abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:25:33 #251
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_55607454
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:03 schreef Dizzee het volgende:
*diepe zucht*...mn ex vriendin heeft op dit moment (19:00) een afspraak met een jongen. ik baal dat ik dit weet, ik wil het eigenlijk niet weten, want ik zit nu mezelf helemaal gek te maken hier thuis. wat moet ik doen.
Potje bier pakken
- verwijderd door admin -
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:30:26 #252
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55607553
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 19:03 schreef Dizzee het volgende:
*diepe zucht*...mn ex vriendin heeft op dit moment (19:00) een afspraak met een jongen. ik baal dat ik dit weet, ik wil het eigenlijk niet weten, want ik zit nu mezelf helemaal gek te maken hier thuis. wat moet ik doen.
knop om zetten, hup.
Bent toch zeker geen wijf.
Thinking about thinking of you.
pi_55609297
De mannelijke adviezen getuigen weer van veel empathie

Dizzee, hoe komt het dat je dat weet? Je hebt nog contact met je ex?
Zoja, kan je beter wat afstand nemen van haar in plaats van nauwgezet haar agenda en afspraken bij te houden.
Dat helpt je ook geen stap vooruit in het verwerkingsproces.

Niet te veel lopen piekeren nu, iets gaan doen om je gedachten wat te verzetten (in hoeverre dat mogelijk is tenminste)!
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
pi_55611341
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:50 schreef AudeVie het volgende:

Dizzee, hoe komt het dat je dat weet? Je hebt nog contact met je ex?
Zoja, kan je beter wat afstand nemen van haar in plaats van nauwgezet haar agenda en afspraken bij te houden.
Dat helpt je ook geen stap vooruit in het verwerkingsproces.

Niet te veel lopen piekeren nu, iets gaan doen om je gedachten wat te verzetten (in hoeverre dat mogelijk is tenminste)!
gisteravond kwam ik dr tegen in de kroeg, en heb toen 1 smsje in haar inbox gelezen. vandaar dat ik het weet. heel stom ja. voel me echt klote.
pi_55611488
Hoe heb je dat gedaan? Telefoon stiekem gestolen?
A little bit hateful
pi_55611526
Nee, lag op tafel
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:11:15 #257
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_55616298
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef Dizzee het volgende:
Nee, lag op tafel
Klinkt best wel triest dat je iemand anders zn berichtjes gaat lezen. Ik zou het al niet doen bij mn vriendin, laat staan bij mn ex
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:50 schreef AudeVie het volgende:
De mannelijke adviezen getuigen weer van veel empathie
Wat een onzin. Het was een welgemeend advies. Niks helpt beter dan met je vrienden even een biertje pakken. Hij heeft dat ook gedaan, alleen komt dan zn ex tegen en steelt dr telefoon. Om erachter te komen dat ze al toe is aan een andere piemel. Kan me voorstellen dat dat eventjes pijndoet, maar het komt allemaal goed
- verwijderd door admin -
pi_55619969
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 01:11 schreef sipper het volgende:

[..]

Klinkt best wel triest dat je iemand anders zn berichtjes gaat lezen. Ik zou het al niet doen bij mn vriendin, laat staan bij mn ex
[..]

Wat een onzin. Het was een welgemeend advies. Niks helpt beter dan met je vrienden even een biertje pakken. Hij heeft dat ook gedaan, alleen komt dan zn ex tegen en steelt dr telefoon. Om erachter te komen dat ze al toe is aan een andere piemel. Kan me voorstellen dat dat eventjes pijndoet, maar het komt allemaal goed
Ik heb er geen problemen mee als iemand mn berichtjes leest? Wat zou daar triest aan zijn?

Maar in een kroeg gaat dat gewoon wat anders. Daar hangt een gezellig sfeertje, denk je niet na als nu. Die telefoon lag gewoon op tafel, ik pakte 'm en, las zo dat smsje.

Voelde me gister behoorlijk klote, maar nu valt t allemaal mee.
pi_55621954
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 01:11 schreef sipper het volgende:

[..]

Yep, bier maakt alles goed!
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:11 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee als iemand mn berichtjes leest? Wat zou daar triest aan zijn?

Maar in een kroeg gaat dat gewoon wat anders. Daar hangt een gezellig sfeertje, denk je niet na als nu. Die telefoon lag gewoon op tafel, ik pakte 'm en, las zo dat smsje.

Voelde me gister behoorlijk klote, maar nu valt t allemaal mee.
Ik zou het ook niet appreciëren hoor mocht mijn ex of iemand anders mijn berichtjes stiekem gaan zitten lezen.
Maar goed, de nacht heeft je geholpen om het allemaal een stuk te relativeren. Proberen zo te houden
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
pi_55623436
Nee, bier schiet bij mij nooit op. Dan voel ik me de volgende dag helemaal klote.

Maar over die berichtjes, daar moeten jullie niet te zwaar aan tillen. Dat is niet iets waar 'wij' moeilijk over doen. Het ging me puur om het feit dat ze met zo'n jongen een gezellige avond gaat hebben en dat mn dag/avond verpeste. Stom om te piekeren, jalouzie is slecht weet ik allemaal, maar kan dr niets aan doen. Wist ik maar wat ik eraan kon doen!
pi_55625167
Ik ben nu echt klaar met mijn ex 100% zeker
pi_55633949
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef Riann het volgende:
Ik ben nu echt klaar met mijn ex 100% zeker
Dat zijn goeie dingen Any special reason of gewoon tijd en verwerking?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_55647663
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Dat zijn goeie dingen Any special reason of gewoon tijd en verwerking?
Tijd en verwerking

en ben nu ook weer bezig met andere jongens
  zondag 30 december 2007 @ 12:45:42 #264
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_55648856
Na 8 jaar is het nu dus ineens klaar.
8 jaar lief & leed sinds we 17 waren. En binnen 2 weken is alles volledig uit de hand gelopen. We bleken allebei vreemd te zijn gegaan waar we ons dan allebei wel over heen konden zetten.
8 jaar is lang, shit happens maar daarna begon het draaien en liegen.
Dingen die niet klopte en uiteindelijk moest ik wel uit maken om nog een beetje zelfrespect over te hebben.
En daar zitten we dan nu, 8 jaar dik plezier gehad en nu heeft ze twijfels, ze wil me niet kwijt maar ze weet niet of ze nu al voor de rest van haar leven in dezelfde relatie wil zitten. Ze houdt van me maar ze moet nadenken.
Wat mij dan weer ongelooflijk boos maakt en ook verdrietig. Want ondanks de lage acties van de afgelopen tijd wil ik haar niet kwijt.
En het enige wat rest is haar met rust laten, wat waarschijnlijk eindigt in haar kwijtraken.
Ongelooflijk gevoel en ik wist niet dat je jezelf zo klote kon voelen
En ik kan niet zomaar 8 jaar uitzetten, dat voelt alsof ik er een been af moet hakken.
Geen flauw idee hoe ik het moet aanpakken op dit moment want ik kan alleen maar boos worden wat natuurlijk ook voor geen meter opschiet. En ik wil haar niet terug als ze er niet de volle 100% achter staat. Maar ik wil haar niet kwijt.

Enfin, vet dillema. Iemand een idee?

Hardlopen/joggen helpt btw.

C
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_55655064
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:45 schreef cWaVe het volgende:
Na 8 jaar is het nu dus ineens klaar.
8 jaar lief & leed sinds we 17 waren. En binnen 2 weken is alles volledig uit de hand gelopen. We bleken allebei vreemd te zijn gegaan waar we ons dan allebei wel over heen konden zetten.
8 jaar is lang, shit happens maar daarna begon het draaien en liegen.
Dingen die niet klopte en uiteindelijk moest ik wel uit maken om nog een beetje zelfrespect over te hebben.
En daar zitten we dan nu, 8 jaar dik plezier gehad en nu heeft ze twijfels, ze wil me niet kwijt maar ze weet niet of ze nu al voor de rest van haar leven in dezelfde relatie wil zitten. Ze houdt van me maar ze moet nadenken.
Wat mij dan weer ongelooflijk boos maakt en ook verdrietig. Want ondanks de lage acties van de afgelopen tijd wil ik haar niet kwijt.
En het enige wat rest is haar met rust laten, wat waarschijnlijk eindigt in haar kwijtraken.
Ongelooflijk gevoel en ik wist niet dat je jezelf zo klote kon voelen
En ik kan niet zomaar 8 jaar uitzetten, dat voelt alsof ik er een been af moet hakken.
Geen flauw idee hoe ik het moet aanpakken op dit moment want ik kan alleen maar boos worden wat natuurlijk ook voor geen meter opschiet. En ik wil haar niet terug als ze er niet de volle 100% achter staat. Maar ik wil haar niet kwijt.

Enfin, vet dillema. Iemand een idee?

Hardlopen/joggen helpt btw.

C
Pfoei.. 8 jaar
Daar baal je zeker van.. Maar vraag je eens af; nooit twijfels gehad? Nooit gedacht van; "is dit het nou"
Maak jezelf gewoon maar wijs dat jullie niet voor elkaar bestemd waren.. Dat is een manier om jezelf gerust te stellen.. Zo van: het had toch niks geworden... Als zij er geen energie meer wil insteken, moet je het zelf ook maar laten varen vind ik... Maarja, dat is de trots van de mens.. Je wil niet als een hondje achter haar aan lopen.
  zondag 30 december 2007 @ 18:14:29 #266
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55658749
Ik ben inmiddels een maand of 9 verder en het ging echt hardstikke goed.Er is vanalles gebeurd in die 9 maanden waardoor ik telkens weer terug me dal in ging en me zorgen liep te maken waar hij mee bezig was (Hoe zot kan je bezig zijn )Na de laatste klapper die die me vertelde was ik er echt wel klaar mee...

Maar vrijdag moesten we naar de notaris om het een en ander te ondertekenen....en....godver de godver...die klik is er gewoon nog!! En nu merk ik dus weer dat ie regelmatig door me hoofd spookt en er ook weer regelmatig tranen komen... Weet dat dat ook wel weer overgaat,ga hem voorlopig maar weer een beetje ontwijken.Hij komt nog klussen afmaken hier in huis,maar dat moet ie dan maar doen als ik aan het werk ben...

Tis gewoon zo moeilijk...het alleen zijn,het zonder hem zijn,een ander leven opbouwen,nieuwe vrienden maken omdat je eigen 'vrienden' niets tot weinig van zich laten horen.Het is makkelijk gezegd om het te doen,maar toch werkt het in het echt toch anders...

Maar het komt wel weer goed,ik blijf me best doen en geef mezelf regelmatig de spreekwoordelijke schop onder mijn kont! Maar soms... lukt dat ff niet..
pi_55659390
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ben inmiddels een maand of 9 verder en het ging echt hardstikke goed.Er is vanalles gebeurd in die 9 maanden waardoor ik telkens weer terug me dal in ging en me zorgen liep te maken waar hij mee bezig was (Hoe zot kan je bezig zijn )Na de laatste klapper die die me vertelde was ik er echt wel klaar mee...

Maar vrijdag moesten we naar de notaris om het een en ander te ondertekenen....en....godver de godver...die klik is er gewoon nog!! En nu merk ik dus weer dat ie regelmatig door me hoofd spookt en er ook weer regelmatig tranen komen... Weet dat dat ook wel weer overgaat,ga hem voorlopig maar weer een beetje ontwijken.Hij komt nog klussen afmaken hier in huis,maar dat moet ie dan maar doen als ik aan het werk ben...

Tis gewoon zo moeilijk...het alleen zijn,het zonder hem zijn,een ander leven opbouwen,nieuwe vrienden maken omdat je eigen 'vrienden' niets tot weinig van zich laten horen.Het is makkelijk gezegd om het te doen,maar toch werkt het in het echt toch anders...

Maar het komt wel weer goed,ik blijf me best doen en geef mezelf regelmatig de spreekwoordelijke schop onder mijn kont! Maar soms... lukt dat ff niet..

Heel herkenbaar, alleen bij mij is nu pas net 2 maanden uit. Ook ik ben nog veelste veel bezig of het wel goed gaat met hem. Terwijl ik nu gewoon meer aan mezelf moet denken en weer alles op een rij moet krijgen. Hij gaat immers gewoon door met zijn leventje en lijkt nergens moeite mee te hebben.

Inderdaad het weer in je eentje zijn, nieuwe dingen gaan doen, valt nu nog erg zwaar. Terwijl ik 4 jaar geleden toen ik hem nog helemaal niet kende, het prima redde in mijn eentje.

Misschien moet ik de spreekwoordelijke schop onder mijn kont mijzelf ook wat vaker geven.

Op naar 2008...
  zondag 30 december 2007 @ 19:00:49 #268
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55659842
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:42 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, alleen bij mij is nu pas net 2 maanden uit. Ook ik ben nog veelste veel bezig of het wel goed gaat met hem. Terwijl ik nu gewoon meer aan mezelf moet denken en weer alles op een rij moet krijgen. Hij gaat immers gewoon door met zijn leventje en lijkt nergens moeite mee te hebben.

Inderdaad het weer in je eentje zijn, nieuwe dingen gaan doen, valt nu nog erg zwaar. Terwijl ik 4 jaar geleden toen ik hem nog helemaal niet kende, het prima redde in mijn eentje.

Misschien moet ik de spreekwoordelijke schop onder mijn kont mijzelf ook wat vaker geven.

Op naar 2008...
Heel herkenbaar wat je zegt inderdaad...Ik heb bijna heel 2007 weggegooid aan hem en me zorgen te maken over zijn akties.Hij zegt gelukkig te zijn,ik denk daar anders over...en wil daar niet meer over nadenken.Het is genoeg geweest

Als ik mezelf weer verdrietig begin te voelen dan zeg ik gerust hardop..NEE SUUS,DAT GAAN WE NIET MEER DOEN!!!en meestal helpt dat wel.Inderdaad op naar 2008...en 2007 snel achter me laten

Sterkte!
pi_55660449
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:00 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Heel herkenbaar wat je zegt inderdaad...Ik heb bijna heel 2007 weggegooid aan hem en me zorgen te maken over zijn akties.Hij zegt gelukkig te zijn,ik denk daar anders over...en wil daar niet meer over nadenken.Het is genoeg geweest

Als ik mezelf weer verdrietig begin te voelen dan zeg ik gerust hardop..NEE SUUS,DAT GAAN WE NIET MEER DOEN!!!en meestal helpt dat wel.Inderdaad op naar 2008...en 2007 snel achter me laten

Sterkte!

Wel al hartstikke goed van je dat je al zegt: 'het is genoeg geweest' , en dat je je gedachten over hem probeert stop te zetten.
Dan ben je toch al een heel eind om hem 'te vergeten'

Bij mij wilt dat nog niet lukken, maar daarvoor is de tijd misschien nog te kort.
Die tijd komt voor mij vast ook nog wel!

In ieder geval ook jij veel sterkte!
  zondag 30 december 2007 @ 19:57:47 #270
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55661285
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:26 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Wel al hartstikke goed van je dat je al zegt: 'het is genoeg geweest' , en dat je je gedachten over hem probeert stop te zetten.
Dan ben je toch al een heel eind om hem 'te vergeten'

Bij mij wilt dat nog niet lukken, maar daarvoor is de tijd misschien nog te kort.
Die tijd komt voor mij vast ook nog wel!

In ieder geval ook jij veel sterkte!
Ja ik MOET hem vergeten!!Das het beste voor mezelf! Jij komt ook nog wel zover...bij mij heeft het een maand of 8 geduurd En ben er ook nog steeds niet...maar ben wel al een heel eind
pi_55678285
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:57 schreef Suzziieee het volgende:
Ja ik MOET hem vergeten!!
Als je hem vergeet, dan leer je er weinig van. De kans lijkt me groot dat je hetzelfde verdriet dan ooit weer opnieuw zult tegenkomen... en de tweede keer zal het extra hard aankomen omdat je het hebt laten gebeuren.
Doe eens wild ....
pi_55678685
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:57 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ja ik MOET hem vergeten!!Das het beste voor mezelf! Jij komt ook nog wel zover...bij mij heeft het een maand of 8 geduurd En ben er ook nog steeds niet...maar ben wel al een heel eind
hier niet meer posten helpt ook, hoor, echt

sterkte, het kan soms lang duren, maar niet zelden ben je daar zelf ook een beetje (of soms veel) debet aan... en dit is een algemene opmerking, niet voor jou speciaal.

iedereen een fijne jaarwisseling, kom op, hè, lui, niemand is het waard om zoveel en zolang over te treuren, geef die ander in al zijn of haar afwezigheid die macht niet om ook in diezelfde afwezigheid zo aanwezig te zijn.

'dumpers' are stupid, throw rocks at them don't think about them
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55679622
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:41 schreef milagro het volgende:

[..]

kom op, hè, lui, niemand is het waard om zoveel en zolang over te treuren, geef die ander in al zijn of haar afwezigheid die macht niet om ook in diezelfde afwezigheid zo aanwezig te zijn.
Mooi gezegd
Smart went Crazy....
pi_55680871
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:41 schreef milagro het volgende:
iedereen een fijne jaarwisseling, kom op, hè, lui, niemand is het waard om zoveel en zolang over te treuren, geef die ander in al zijn of haar afwezigheid die macht niet om ook in diezelfde afwezigheid zo aanwezig te zijn.
De waarde van mensen is nogal subjectief natuurlijk. Ik zou het verlies mijn kind altijd (willen) betreuren... Maar in de vele verhalen die zijn verteld over mensen die niet meer functioneren na een groot verlies, is het moraal vaak dat jijzelf ook belangrijk bent en als de persoon over wie je treurt er niks aan heeft, dan heeft het ook geen zin om jezelf te martelen.

En jij ook een fijne jaarwisseling gewenst
Doe eens wild ....
pi_55686341
Het lukt mij ook niet hoor. Wij hebben altijd al iets gehad. Ik zie haar nu ook weer en we gaan aardig de goede kant op, we hebben min of meer een relatie alweer.
Ben hier heel blij mee. Alles is zo vertrouwd etc. Ze wil het eerst nog even rustig aan doen, want ze is niet echt gewend om weer zo serieus met iemand om te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')