Dat is nog niet te vinden, het is door de camera's van de NOS gefilmd en wordt vanavond voor t eerst getoond.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Fok_Fok het volgende:
op ned 2 was een clipje te zien waar drenthe de hand van seedorf kust tijdens real - milan
weet iemand of dit stukje ergens terug te vinden is op internet? ik heb al gegoogled en geyoutubed
Weer een bewijs dat Seedorf niet in de selectie van het Nederlands elftal thuishoort!quote:
Serieus, komt Ned. wel uit de groep?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Weer een bewijs dat Seedorf niet in de selectie van het Nederlands elftal thuishoort!
Eens, die man verdient een godsgruwelijk groot standbeeld. Er zijn er maar weinig die zo zelfbewust en zeker door het leven gaan en tegelijkertijd zo rustig zijn ploeggenoten toespreekt hoe ze het beste kunnen spelen. En dan niet lullen om te lullen, maar serieuze praat.quote:
Hij hoort ook niet thuis in de selectie, hij hoort thuis in de basis als de man die de bal krijgt als hij erom vraagt en die de bal geeft aan degene die hem volgens hem moet hebben. Hij is te groot voor zomaar een plek in de selectie. Het is één van beide. Hij is de eerste naam op het wedstrijdformulier, of hij zit niet bij de selectie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Barca het volgende:
Weer een bewijs dat Seedorf niet in de selectie van het Nederlands elftal thuishoort!
Nee, het is óf in de basis óf in de basis. Maar buiten de selectie zeker niet! Áls we een kans willen maken, ook al is die dan nog erg klein, dan moeten Sar en Seedorf in de basis staan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij hoort ook niet thuis in de selectie, hij hoort thuis in de basis als de man die de bal krijgt als hij erom vraagt en die de bal geeft aan degene die hem volgens hem moet hebben. Hij is te groot voor zomaar een plek in de selectie. Het is één van beide. Hij is de eerste naam op het wedstrijdformulier, of hij zit niet bij de selectie.
zo ook cocu, f de boer, r de boer, kluivert en nog honderden meer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Killaht het volgende:
Seedorf is een verbanneling een mislukkeling en hij weet het zelf ook.
Hij zal altijd in ons geheugenstaan als de voetballer die de penalty miste op Anfield tegen Frankrijk.
Mee eens, van Marwijk vind ik ook maar een laffe hond, een slappe zak die Seedorf niet durft op te roepen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef LePoo het volgende:
Seedorf is te groot voor Oranje, klaar.
Ach ja, Bertje heeft er gewoon geen verstand van. Triest maar waar. Net als dat het waar is dat Clarence te groot is voor oranje. Wat niet hetzelfde is als dat hij zich te groot voelt voor oranje. Dat hij stelt dat ze het maar zonder hem moeten doen omdat hij ook geen kwalificatiewedstrijd speelde, dat zal echt niet zijn omdat hij niet zou willen meedoen. Maar het stuit hem terecht tegen de borst dat hij nooit eens is opgeroepen de afgelopen jaren. Hij heeft nooit de kans gehad om zich in de ploeg van het wk 2010 te spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mee eens, van Marwijk vind ik ook maar een laffe hond, een slappe zak die Seedorf niet durft op te roepen.
Ik denk dat het nog steeds met "De kabel" heeft te maken: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_kabelquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:06 schreef Barca het volgende:
Japie Stam schoot eens een pingel bijna het stadion uit. Zijn verklaring "Bij het nemen van een pienantie moet je ook wat geluk hebben."
Was Stam daardoor een onwijze lul de behanger? Nee, Seedorf was, is en blijft altijd een nationale pispaal! Dat kan dan toch niet alleen door die penalty's komen?
[..]
Ach ja, Bertje heeft er gewoon geen verstand van. Triest maar waar. Net als dat het waar is dat Clarence te groot is voor oranje. Wat niet hetzelfde is als dat hij zich te groot voelt voor oranje. Dat hij stelt dat ze het maar zonder hem moeten doen omdat hij ook geen kwalificatiewedstrijd speelde, dat zal echt niet zijn omdat hij niet zou willen meedoen. Maar het stuit hem terecht tegen de borst dat hij nooit eens is opgeroepen de afgelopen jaren. Hij heeft nooit de kans gehad om zich in de ploeg van het wk 2010 te spelen.
Hij weet heus wel dat een wk iets anders is dan een kwalificatiereeks. Anders zou hij een rentree van Van der Sar min of meer ook afkeuren. Zo van "Zonder Van der Sar wonnen ze alles, dan hebben ze hem op het wk niet nodig." Seedorf weet echt wel dat Van der Sar op een wk van toegevoegde (ik denk zelfs onmisbare) waarde is. Of Van der Sar mee zal gaan? Van der Sar is niet beschikbaar geweest deze kwalificatiereeks, op 1 wedstrijd na. Seedorf was wel steeds beschikbaar. Maar hij is ongewenst, net als Stam, Maduro en Melchiot.
yep, mee eens! Een wereldster met diverse CL's op z'n naam en nog steeds spelend op het hoogste niveau bij Milan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef LePoo het volgende:
Seedorf is te groot voor Oranje, klaar.
Dat was schromelijk overdreven. Kabel was gewoon om aan te geven dat ze maatjes waren. Hadden we ook zo gereageerd als De Boertjes, Blind en Japie Stam hadden gezegd "We zijn matties. Samen klaverjassen of bridge is heel gezellig." Waar Blind en de De Boertjes zorgden voor ruzie op het EK 1996. Zelfs Bergkamp bevestigde dat intern.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog steeds met "De kabel" heeft te maken: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_kabel
Met dat laatste ben ik helemaal eens. Echter denk ik dat je toen nog meer met racisme te maken waardoor de kabel als iets aparts werd gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat was schromelijk overdreven. Kabel was gewoon om aan te geven dat ze maatjes waren. Hadden we ook zo gereageerd als De Boertjes, Blind en Japie Stam hadden gezegd "We zijn matties. Samen klaverjassen of bridge is heel gezellig." Waar Blind en de De Boertjes zorgden voor ruzie op het EK 1996. Zelfs Bergkamp bevestigde dat intern.
Veel coaches kunnen niet goed omgaan met de emoties en mondigheid van spelers. Seedorf was als 16 jarige al heel rijp. Dat kon en kan het Nederlandse klootjesvolk niet hebben. "Doe maar gewoon ..." is het devies. Sja ... bekrompenheid ten top!
Ja, maar de kabel is van 15 jaar terug. Seedorf is niet meer de Seedorf van toen. Niet dat de Seedorf van toen een slechte jongen was! Maar ... meer levenservaring, heel veel mensen leren kennen, prijzen gewonnen. Hij schroomde toen niet om verantwoording te nemen, nú zou hij ook de leider kunnen zijn die hij altijd wel wilde zijn. En nee ... niet dat hij haantje de voorste was. Dat is een stigma dat anderen hem graag opdrukken. Zal wel jaloezie zijn?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik helemaal eens. Echter denk ik dat je toen nog meer met racisme te maken waardoor de kabel als iets aparts werd gezien.
Eens een loser, altijd een loser.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar de kabel is van 15 jaar terug. Seedorf is niet meer de Seedorf van toen. Niet dat de Seedorf van toen een slechte jongen was! Maar ... meer levenservaring, heel veel mensen leren kennen, prijzen gewonnen. Hij schroomde toen niet om verantwoording te nemen, nú zou hij ook de leider kunnen zijn die hij altijd wel wilde zijn. En nee ... niet dat hij haantje de voorste was. Dat is een stigma dat anderen hem graag opdrukken. Zal wel jaloezie zijn?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Killaht het volgende:
[..]
Eens een loser, altijd een loser.
[ afbeelding ]
Hij heef het geaccepteerd, jij niet. Kijk maar naar zijn gezichtsuitdrukking, juist loser. Dat ie leuk speelt bij AC milan, wil nog niet zeggen dat ie het overal goed doet.
Idd, Seedorf hoort altijd in elk elftal in de basis te spelen. Seedorf is namelijk één der beste voetballers aller tijden. Wat een fenomenale voetballer en een grote persoonlijkheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik heb nog eens heel goed gekeken, maar het enige wat ik zie als ik naar zijn gezichtsuitdrukking kijk is een topper met de wijsheid en ervaring van het winnen van meerdere champions leagues en de wetenschap dat hij vanaf het begin van zijn carriere enkel en alleen voor absolute topclubs gespeeld heeft waar veel anderen op een bepaald moment "afglijden" naar subtoppers. Verder herken ik duidelijk de blik in zijn ogen die een "val maar lekker dood Van Marwijk, voor een kwartfinale ga ik niet mee naar Zuid Afrika" verraadt....
![]()
ben ik nu ook een loser?
Ik bedoel eigenlijk dat hij nog steeds die stempel heeft, veel mensen kijken nog steeds naar hem op die ouderwetse manier. Ik vind Seedorf ook een bulk van ervaring hebben en hij had DE leider van oranje kunnen zijn, je zou hem die rol moeten gunnen. Helaas is het niet zo gegaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar de kabel is van 15 jaar terug. Seedorf is niet meer de Seedorf van toen. Niet dat de Seedorf van toen een slechte jongen was! Maar ... meer levenservaring, heel veel mensen leren kennen, prijzen gewonnen. Hij schroomde toen niet om verantwoording te nemen, nú zou hij ook de leider kunnen zijn die hij altijd wel wilde zijn. En nee ... niet dat hij haantje de voorste was. Dat is een stigma dat anderen hem graag opdrukken. Zal wel jaloezie zijn?
Van Marwijk snapt dat helaas niet, simpelweg de hersens daar niet voor. Pijnlijk jammer, maar wat kunnen we er aan doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat hij nog steeds die stempel heeft, veel mensen kijken nog steeds naar hem op die ouderwetse manier. Ik vind Seedorf ook een bulk van ervaring hebben en hij had DE leider van oranje kunnen zijn, je zou hem die rol moeten gunnen. Helaas is het niet zo gegaan.
Zijn toch al aardig wat bondscoaches geweest die het niet in seedorf zagen zitten. Maar dan wel Theo Janssen, Wout Brama, Nicky Hofs etc oproepen. Zal best wat vedette gedrag hebben die Seedorf maar dat heeft een Sneijder toch ook? Zo niet erger.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van Marwijk snapt dat helaas niet, simpelweg de hersens daar niet voor. Pijnlijk jammer, maar wat kunnen we er aan doen?
Vedettegedrag van Seedorf? Onzin, echt waar, die gast heeft bij Milan een leidersrol. Dat heeft hij omdat hij daarvoor is gemaakt. Hij helpt de jonkies en met al zijn ervaring kan dat zeer van pas komen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn toch al aardig wat bondscoaches geweest die het niet in seedorf zagen zitten. Maar dan wel Theo Janssen, Wout Brama, Nicky Hofs etc oproepen. Zal best wat vedette gedrag hebben die Seedorf maar dat heeft een Sneijder toch ook? Zo niet erger.
Zeg ook niet dat hij het heeft maar dat werd wel eens vaker als reden opgegeven bij Seedorf. Je weet wel die verhalen met die auto laten verschepen etc. Maja dat was nog niet eens voetbal gerelateerd. Snap ook niet wat die jongen fout heeft gedaan. Zal wel een mooi boek worden na zijn carriere.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vedettegedrag van Seedorf? Onzin, echt waar, die gast heeft bij Milan een leidersrol. Dat heeft hij omdat hij daarvoor is gemaakt. Hij helpt de jonkies en met al zijn ervaring kan dat zeer van pas komen.
Een Sneijder heeft vedettegedragingen, Seedorf totaal niet.
Seedorf is natuurlijk wel een moeilijk figuur. Overal een mening over, verschrikkelijk zelfbewust, verschrikkelijk dominant, in en buiten het veld. En dan lag hij ook nog eens heel slecht bij de media en het grote publiek, die vinden negers wel leuk, maar alleen als ze braaf zijn en 'hun plek' kennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Vedettegedrag van Seedorf? Onzin, echt waar, die gast heeft bij Milan een leidersrol. Dat heeft hij omdat hij daarvoor is gemaakt. Hij helpt de jonkies en met al zijn ervaring kan dat zeer van pas komen.
Een Sneijder heeft vedettegedragingen, Seedorf totaal niet.
De media suggereert wel vaker dingen, die totaal door hun uit zijn verband zijn getrokken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat hij het heeft maar dat werd wel eens vaker als reden opgegeven bij Seedorf. Je weet wel die verhalen met die auto laten verschepen etc. Maja dat was nog niet eens voetbal gerelateerd. Snap ook niet wat die jongen fout heeft gedaan. Zal wel een mooi boek worden na zijn carriere.
Als je als bondscoach niet met zelfbewuste voetballers kan omgaan, moet je ook geen bondscoach willen of kunnen worden. Immers, de bondscoach moet van de beste spelers het beste team maken en de beste spelers zijn vaak zelfbewust spelers, zo ook Seedorf. Dat Seedorf niet wordt geselecteerd door Van Marwijk ( die het dus niet snapt ) is een blamage van jewelste en Nederland maakt dan ook geen enkele kans op de titel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Seedorf is natuurlijk wel een moeilijk figuur. Overal een mening over, verschrikkelijk zelfbewust, verschrikkelijk dominant, in en buiten het veld. En dan lag hij ook nog eens heel slecht bij de media en het grote publiek, die vinden negers wel leuk, maar alleen als ze braaf zijn en 'hun plek' kennen.
Dus je haalt je wel wat op de hals als bondscoach, en je haalt de hele groep ook wel wat op de hals. Prima, maar dan moet daar ook wel wat tegenover staan. Dan moet je hem ook belangrijk maken, voor een plek op de bank of het invullen van de positie waar even niemand voor is, is hij niet geschikt. Dat werkt niet. Dus ik kan me wel voorstellen dat je hem dan helemaal niet oproept als je zo'n rol voor hem niet ziet zitten.
Ook toevallig een stuk over zijn situatie omtrent het Nederlands Elftal etc. ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De media suggereert wel vaker dingen, die totaal door hun uit zijn verband zijn getrokken.
Seedorf heeft trouwens al een boek geschreven.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook toevallig een stuk over zijn situatie omtrent het Nederlands Elftal etc. ?
Dat doet er niet toe, als Cruijff of Beckenbauer een bijrol had gegeven heb je ook een probleem. Dat kan niet, je moet grote spelers grote spelers laten zijn, en anders maar niet. Argentinië heeft iets vergelijkbaars gehad met Riquelme, dat is dan een heel andere persoonlijkheid, maar die maak je of de spil van het team, met zijn stuurse ondoorgrondelijke verlegen persoonlijkheid, of je laat hem thuis. Selecteren op basis van niveau en dan een bijrol geven kan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als je als bondscoach niet met zelfbewuste voetballers kan omgaan, moet je ook geen bondscoach willen of kunnen worden. Immers, de bondscoach moet van de beste spelers het beste team maken en de beste spelers zijn vaak zelfbewust spelers, zo ook Seedorf.
Het is zo ontstaan. Feit is dat Seedorf er al niet bij was toen hij het overnam, en het goed is om zoveel mogelijk met dezelfde spelers door te gaan en langzaam de selectie aan te passen. Het gaat prima zonder Seedorf. Voetballend heeft hij ook niet zoveel meerwaarde. Hij is misschien wel iets beter dan Van der Vaart al ontloopt het elkaar niet veel, maar Van der Vaart past weer wat beter bij het Nederlandse voetbal. Dus dan is het eigenlijk vrij logisch.quote:Dat Seedorf niet wordt geselecteerd door Van Marwijk ( die het dus niet snapt ) is een blamage van jewelste en Nederland maakt dan ook geen enkele kans op de titel.
Er zijn grote spelers zat die op de bank moeten plaatsnemen. Kijk naar een Fabregas die soms niet eens zeker is van zijn plek bij Spanje, simpelweg omdat hij enorm sterke concurrentie heeft. Of wat te denken van het Braziliaans voetbalelftal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat doet er niet toe, als Cruijff of Beckenbauer een bijrol had gegeven heb je ook een probleem. Dat kan niet, je moet grote spelers grote spelers laten zijn, en anders maar niet. Argentinië heeft iets vergelijkbaars gehad met Riquelme, dat is dan een heel andere persoonlijkheid, maar die maak je of de spil van het team, met zijn stuurse ondoorgrondelijke verlegen persoonlijkheid, of je laat hem thuis. Selecteren op basis van niveau en dan een bijrol geven kan niet.
Ok, Van der Vaart is zo'n speler die wel het gogme heeft wat Seedorf ook heeft en hij komt idd in de buurt van Seedorf. Maar noem me één andere Nederlandse middenvelder die dat ook heeft? Sneijder natuurlijk niet, maar dat snap je wel.quote:Het is zo ontstaan. Feit is dat Seedorf er al niet bij was toen hij het overnam, en het goed is om zoveel mogelijk met dezelfde spelers door te gaan en langzaam de selectie aan te passen. Het gaat prima zonder Seedorf. Voetballend heeft hij ook niet zoveel meerwaarde. Hij is misschien wel iets beter dan Van der Vaart al ontloopt het elkaar niet veel, maar Van der Vaart past weer wat beter bij het Nederlandse voetbal. Dus dan is het eigenlijk vrij logisch.
Het gaat ook niet zozeer om kwaliteit maar met wat voor type je te maken hebt, type speler en type persoon. Bij dominante persoonlijkheden die dominante spelers zijn wordt dat heel lastig, zeker als ze ver in hun carriere zijn. Daar zijn geen voorbeelden te over van, maar het zijn er ook niet zoveel. Als je jong bent hoort het er gewoon bij, maar trok bijvoorbeeld Cantona dat ook niet zo. Als ze eenmaal op hun plek zitten en de grote man zijn binnen een team en club dan gaan ze zich daar ook naar gedragen en zo denken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Er zijn grote spelers zat die op de bank moeten plaatsnemen. Kijk naar een Fabregas die soms niet eens zeker is van zijn plek bij Spanje, simpelweg omdat hij enorm sterke concurrentie heeft. Of wat te denken van het Braziliaans voetbalelftal.
Van Basten had ( weliswaar door redenen ) geen basisplek. Hij groeide in het toernooi naar de basis toe, om vervolgens dodelijk toe te slaan en om zeer fraaie wijze.
Je kan grote spelers dus ook groots laten spelen vanuit invallersbeurten.
Dat snap ik heel goed. Maar je moet er ook maar eentje tegelijk opstellen, je moet niet met 2 of 3 '10's gaan spelen, en je moet ook niet proberen de '10' uit Seedorf te halen. Als hij het spel niet mag verdelen zakt hij waarschijnlijk in niveau tot een gewone voetballer.quote:Ok, Van der Vaart is zo'n speler die wel het gogme heeft wat Seedorf ook heeft en hij komt idd in de buurt van Seedorf. Maar noem me één andere Nederlandse middenvelder die dat ook heeft? Sneijder natuurlijk niet, maar dat snap je wel.
Opzich klopt dat, maar soms is een voetballer multifunctioneel en kan hij dus ook op meerdere plekken heel bepalend zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Het gaat ook niet zozeer om kwaliteit maar met wat voor type je te maken hebt, type speler en type persoon. Bij dominante persoonlijkheden die dominante spelers zijn wordt dat heel lastig, zeker als ze ver in hun carriere zijn. Daar zijn geen voorbeelden te over van, maar het zijn er ook niet zoveel. Als je jong bent hoort het er gewoon bij, maar trok bijvoorbeeld Cantona dat ook niet zo. Als ze eenmaal op hun plek zitten en de grote man zijn binnen een team en club dan gaan ze zich daar ook naar gedragen en zo denken.
Seedorf linkshalf, Van der Vaart op '10' of als hangende linksbuiten. Ik zie het probleem niet.quote:Dat snap ik heel goed. Maar je moet er ook maar eentje tegelijk opstellen, je moet niet met 2 of 3 '10's gaan spelen, en je moet ook niet proberen de '10' uit Seedorf te halen. Als hij het spel niet mag verdelen zakt hij waarschijnlijk in niveau tot een gewone voetballer.
Sneijder eruit en Seedorf in het Nederlands elftal. Dat gaat een hoop schelen, een hoop ergernis weg en veel voetbal en een echte persoonlijkheid terug.quote:Verplaats je dan even in de bondscoach: Seedorf had afgezegd, hij wil zoveel mogelijk voortbouwen op de groep, de eerste punten moeten al snel weer gehaald worden, en de meerwaarde tov Van der Vaart is heel gering. Dan gaat het uitstekend zonder Seedorf, en dan moet hij dan nog eens Seedorf gaan terugvragen en de hierarchie binnen en buiten het veld omgooien?
Ja maar Barca, je weet toch dat als er bij veel Nederlanders eenmaal iemand is waar ze geen sympathie voor hebben ze er alles aan doen om niet te erkennen dat dit gewoon een zelfbewuste speler is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef Barca het volgende:
Oh ja, ik denk inderdaad dat velen nog in het verleden leven. Die zien Seedorf nog steeds als een arrogant kutventje terwijl hij dat niet is. Hij is zelfbewust. Eerder filosofisch dan vervelend.
Zeker. En bondscoaches zijn ook mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja maar Barca, je weet toch dat als er bij veel Nederlanders eenmaal iemand is waar ze geen sympathie voor hebben ze er alles aan doen om niet te erkennen dat dit gewoon een zelfbewuste speler is.
dat is niet eens relevant wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef Barca het volgende:
Oh ja, ik denk inderdaad dat velen nog in het verleden leven. Die zien Seedorf nog steeds als een arrogant kutventje terwijl hij dat niet is. Hij is zelfbewust. Eerder filosofisch dan vervelend.
Gerard is ook geen vedette/mooi-boy in de zin van Chritiano Ronaldo, Beckham of Kaka...maar in mijn ogen wel een van de grootste wereldsterren en beste functionele effectieve machines die er op de Europese velden rondlopen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Barca het volgende:
Maar bij alle clubs waar Seedorf speelde was hij lang niet altijd de grote ster. Hij is een heel goede speler maar hij had in spelers als Raul en Kaka spelers die veel meer vedetten waren. Seedorf kan en wil echt wel in dienst van een team spelen.
[..]
Zeker. En bondscoaches zijn ook mensen.
Bij Milan is Seedorf het meest succesvol, al was Kaka echt niet beter. Ander type speler, maar ze vulden elkaar juist goed aan. Seedorf is alom geprezen bij het Milan-publiek en heeft niet voor niets numero 10 gekregen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Barca het volgende:
Maar bij alle clubs waar Seedorf speelde was hij lang niet altijd de grote ster. Hij is een heel goede speler maar hij had in spelers als Raul en Kaka spelers die veel meer vedetten waren. Seedorf kan en wil echt wel in dienst van een team spelen.
[..]
Zeker. En bondscoaches zijn ook mensen.
Nederland zal daarom ook nooit een Wereldtitel winnen. In 1988 wonnen we het EK, met ( naar ik heb horen zeggen ) een ijzeren wil om te winnen. Er alles voor doen, werkelijk alles om die beker te willen krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat is niet eens relevant wat mij betreft.
kijk hoe ze dat in engeland oplossen: daar neukt de aanvoerder de vrouw van een vriend en ploegmaat maar omdat ie gewoon goed kan voetballen wordt voor de formaliteit zn aanvoerdersband afgepakt en gaat iedereen weer over tot de orde van de dag! En schopt ie ze misschien wel naar de WK finale....
Jammer dat dat klootjesvolk hier in Nederland niet over zo'n topsport mentaliteit beschikt. Alles maar dan ook ALLES moet gewoon wijken voor een wereldtitel. Geen concessies, geen onnodige miereneukerij maar presteren en de focus op die schitterende bokaal, DAT is wat telt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |