Ja. En is inderdaad wel erg vet. Ik hoop alleen dat niet alle afleveringen hetzelfde worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:17 schreef pleb06 het volgende:
Iemand Journeyman al gezien?
lijkt mij wel een vette serie te worden, ga ik zeker wat meer afleveringen van kijken![]()
Vond Bionic Woman juist beter dan ik verwacht had (ik had namelijk niks verwachtquote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef popolon het volgende:
Life was itt Bionic Woman wel erg aardig, kan zeker een goede serie worden.
Erg goede eerste aflevering.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:17 schreef pleb06 het volgende:
Iemand Journeyman al gezien?
lijkt mij wel een vette serie te worden, ga ik zeker wat meer afleveringen van kijken![]()
Ik vond het nogal magertjes en niet zo best geacteerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Vond Bionic Woman juist beter dan ik verwacht had (ik had namelijk niks verwacht) Life moet ik nog zien maar zag er tof uit.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:27 schreef Kersje86 het volgende:
hmmm iets raars gebeurt met 1ste post? Dateert van 2006 :S De laatste x toen ik keek stond er toch echt een lijst met nieuwe series per kanaal en 2de post per serie samenvatting en trailer :S
Je zoekt twee goede uit Blikkie, naar mijn mening dan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Journeyman en Life wil ik ook gaan kijken.
just what I thought..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het echt kut met perenHet acteerspel is echt te zielig voor woorden. Anthony Anderson was meesterlijk als Antwon Mitchell in The Shield, daarna heb ik hem geen enkele goeie rol meer zien spelen.
Ik geef het een 1,3/10
Ik zoek alleen maar goede series uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zoekt twee goede uit Blikkie, naar mijn mening dan.
Het zijn net weer 3 woorden waar elke oppervlakkige Amerikaan van houdt...quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:43 schreef Marble het volgende:
Matt Roush noemt 'Dirty Sexy Money' de slimst gevonden titel van een nieuwe tv-serie van dit seizoen, weet iemand waarom? Is het een dubbelzinnige wordplay op een bestaand gezegde of zo? (zoals Grey's Anatomy ipv Gray's Anatomy, etc.)
Ik vermoed gewoon omdat "Dirty Sexy Money" nou eenmaal een titel is die nieuwsgierig maakt. Als je leest "Dirty Sexy Money" dan wil je toch weten waar dat over gaat. Ik iig wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 04:43 schreef Marble het volgende:
Matt Roush noemt 'Dirty Sexy Money' de slimst gevonden titel van een nieuwe tv-serie van dit seizoen, weet iemand waarom? Is het een dubbelzinnige wordplay op een bestaand gezegde of zo? (zoals Grey's Anatomy ipv Gray's Anatomy, etc.)
Dat is ook wel logisch, aangezien een groot deel van de GA kijkers dit toch wel even meepikt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 06:00 schreef Marble het volgende:
Wow, Private Practice is gewoon de nummer 1 in de ratings als het om nieuwe series gaat! De best bekeken "pilot" (de echte pilot zat afgelopen seizoen natuurlijk al in GA) van het nieuwe seizoen. Ik had niet verwacht dat het zo'n knaller zou worden.
Idd, maar de pilot is eind juli al gelekt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:32 schreef Crazykill het volgende:
Aliens in America word maandag toch pas uitgezonden?
Heb gister ook Journeyman gekeken, las vrij veel negatieve reacties (het kwam ook pas echt op gang na 30 minuten dus vandaar misschien) maar het was best goed idd! Verder Life en Dirty Sexy Money gezien maar dat sprak me nog niet meteen aan, kijken hoe dat verder gaat.quote:Op zondag 30 september 2007 14:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoppa, ik heb er een serie bij.. Journeyman, vrij leuk gemaakt!
Ja was idd helemaal zo.. de eerste 15-20 minuten was ik ook nog niet echt positief.. maar het leuk me een leuke serie om te gaan volgen!quote:Op zondag 30 september 2007 14:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Heb gister ook Journeyman gekeken, las vrij veel negatieve reacties (het kwam ook pas echt op gang na 30 minuten dus vandaar misschien) maar het was best goed idd! Verder Life en Dirty Sexy Money gezien maar dat sprak me nog niet meteen aan, kijken hoe dat verder gaat.
Ik vind deze serie grappigquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Big Shots is wel aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seen it all done it all, can't remember most of it
Ik vind het we wat weghebben van early editionquote:Op zondag 30 september 2007 17:50 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik vind Journeyman een hoog Day-Breakgehalte hebben. En dat is negatief in mijn ogen. Die Rita uit DB speelt er ook in trouwens als Livia.
Vooral Californication vind ik zelf erg goed!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:02 schreef Jnk18 het volgende:
Life en Californication zijn de 2 shows die ik echt super vind. Journeyman moet ik nog maar zien of het wat wordt.. heb het niet zo op time travel...
Bionic Woman, Big Shots, Chuck, Moonlight, Private Practice en Reaper zijn ook aanraders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |