quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Juup© het volgende:
Loslaten van mijn ex?
Ben er al jaren vanaf en loslaten was geen probleem, had haar liever afgeschoten.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:24 schreef Juup© het volgende:
Loslaten van mijn ex?
Ben er al jaren vanaf en loslaten was geen probleem, had haar liever afgeschoten.
Jah dat ze een ex is en blijft en DAT alleen al is positief.quote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Zijn er ook mensen die iets positiefs over hun ex kunnen schrijven?
Andersom juist. De kunst van het relativeren komt pas als wonden wat geheeld zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
Als je positief kan zijn over een ex, dan is het geen ex...
Een wond laat altijd een litteken achter.quote:Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Andersom juist. De kunst van het relativeren komt pas als wonden wat geheeld zijn.
Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.quote:Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een wond laat altijd een litteken achter.
Dan heb je nooit goed verwerkt!quote:Op zondag 9 september 2007 15:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een wond laat altijd een litteken achter.
ja, hoor, ik zou hier zo dit topic verder vol kunnen plempen ermee, maar ja daar is dit topic niet voor, hè.quote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Alsof men niet verandert na een verbroken relatiequote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.
Euhmm neequote:Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoor, ik zou hier zo dit topic verder vol kunnen plempen ermee, maar ja daar is dit topic niet voor, hè.
bovendien willen veel lieden volharden in de aanname dat je geen vrienden kan blijven met een ex, dat iemand die geen goede combi was met jou, per definitie niet deugt en niet meer te bieden heeft als de passie weg is, dat de foute combi nooit een gedeelde smart én schuld was, zover je ueberhaupt al wil praten over schuld en... oh sorry, veel te veel andere kijk, dat hoort hier niet
ben wel beniewd naar Juups verhaal![]()
![]()
doe eens vertellen, heette ze Cruella toevallig?
als je er alleen negatief over kan doen, ben je er nog niet overheenquote:Op zondag 9 september 2007 15:45 schreef Shitonya het volgende:
Als je positief kan zijn over een ex, dan is het geen ex...
die heeft mijn ex me idd bezorgdquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan zijn jouw exen alleen maar derdegraads brandwonden.
Nee!!quote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef enter het volgende:
Ik zeker wel!quote:
truequote:Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Alsof men niet verandert na een verbroken relatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |