dat zei ik...quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
lapo
Ach, who cares....quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyfus ik heb niet de fipo
Ehm.quote:
Doe dan alsnog een fipo!quote:Op zondag 9 september 2007 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik heb geen leven, dit moest het hoogtepunt van mijn dag worden
Hoi Kuuk,quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef Sjowhan het volgende:
Waar's de OP?
KSC 452quote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef Sjowhan het volgende:
Waar's de OP?
Prima!quote:
Ik: oké. Mijn hoofd: moet naar ziekenhuis. Huis: helemaal topquote:Op zondag 9 september 2007 21:24 schreef OA het volgende:
Prima!![]()
En met jou? En je hoofd? En je huis? En JD?![]()
Ga je wel mee met je hoofd?quote:Op zondag 9 september 2007 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik: oké. Mijn hoofd: moet naar ziekenhuis. Huis: helemaal top. Hou het samenwoontopic in de gaten. En met JD ook helemaal tof
.
Ik heb helemaal niks gedaan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef crossover het volgende:
Ik heb verdomme een hele dag gedaan over 1 opdracht van nog geen A4tjeLekker efficiënt weer
Jahwel.. het gaat. Maar de neuroloog moet er aan te pas komen. Ik heb nu al erhmz.. 7 a 8 weken hoofdpijn.quote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef OA het volgende:
Ga je wel mee met je hoofd?![]()
Ik houd het topic n de gaten en jouw mededelingen over je hoofd ook!![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedaan.
ik drink nooit meer
Vandaag om 00:00 uur. Dus eh, nog ff volhouden.quote:Op zondag 9 september 2007 21:34 schreef Houniet het volgende:
wanneer is die WII actie afgelopen?
quote:Op zondag 9 september 2007 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vandaag om 00:00 uur. Dus eh, nog ff volhouden.
Staat het al.quote:
Eindelijk...quote:Op zondag 9 september 2007 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vandaag om 00:00 uur. Dus eh, nog ff volhouden.
Neuroloog...quote:Op zondag 9 september 2007 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel.. het gaat. Maar de neuroloog moet er aan te pas komen. Ik heb nu al erhmz.. 7 a 8 weken hoofdpijn.
Ja en lekker op tijd ookquote:Op zondag 9 september 2007 21:56 schreef OA het volgende:
Neuroloog...![]()
Dat is wel echt serieus zeg!!![]()
Beneden gemiddelde wachttijd zou ik zeggen....quote:
Mja ach. Er gebeurt tenminste íets.quote:Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Beneden gemiddelde wachttijd zou ik zeggen....![]()
Das waar en dat kan ook niet iedereen zeggen !quote:Op zondag 9 september 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ach. Er gebeurt tenminste íets.
JD ondervindt er weinig hinder van hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 22:18 schreef crossover het volgende:
7 weken hoofdpijn
Arme JD![]()
Sterkte though
quote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD ondervindt er weinig hinder van hoor.
Wie geht's?quote:
Trusten!quote:
Collegaquote:Op zondag 9 september 2007 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed en met u?
[..]
Second that!
Mooizo. Wat begin jij laat btw? Ik ben alweer twee weken bezigquote:Op zondag 9 september 2007 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, week terug van Kreta, morgen weer beginnen op de Uni
Houniet :wquote:
nog niets van school vernomen. morgen maar eens een kijkje nemen en de administratie bezoeken want mailen en bellen heeft geen zinquote:
quote:
fix dan op z'n minst ff een OP!quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik ben nog steeds brak, zo lekker mandje in
Nou idd!quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] we hebben niets voor niets een mooie OP
goed bezigquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fixed
begin jij morgen, of je schoolquote:Op zondag 9 september 2007 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, week terug van Kreta, morgen weer beginnen op de Uni
Thank you!quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fixed
De school is al begonnen, vorige weer met introductiequote:
Ik zit in Utrecht op de Uni, misschien dat daar het verschil in zit? Ik had ook 'pas' begin juli vakantie.quote:Op zondag 9 september 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo. Wat begin jij laat btw? Ik ben alweer twee weken bezig![]()
[..]
Houniet :w
Alles ok?
Hmm.. Indd maar eens langsgaan dan. Had Eer-ik trouwens niet ook zo'n probleem?quote:Op zondag 9 september 2007 22:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog niets van school vernomen. morgen maar eens een kijkje nemen en de administratie bezoeken want mailen en bellen heeft geen zin
met U
Truste Lennyquote:
Das waar!quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] we hebben niets voor niets een mooie OP
Netjes.quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fixed
Dat zou kunnen. Alhoewel ik tot en met 13 juli tentamens hadquote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht op de Uni, misschien dat daar het verschil in zit? Ik had ook 'pas' begin juli vakantie.
Dat is ook geen doen!quote:Op zondag 9 september 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Alhoewel ik tot en met 13 juli tentamens had
En dan 27 augustus alweer beginnen![]()
Nee, idd. Wij hebben een nogal eigenwijs CvB, want alle klachten hieromtrent heeft het CvB gewoon naast zich neergelgdquote:
Bij ons welquote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd of de koffie een beetje te drinken is op school
Bij ons ook: Utrecht hè!quote:
ik ook op Schipholquote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij ons ook: Utrecht hè!
Ik heb voordat ik ging vliegen nog even een lekkere bak Starbucks koffie op
Hmmmm.. Wellicht moet ik dan maar eens een keertje naar Essen of Düsseldorf kachelenquote:
JJ !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
alles goed ?quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ !!LEKKER DING....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het hier...???![]()
ja super....quote:
Goed, en met jou?quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
LEKKER DING....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het hier...???![]()
Spannend...quote:Op maandag 10 september 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja super......moet dinsdag om 1900 naar arnhem voor 2e gesprek....
![]()
..en heb een hele leuke autotje gezien die ik heel graag wil hebben....
![]()
![]()
goed bezigquote:Op maandag 10 september 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja super......moet dinsdag om 1900 naar arnhem voor 2e gesprek....
![]()
..en heb een hele leuke autotje gezien die ik heel graag wil hebben....
![]()
![]()
206quote:
eerste dag...???quote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezig
ik ga morgen maar naar school toe, heb nog niets gehoordben benieuwd
quote:
Wat Houniet zegtquote:
Eensquote:
ja weet helemaal niet in welke klas ik zitquote:
lekker hoorquote:Op maandag 10 september 2007 00:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
Prijs
¤ 4.950
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
2001-06
Brandstof
Benzine
Kleur
Rood metallic
Carrosserievorm
Hatchback
Aantal deuren
3
Kilometerstand
56.919 km
echt wel leuk....![]()
![]()
Goed geregeld daarquote:Op maandag 10 september 2007 00:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja weet helemaal niet in welke klas ik zitintro gemist
nooit post gehad
etc etc
dus ik ga morgen maar naar school zonder dat ik iets weet
Ik heb een Twingoquote:ik heb trouwens een 106
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |