pools is, wat ze betaald krijgt blijft de vraag. Ik vond het juist leuk om te zien dat ze haar verjaardag niet afdeden met alleen een presentje maar er een familie-etentje van maakten waarbij zij echt in het middelpunt stond en 't volgens mij gruwelijk naar d'r zin zat te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch een beetje vreemd dat zo'n rijke familie een goedkoop Pools vrouwtje in dienst heeft genomen om bompa te verzorgen, geld zat toch?
ah, dat is dus die aflevering waar die leuke foto vandaan komtquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:06 schreef flowerbox het volgende:
Aanstaande zondag zijn ze dan eindelijk in Barbados. Wordt vast een zonnige aflevring lijkt me.![]()
Moet je eens opletten al die kinderen lopen nog met een speen zelfs die Shania die is in de serie al bijna 8 geloof ikquote:Op woensdag 12 september 2007 23:31 schreef jannet1234 het volgende:
moet dat joch van kelly nou nog met een speen lopen? belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |