hij heeft vast wel ergens zijn gumar rondlopen die hem na de wedstrijd helpt ontspannen op een manier die Mirka niet kanquote:Op maandag 10 september 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pleit ook al voor de Goddelijke Federer, dat hij nog steeds bij haar blijft ipv een of andere voormalige oostblokscharrel te pakken.![]()
Dit keer niet, geen speciale records nuquote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef RayMania het volgende:
Gaat Federer bij winst op de grond vallen, of niet?
quote:Op maandag 10 september 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat pleit ook al voor de Goddelijke Federer, dat hij nog steeds bij haar blijft ipv een of andere voormalige oostblokscharrel te pakken.![]()
Hij viel ook niet op het hard court, maar op zo'n zacht reclamebordjequote:
Eerste die vier keer op rij de US Open wint, toch?quote:Op maandag 10 september 2007 01:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit keer niet, geen speciale records nu.
Hij slaat zijn handen voor zijn ogen en doet heel even een pruilmondjequote:Op maandag 10 september 2007 01:05 schreef RayMania het volgende:
Gaat Federer bij winst op de grond vallen, of niet?
Ik denk dat hij even gaat zitten, tot tranen geroerd.quote:Op maandag 10 september 2007 01:11 schreef erkel het volgende:
Hij slaat zijn handen voor zijn ogen en doet heel even een pruilmondje![]()
Jaja !!quote:Op maandag 10 september 2007 01:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
TheGeneral zit al klaar om z'n sig te veranderen.
quote:Op maandag 10 september 2007 01:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Roger straks Djoko gaat nadoen.
Close enough.quote:Op maandag 10 september 2007 01:13 schreef APK het volgende:
Ik denk dat hij even gaat zitten, tot tranen geroerd.![]()
Niet zeiken, Spa Blauw-neus.quote:Op maandag 10 september 2007 01:16 schreef Tim86 het volgende:
dat was niet zitten..dat was een evenwichtsstoornis
Nog 3 om alleen bovenaan te staan. Als het meezit dan is dat met Wimbledon, maar ik denk dat het volgend jaar zelfde tijd zal zijn dat hij het record gaat verbreken.quote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 2 verwijderd.
Dus op RG kan ie (na AO) zich echt als beste ooit laten kronen.
Kijk, als tie dat doet, dan komt Sampras na afloop van de finale op bezoek. Met een bakje schoensmeer.quote:Op maandag 10 september 2007 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 2 verwijderd.
Dus op RG kan ie (na AO) zich echt als beste ooit laten kronen.
Eurosport..quote:Op maandag 10 september 2007 01:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Sampras de meeste GS?
Kan iemand zeggen wat hij bij zijn speech zegt? sporza kapt er mee:(
Henin heeft Wimbledon nog nooit gewonnen en Fed gaat de komende jaren gewoon een van de drie of vier beste tennisers ter wereld zijn. Iets als Agassi, Sampras en Courier ofzo. Of Becker, Edberg, Lendl.quote:Op maandag 10 september 2007 01:23 schreef golfer het volgende:
Het wordt een beetje saai in de tenniswereld.
Henin wint alles wat ze wil winnen en Federer lijkt de komende tijd helemaal onverslaanbaar.
Nadal in topvorm wint van Federer in topvorm??quote:Op maandag 10 september 2007 01:30 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Henin heeft Wimbledon nog nooit gewonnen en Fed gaat de komende jaren gewoon een van de drie of vier beste tennisers ter wereld zijn. Iets als Agassi, Sampras en Courier ofzo. Of Becker, Edberg, Lendl.
Nadal in topvorm wint op hardcourt van Federer in topvorm, en Djokovic en komend jaar vast wel een van de andere jonkies komen er aan. Punt is natuurlijk dat Fed zo verschrikkelijk consistent is dat tie bij grote wedstrijden bijna altijd ten minste in de finale staat.
Kan je nagaan hoe saai het de komende tijd wordt in de tenniswereld als ie wel echt in topvorm zou zijn.quote:Op maandag 10 september 2007 01:32 schreef LoveProfusion het volgende:
En toch vond ik Federer in de finale niet echt super spelen. Ik vind hem heel dit jaar nog niet echt zijn SUPERtop te hebben gehaald.
Henin heeft Wimbledon nog niet, de specialiteit van Federer.quote:Op maandag 10 september 2007 01:23 schreef golfer het volgende:
Het wordt een beetje saai in de tenniswereld.
Henin wint alles wat ze wil winnen en Federer lijkt de komende tijd helemaal onverslaanbaar.
Federer wint Roland Garros volgend jaar ook.quote:Op maandag 10 september 2007 01:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Maar gezien Djokovic en Nadal nu qua niveau ook op hardcourt echt dichtbij komen, verwacht ik eigenlijk wel dat 3 GS of meer volgend jaar wel heel moeilijk wordt. En dat tie niet heel 2008 op 1 staat.
Hij kan eens proberen voor de "Golden Slam" te gaan. Is dat bij de mannen ooit al gelukt? Volgens mij niet?quote:Op maandag 10 september 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Federer wint Roland Garros volgend jaar ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |