Ja, en dat kan ik maar moeilijk begrijpen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:47 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo. Tien Amerikaanse vlaggen en daartussen één Belgische en één Russische.
Tja, Amerikanen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, en dat kan ik maar moeilijk begrijpen.
Tijdens zo'n prijsuitreiking zou de winnaar / winnares en zijn / haar nationaliteit voorop moeten staan.
Als er olympische spelen zijn, wordt de vlag van het land van de winnaar toch ook bovenaan geheven? Dan gaan ze toch ook niet 10 vlaggen van het gastland er naast hangen?
Ja, heel ergquote:
Fedeyequote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Hawkeye is naar Federer vernoemd volgens mij..respect
Maria is ook een doetje in bed, dat was laatst in het nieuws.quote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, heel erg![]()
Lijkt me heerlijk om genomen te worden door zo'n huilbaby. Roept hij na een minuut dat hij last heeft van zn rug en schreeuwt om zn moeder![]()
Henin is een wildequote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef XL het volgende:
[..]
Maria is ook een doetje in bed, dat was laatst in het nieuws.![]()
Miss gil.quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het beeld ff gemist. Maria als in miss gil of in Maki (de schone dus).
quote:Op zondag 9 september 2007 23:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het beeld ff gemist. Maria als in miss gil of in Maki (de schone dus).
Waarom verbaast die opmerking me niet. Tijdens de finale van Montreal zei je hetzelfde en we weten hoe dat afgelopen isquote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef XL het volgende:
Fed gaat dit gewoon winnen, ik heb het al gezien.
Nee joh, dit wordt gewoon een herhaling van Montreal.quote:Op zondag 9 september 2007 23:06 schreef XL het volgende:
Fed gaat dit gewoon winnen, ik heb het al gezien.
Fed is vandaag messcherp.quote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee joh, dit wordt gewoon een herhaling van Montreal.
Dat was in Montreal genoeg, maar tegen een scherpe Federer is niets opgewassen.quote:
Die achter de speler? Ik vind ze net irritant, want je kan soms moeilijk zien of de bal voor of achter de lijn is aan de andere kant van het veld.quote:Op zondag 9 september 2007 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat lage camerastandpunt moeten ze bij alle grandslams invoeren, gaaf!
BP Djoko!
Ik vind het juist gaaf want je krijgt veel meer het gevoel van de speler.quote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef Heero87 het volgende:
Ik vind ze net irritant, want je kan soms moeilijk zien of de bal voor of achter de lijn is aan de andere kant van het veld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |