Laat ik zeggen ergens tussen de 180.000 en 190.000 euro.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef freak1 het volgende:
lompe vraag misschien, maar wat betaal je nu voor zo;n opknappertje in groningen?
Niet nadenken, gewoon doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:47 schreef Inu het volgende:
tvp
Echt gaaf zo´n huis! Superstoer dat jullie dit aanpakken
Ik wil het zelf graag ook nog een keertje doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef Forno het volgende:
[..]
Niet nadenken, gewoon doen.
Natuurlijk hebben we vantevoren de afweging gemaakt, of de enorme klus opweegt tegen het aantal jaren dat je verwacht in het huisje te wonen. Je gaat zoiets niet doen om het na een jaar weer te verkopen. En die afweging hangt natuurlijk van een hoop persoonlijke zaken af, maar was en is voor ons positief.
Leuk. En zo'n verbouwing is meteen een goede relatietest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil het zelf graag ook nog een keertje doenZoals het er nu naar uitziet, gaan mijn vriend en ik, als we eindelijk gaan samenwonen, in Dordrecht wonen en daar staat het ook vol met zulke huisjes
Als we er een paar mille voor zouden krijgen, mag "Bouwval Gezocht" langskomen. Hoewel het natuurlijk geen bouwval is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:18 schreef Charisma het volgende:
heee, dat ik dit topic niet eerder heb gezien !!! zal ik blijven volgen ..
en wat gaan jullie snel? je zou mee kunnen doen in het programma " bouwval gezocht"
je schreef dat je in december er in wilde gaan wonen? ik neem aan dat dit volgend jaar december zal zijn![]()
Yup, en het dak. Mijn motto van de verbouwing is dat, je doet het goed of je doet het niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef PeuRac het volgende:
Wow, ik heb veel verbouwingen gezien, 8 jaar geleden t huis van mn ouders nog grotendeels verbouwd incl alle water, electra, gas, muren, enz. Maar daarbij zijn we lang niet zover gegaan als jullie
Je hebt echt alleen nog maar de buitenmuren staan of niet?
Inderdaad, wat veel werk zeg!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:22 schreef Q. het volgende:
Tering wat een boel werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |