quote:Op zondag 9 september 2007 16:17 schreef JoMo0 het volgende:
Ja de Touch is mooi . Maar 8 of 16 GB is VOOR MIJ bijster weinig . Aangezien een omgezette film al 1 a 2 GB is.
Dan heb ik het nog niet over muziek. Je houdt dus 7 GB over voor je stuff. Aangezien de software al wat MB's in beslag neemt.
De Classic heeft VOOR MIJ dan weer genoeg opslag met de nieuwe interface , maar geen iPhone ervaring.
Idd. Ik deed meestal iets van een aflevering van Heroes of 24 ofzo. Goed te doen, zeker onderweg. En weer eens wat anders dan muziek luisteren.quote:Op zondag 9 september 2007 16:20 schreef Svyatagor het volgende:
Een hele film kijken op een iPod gaat ook wel iets te ver, denk ik.
Wanneer is die Expo in Parijs waar die details als het goed is bekend worden gemaakt?quote:Op zondag 9 september 2007 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Ik deed meestal iets van een aflevering van Heroes of 24 ofzo. Goed te doen, zeker onderweg. En weer eens wat anders dan muziek luisteren.
Nee, ik wacht op de iPhone 16 GB, mits met UMTS. Liever alles in 1.
Dan wil ik een Touch met 160GB maar met het formaat van een Nano en toch het bedieningsgemak van een Touch! ZO!quote:Op zondag 9 september 2007 16:27 schreef Knoekie het volgende:
Ipod Nano met 120GB wacht ik op
25-29 september.quote:Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef febster het volgende:
[..]
Wanneer is die Expo in Parijs waar die details als het goed is bekend worden gemaakt?
Dit iets ? :quote:Op zondag 9 september 2007 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
weet iemand een lijst van default fonts in OSX?
Lijkt me prima, bedanktquote:Op zondag 9 september 2007 17:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dit iets ? :
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25710
Jep.quote:Op zondag 9 september 2007 18:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Betaal je voor die zwarte MacBook 200 euro meer voor een likje verf en 40GB schijfruimte erbij?
Feitelijk betaal je 120 euro meer voor de zwarte kleur, want de witte is voor 80 euro naar 160 Gb te krijgen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Betaal je voor die zwarte MacBook 200 euro meer voor een likje verf en 40GB schijfruimte erbij?
Exclusief? jah nice dat Dell kleurtje...quote:Op zondag 9 september 2007 18:08 schreef JoMo0 het volgende:
Ja je betaalt 200 meer voor 40 GB en zwarte kleur . Maar goed dan ben je wel een stuk exclusiever.
Zitten er stickers op dan ? Nee . Een Apple hoeft niet perse wit te zijn , dat vindt Steve ook. Want alleen de Macbook is nog in het wit verkrijgbaar. iMacs en zelfs de iPods hebben hun witte kleur af moeten staan.quote:Op zondag 9 september 2007 18:41 schreef Hexley het volgende:
[..]
Exclusief? jah nice dat Dell kleurtje...
typisch pc problemen inderdaad alletwee usb zeker?quote:Op zondag 9 september 2007 18:31 schreef nietzman het volgende:
Hareu, ik heb nu een PC die niet opstart als m'n iPod is aangesloten en eentje die niet opstart als de printer aanstaat. Wie bied meer?.
Hoe kom je er nou weer bij dat een zwarte casing duurder is om te maken.quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het zelf overigens niet vreemd dat de zwarte zoveel duurder is. Het is duurder om te maken, plus dat je voor de exclusiviteit betaald.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat een zwarte casing duurder is om te maken.
Hebben ze fikse problemen mee de laatste tijd; moet je ff bellen naar de Klantenservice en dan regelen ze het ter plekke voor jequote:Op zondag 9 september 2007 19:21 schreef donald_dick het volgende:
waar blijft het emailtje van Apple waar ik me gegevens naartoe moet verzenden![]()
tevens tvp
Een kleinere afname?quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat een zwarte casing duurder is om te maken.
Die casing veranderd toch niet.quote:
Weet je hoeveel stiften je nodig hebt voor 1 MacBook?!quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
duh,... daar hebben ze inkt voor nodig!
quote:Op zondag 9 september 2007 19:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet je hoeveel stiften je nodig hebt voor 1 MacBook?!
Als het van een extern bedrijf komt dan maakt het extra kleurtje wel degelijk uit. Met name als het om de top-case, screen-bezel, de notebook behuizing, het toetsenbord en de moederbord-IO gaat.quote:Op zondag 9 september 2007 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die casing veranderd toch niet.
Het enige dure aan een casing is de tooling... de mal. Een kleurtje maakt vervolgens geen ruk meer uit.
die spuitgieter kan er zelfs 10 rode tussendoor gooien voor dezelfde prijs of een marginaal verschil (en dan heb ik het echt over $ centen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |