Dat was fixed, of nietquote:
De welbekende Wibra-fix.quote:
Genoeg, de partij wordt hier mentaal gewonnen door Fed.quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef APK het volgende:
Kut, ik heb maar voor 3 uur bier ingeslagen.
WTFquote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Tim86 het volgende:
APK ik vind jou meer iemand voor de Jonge Jenever
Jaloers kreng, met je salmiac balquote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Tim86 het volgende:
APK ik vind jou meer iemand voor de Jonge Jenever
Vandaag wordt het een ambulance.quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef XL het volgende:
Ik denk dat de dokter op 3-0 in de tweede set komt.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
6-5 Djoko. Verrassend. Ben benieuwd of hij het kan uitserveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Tim86 het volgende:
van Lottum verwijt Djokovic dat hij gefrustreerd doet na een belangrijk punt in de tiebreak..
* Tim86 mompelt iets van een pot en een ketel..
en dank u meneer van Dalequote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Mompelt iets dat hij het irritant vindt als mensen niet gewoon zeggen wat ze bedoelen maar schrijve "mompelt iets van" en dan een paar zelfstandige naamwoorden.![]()
Ach, dat was dat ene punt. Hij speelt wel wat beter dan Federer.quote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Djoko laat Federer alle hoeken van de baan zien"
Hoor je ook niet iedere dag.
Graag gedaan.quote:
Ik ruik een Henin avatar.quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef XL het volgende:
Ach ja, breakje achter. Dat komt wel goed als de druk er weer op staat. Ik ruik al dubbele fouten aankomen
Misschien staat hij daardoor voor.quote:Op maandag 10 september 2007 00:08 schreef XL het volgende:
Hij staat dan misschien wel voor in de tweede set, maar Maria is mooi naar huis.
Nee, hoeveel van dit soort teleurstellingen denk je dat hij aankan in deze wedstrijd?quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
Nog niks verloren voor Djokovic.
Niet zoveel nee. Hij komt van 2-0 100% niet terug.quote:Op maandag 10 september 2007 00:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hoeveel van dit soort teleurstellingen denk je dat hij aankan in deze wedstrijd?
Op die held ligt meer drukquote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat ook frustrerend om tegen zo'n held te spelen.
Hij is een held geworden doordat ie die druk aankanquote:
Ach, 1 van de 12 grand slams mag je stelen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:18 schreef XL het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Fed hier de overwinning gaat 'stelen'![]()
Als Fed hier de tiebreak weer wint, is dat echt een enorme mentale dreun voor Djok.quote:Op maandag 10 september 2007 00:18 schreef XL het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Fed hier de overwinning gaat 'stelen'![]()
Ik heb hem gewoon op Canvas staan, het vroegere België-Nederland-2.quote:Op maandag 10 september 2007 00:19 schreef Buakaw het volgende:
Is dit te zien op BWIN???
Ja, maar je moet daar tegenwoordig geld op je rekening hebben staan.quote:
Oh shitquote:Op maandag 10 september 2007 00:21 schreef Buakaw het volgende:
Mijn vader kijkt beneden, boven broer, en eigen kamer heb ik geen TV![]()
Dit vond ik op het Betfair forum:quote:Op maandag 10 september 2007 00:21 schreef Buakaw het volgende:
Mijn vader kijkt beneden, boven broer, en eigen kamer heb ik geen TV![]()
Ben jij voor Djokoquote:Op maandag 10 september 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Fed hier de tiebreak weer wint, is dat echt een enorme mentale dreun voor Djok.
Heel verleidelijkquote:Op maandag 10 september 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Laat je broer dan met je vader samen gaan kijken en sleep snel 1 TV naar je kamertje![]()
Of kom hier heen![]()
http://www.channelsurfing.net/quote:Op maandag 10 september 2007 00:28 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Heel verleidelijk, maar komt goed
vader gaat zo pitten
Het is eerder dat Federer het allemaal net wel is.quote:Op maandag 10 september 2007 00:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik leef mee met Djoko
Het is net niet......![]()
Programma van APK werktquote:Op maandag 10 september 2007 00:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.channelsurfing.net/
bij deze site doet in iedergeval de audio link het![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 00:33 schreef Tim86 het volgende:
had Davydenko toch gelijk: FEDERER HEEFT ALTIJD GELUK
quote:Op maandag 10 september 2007 00:33 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Programma van APK werktThankx APK en jij ook
Nu wachten tot Nol
op zn bek gaat
![]()
Neuh, de Andyfan gaf slechts een link naar geluid, de supporter van The King gaf beeld en hij zag dat het goed was.quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
( nu ben je dus wel voortaan altijd voor Andy)
quote:Op maandag 10 september 2007 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, de Andyfan gaf slechts een link naar geluid, de supporter van The King gaf beeld en hij zag dat het goed was.![]()
steruffffffffffffffff , jenever zuiperquote:Op maandag 10 september 2007 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, de Andyfan gaf slechts een link naar geluid, de supporter van The King gaf beeld en hij zag dat het goed was.![]()
ghehe nee dat niet en hij dwingt het ook zeker wel af hoor, wat ik alleen bedoel dat dit ook echt alleen Federer kan hebben..al die gemiste setpoints tegen en dat er daar niet eentje toevallig van binnen valt..met name op Djoko's service in set 1 waren het allemaal net kleine foutjes..quote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, net of hij die bal uitslaat op SP tegen
Sorry maar nee, Mandy is een sukkelquote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( nu ben je dus wel voortaan altijd voor Andy)
27quote:Op maandag 10 september 2007 00:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zouden de quotes nu zijn dat Djoko wint?
Voor de echte gokkersquote:
Hij speelt heel makkelijk zo aan het begin van de set...quote:
Mandy Moddick?quote:Op maandag 10 september 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens de Belg hebben Djoko en Andy M een band. Andy M heeft zich in een bureau verstopt van de schooldirecteur en Djoko heeft een oorlog meegemaakt![]()
![]()
Voor mij was Djoko - Stepanek de beste (spannendste) wedstrijd.quote:Op maandag 10 september 2007 00:47 schreef Norrage het volgende:
Blijf ik erbij dat ik Fed - Davy de beste wedstrijd van het toernooi vond gister...(jammer van de eveneens voorspelbare wendingen in de wedstrijd)
Qua niveau is dat de beste. Qua spanning Djokovic - Stepanek.quote:
Was vooral leuk vanwege het publiek, maar ik vond het niveau een beetje ver te zoeken...Stepanek speelde erg goed en haalde Djoko goed uit zijn ritme, maar verder vond ik het heel spannend en vermakelijk te zien, maar op een relatief laag niveau...quote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Voor mij was Djoko - Stepanek de beste (spannendste) wedstrijd.
Heb ik jammergenoeg heel weinig van gezien....maar volgens mij was die ook wel leuk jaquote:
Ik denk toch ook zoiets hoor...alhoewel die 2e set tiebreak wel op 110% was (en service op 3000%)quote:
Dat is geen geluk, dat is Darth Federer manquote:Op maandag 10 september 2007 00:54 schreef Norrage het volgende:
Davydenko had trouwens toch wel een beetje gelijk met de geluksfactor hoor....Het zat Fed gister behoorlijk mee en ook vandaag toch wel hoor....Maar ja, geluk dwing je af![]()
maar goed, ik blijf alweer te lang hangen omdat jullie zoveel posten hier
Als je maar 10% nodig hebtquote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk toch ook zoiets hoor...alhoewel die 2e set tiebreak wel op 110% was (en service op 3000%)
Ook DJoko vind ik lang niet zo overtuigend spelen als in zijn andere wedstrijden...(daar benutte hij zijn kansen tenminste)
Niet heel veel meer dan hij nu doet eigenlijk....Niet choken en hawkeye vernietigenquote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef MassApeal het volgende:
Djokovic vraagt zich nu waarschijnlijk af wat hij in hemelsnaam moet doen om van federer te winnen op een grandslam.
Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was de game, ik gok dat Djoko nog één game pakt.
quote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko heeft 't mentaal opgegeven
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Zwansen het volgende:
Ook knap dat Federer eigenlijk nooit geblesseerd is.
Dat is bekendquote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben niet voor Roger, maar tegen Djoko
Wimbledonfinale toch? Of zit ik nu fout?quote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaadheb je ooit een blessurebehandeling bij Fed gezien? Waanzinnig
Met name de eerste set vond ik erg goed. Nu is het minder inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2007 00:50 schreef Norrage het volgende:
Wat een laag niveau deze wedstrijd, en wat is het publiek mat (waarschijnlijk door het niveau...alleen eind 2e set heb ik ze gehoord)
Ook knap dat Djoko opeens nergens meer last van heeft, terwijl hij nu twee dagen op rij moet spelen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Zwansen het volgende:
Ook knap dat Federer eigenlijk nooit geblesseerd is.
Ja de eerste set vond ik goed, maar ik had het gevoel dat de retourneerder het steeds een beetje liet vieren en de serveerder het werk liet doen...Weinig spanning tijdens het enige moment dat ze allebei wel aardig speelden...love games ten over...quote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef XL het volgende:
[..]
Met name de eerste set vond ik erg goed. Nu is het minder inderdaad.
Ja, van 2 big macs en een cheeseburgerquote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Tim86 het volgende:
lol...mijn moeder komt net binnen: "Tim, is die vriendin van Federer zwanger ofzo?"
Dat was Nadal toch?quote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wimbledonfinale toch? Of zit ik nu fout?
Dat pleit ook al voor de Goddelijke Federer, dat hij nog steeds bij haar blijft ipv een of andere voormalige oostblokscharrel te pakken.quote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Tim86 het volgende:
lol...mijn moeder komt net binnen: "Tim, is die vriendin van Federer zwanger ofzo?"
Ik heb die finale niet gezienquote:Op maandag 10 september 2007 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wimbledonfinale toch? Of zit ik nu fout?
De beslissing van die games zat in de servicewinners, maar in de rally's gingen ze er allebei voor.quote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja de eerste set vond ik goed, maar ik had het gevoel dat de retourneerder het steeds een beetje liet vieren en de serveerder het werk liet doen...Weinig spanning tijdens het enige moment dat ze allebei wel aardig speelden...love games ten over...
Inderdaad! Iedereen choket het geheel weg tegen hem. Davydenko beukte hem van de baan in RG, maar verloor in straights, Hewitt was stiekem beter in Cincinatti maar verloor toch door een 3e set tiebreak choke, en nu met Djoko hetzelfde....Ook Gonzalez tijdens de AO was te geimponeerd....quote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef NumberNine het volgende:
Wijze woorden voor het slapen gaan:
"Hetgene wat Federer dit jaar onoverwinnelijk maakt is niet zijn spel, maar zijn prijzenkast."
Goede nacht iedereen!![]()
hij heeft vast wel ergens zijn gumar rondlopen die hem na de wedstrijd helpt ontspannen op een manier die Mirka niet kanquote:Op maandag 10 september 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pleit ook al voor de Goddelijke Federer, dat hij nog steeds bij haar blijft ipv een of andere voormalige oostblokscharrel te pakken.![]()
Dit keer niet, geen speciale records nuquote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef RayMania het volgende:
Gaat Federer bij winst op de grond vallen, of niet?
quote:Op maandag 10 september 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pleit ook al voor de Goddelijke Federer, dat hij nog steeds bij haar blijft ipv een of andere voormalige oostblokscharrel te pakken.![]()
Hij viel ook niet op het hard court, maar op zo'n zacht reclamebordjequote:
Eerste die vier keer op rij de US Open wint, toch?quote:Op maandag 10 september 2007 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit keer niet, geen speciale records nu.
Hij slaat zijn handen voor zijn ogen en doet heel even een pruilmondjequote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef RayMania het volgende:
Gaat Federer bij winst op de grond vallen, of niet?
Ik denk dat hij even gaat zitten, tot tranen geroerd.quote:Op maandag 10 september 2007 01:11 schreef erkel het volgende:
Hij slaat zijn handen voor zijn ogen en doet heel even een pruilmondje![]()
Jaja !!quote:Op maandag 10 september 2007 01:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
TheGeneral zit al klaar om z'n sig te veranderen.
quote:Op maandag 10 september 2007 01:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Roger straks Djoko gaat nadoen.
Close enough.quote:Op maandag 10 september 2007 01:13 schreef APK het volgende:
Ik denk dat hij even gaat zitten, tot tranen geroerd.![]()
Niet zeiken, Spa Blauw-neus.quote:Op maandag 10 september 2007 01:16 schreef Tim86 het volgende:
dat was niet zitten..dat was een evenwichtsstoornis
Nog 3 om alleen bovenaan te staan. Als het meezit dan is dat met Wimbledon, maar ik denk dat het volgend jaar zelfde tijd zal zijn dat hij het record gaat verbreken.quote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 2 verwijderd.
Dus op RG kan ie (na AO) zich echt als beste ooit laten kronen.
Kijk, als tie dat doet, dan komt Sampras na afloop van de finale op bezoek. Met een bakje schoensmeer.quote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 2 verwijderd.
Dus op RG kan ie (na AO) zich echt als beste ooit laten kronen.
Eurosport..quote:Op maandag 10 september 2007 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Sampras de meeste GS?
Kan iemand zeggen wat hij bij zijn speech zegt? sporza kapt er mee:(
Henin heeft Wimbledon nog nooit gewonnen en Fed gaat de komende jaren gewoon een van de drie of vier beste tennisers ter wereld zijn. Iets als Agassi, Sampras en Courier ofzo. Of Becker, Edberg, Lendl.quote:Op maandag 10 september 2007 01:23 schreef golfer het volgende:
Het wordt een beetje saai in de tenniswereld.
Henin wint alles wat ze wil winnen en Federer lijkt de komende tijd helemaal onverslaanbaar.
Nadal in topvorm wint van Federer in topvorm??quote:Op maandag 10 september 2007 01:30 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Henin heeft Wimbledon nog nooit gewonnen en Fed gaat de komende jaren gewoon een van de drie of vier beste tennisers ter wereld zijn. Iets als Agassi, Sampras en Courier ofzo. Of Becker, Edberg, Lendl.
Nadal in topvorm wint op hardcourt van Federer in topvorm, en Djokovic en komend jaar vast wel een van de andere jonkies komen er aan. Punt is natuurlijk dat Fed zo verschrikkelijk consistent is dat tie bij grote wedstrijden bijna altijd ten minste in de finale staat.
Kan je nagaan hoe saai het de komende tijd wordt in de tenniswereld als ie wel echt in topvorm zou zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 01:32 schreef LoveProfusion het volgende:
En toch vond ik Federer in de finale niet echt super spelen. Ik vind hem heel dit jaar nog niet echt zijn SUPERtop te hebben gehaald.
Henin heeft Wimbledon nog niet, de specialiteit van Federer.quote:Op maandag 10 september 2007 01:23 schreef golfer het volgende:
Het wordt een beetje saai in de tenniswereld.
Henin wint alles wat ze wil winnen en Federer lijkt de komende tijd helemaal onverslaanbaar.
Federer wint Roland Garros volgend jaar ook.quote:Op maandag 10 september 2007 01:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Maar gezien Djokovic en Nadal nu qua niveau ook op hardcourt echt dichtbij komen, verwacht ik eigenlijk wel dat 3 GS of meer volgend jaar wel heel moeilijk wordt. En dat tie niet heel 2008 op 1 staat.
Hij kan eens proberen voor de "Golden Slam" te gaan. Is dat bij de mannen ooit al gelukt? Volgens mij niet?quote:Op maandag 10 september 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Federer wint Roland Garros volgend jaar ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |