Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
Ras? Voornamelijk Labradorquote:Op zondag 9 september 2007 14:15 schreef Bas321 het volgende:
Wat voor een soort honden zijn blindegeleidenhonden?
Thank youquote:
Fe203 zou Nijmegen, Ede en Pannerden willen doen samen met Purple, begreep ik.quote:WILLEN JULLIE EVEN KIJKEN WIE WELKE PLAATS EVENTUEEL VOOR ZIJN/HAAR REKENING KAN NEMEN EN HET EVEN ROEPEN, ZODAT WE HET LIJSTJE IN KUNNEN GAAN VULLEN?![]()
En even een gil geven als je per ongeluk verdwenen bent uit het lijstje? Volgens mij staat iedereen er in, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt he
quote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef Greys het volgende:
Mooi, Hara!Die rechter vind ik het allermooist! Heel stylish!
Inmiddels is er ook alquote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Dankjewel! Ga je ook mailen voor het rekeningnummer?quote:
Zag er gisteren een, vond hem mooi.quote:Op zondag 9 september 2007 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom die vraag over blindegeleidehonden trouwens?
Labrador retriever denk ik dan. Google maar op afbeeldingenquote:Op zondag 9 september 2007 14:42 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Zag er gisteren een, vond hem mooi.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
Zit trouwens ook een donkere labrador in het asiel![]()
quote:
Je maakt hem alleen maar interessant, stomme trutquote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen, misschien vertekent de foto een beetje.
Hij is drummer, dus hij heeft wel flinke klauwen
Haha, ja klopt, zijn idd 2 Rogers.... maar als je m'n FoBo profiel had gelezen, had je direct geweten welke ik bedoeldequote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Greys het volgende:Hara, sorry
Ing, hij vraagt of je Roger Taylor van Queen of van Duran Duran bedoelt, die beide drummers heten Roger Taylor namelijk (Wist ik niet
)
Maar het gaat niet om Meneer Greys, het gaat om asieldieren die ook lekker op de bank willen liggen
quote:Naam: Blacky
Rasgroep: Kleine Gezelschapshonden
Ras: Tekkel X Labrador
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Zwart
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Nee
Kan bij kleine kinderen: Nee
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Blacky is een leuke maar ongebruikelijke kruising van een Labrador met een Tekkel.
Hij ziet er uit als een Lab op de pootjes van een Tekkel. Hij is 6 jaar oud en gaat hier samen met de andere honden op de speelweide en dit gaat prima! Volgens de vorige eigenaar kon hij slecht alleen thuis zijn en zou hij gaan janken. Hier gedraagt hij zich voorbeeldig; Jankt en piept niet en maakt zijn kleedjes ook niet stuk. De kans is dus heel groot dat hij zich bij een nieuwe baas ook zo gedraagt als hij voldoende afleiding en aandacht krijgt.
Blacky is wel gewend aan kleine kinderen, maar dat was niet altijd vertrouwd. Hij wordt dan dus ook niet geplaatst bij kinderen onder de 16 jaar.
Hij is ontwormd, ontvlooid, gecastreerd, ingeënt en voorzien van een chip.
Geef die vent es heul snel een corrigerende tik namens mij, mag best een beetje hard zijn hoorquote:Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga elke dag op de Postbank site kijken
En Meneer Greys zit hier te bluffen dat hij die Roger er zelfs op een slechte dag nog wel uit speelt! Ach, het is zondag he... Opstandig!![]()
Heul echtquote:Op zondag 9 september 2007 15:24 schreef Greys het volgende:
Dat is toch gewoon hartstikke nep, toch? Die teckel kruising?
Die kleine pootjes kunnen dat gewicht toch nooit dragen? Ik word in de maling genomen, hoop ik?
quote:Op zondag 9 september 2007 14:54 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys en Bink kijken F1(Meneer Greys met zondag-middag-ik-heb-te-lang-in-bed-gelegen-en-ik-heb-wallen-hoofd)
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 9 september 2007 15:46 schreef purplerose het volgende:
Die teckel labrador kan toch niet echt zijnomg
sorrie, ik glij hier ff van onder de tafel
Vindt het wel een zielige kruising although wel grappig
Ah, het kattenhumor topic, die was echt geweldig, klopt precies ookquote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Stond elders of het forum...vond um wel toepasselijk![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding]
Stond elders of het forum...vond um wel toepasselijk![]()
dankje!quote:Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef senesta het volgende:
Ik zet hem weer even sticky.
Was ik mooi op tijdquote:Op zondag 9 september 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Senesta...
Zou het net gaan vragen, maar je was me al voor![]()
Ik ga even uitgebreid kijken! (Wat is die ene met die drinkende kat gaaf!quote:Op zondag 9 september 2007 18:32 schreef purplerose het volgende:
Hier wat duckie foto's http://album.zoom.nl/user/dingie/Objecten/
misschien dat iemand er tekst bij kan zetten?
quote:Op zondag 9 september 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even uitgebreid kijken! (Wat is die ene met die drinkende kat gaaf!![]()
Die moet je naar Michiel mailen!
Uitgerekend de 16dequote:Op zondag 9 september 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb voorlopig Ede, Pannerden en Nijmegen even bij jullie op zondag 16 september gezet.
Kunnen Nokwanda en Ymme even aangeven of ze dan kunnen regelen thuis te zijn?
En ik zal die dame in Ede even mailen of ze ook zondag dan thuis kan zijn!
Je foto's zijn erg leuk geworden Purple! Ik vind die met de kat en eendje het mooist, en die andere met de kat met het drinkende tongetje het leukst! Maar de kleuren van die eerste zijn wat warmer
Oeps, ik had um van de week ook al een PM gestuurd, nu denkt ie vast dat we um stalkenquote:Op zondag 9 september 2007 18:33 schreef Greys het volgende:
Heb ziggy nog even gePMd of hij nog beschikbaar is de 22e september, voor Hoogeveen
Purple, jij had het op de vorige bladzijde nog over zaterdag of zondag (met Fe203) maar welke zaterdag/zondag was dat ook alweer? Dan zet ik de datum er vast bij, dan kunnen de betreffende mensen even kijken of ze thuis zijn, of anders de spullen bv bij het tuinhekje klaarzetten, ik noem maar wat
quote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef purplerose het volgende:
Onder deze zetten "HELP ME GREYS!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alleen maar lekkere dingen hier ronddartelen. Ook nog 4 katten. En een muis. Maar die laatste had ik zelf niet uitgenodigd.quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Concleche! Wat een lekker ding heb je daar!
Purple en Hara.... Ik waarschuw jullie hoor!![]()
Ik snap um nietquote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef purplerose het volgende:
Onder deze zetten "HELP ME GREYS!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kan die persoon pas morgen bereiken.quote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef Greys het volgende:O ja! Hoe krijgen we het voor mekaar!
Laat maar even weten, anders hebben we nu nog de tijd om het anders te regelen
Oh jaaaa! Het Greys a.k.a. SuperWomanverhaal met schepnet en meneer Greys op een fiets die een vader-eend wou kopen enzo!quote:Op zondag 9 september 2007 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer ja
Oi!quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Had er bij de foto niet beter kunnen staan : "Help me, I is orphan"![]()
Sorry, nu hou ik erover op. Wil wel graag pics van Purple achter in het bakkie van de Smart, kan dat?![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Had er bij de foto niet beter kunnen staan : "Help me, I is orphan"![]()
Sorry, nu hou ik erover op. Wil wel graag pics van Purple achter in het bakkie van de Smart, kan dat?![]()
Nee! Als ik nou nog meer vervelender doe, doet meneer Greys dat dan de 22e bij mij?quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie wel eens met een drumstok om je oren gehad?
Zie Fobo!quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
En in dr FoBo
quote:
dat zou Greys al na vragenquote:Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef Bas321 het volgende:
Ik heb hier nog een gloednieuwe grote vogelkooi staan. Zou daar ook interesse voor zijn?
Ik zou eerst eens informeren of ze van plan zijn een nieuw poezekindje uit het asiel van Rotterdam te gaan halenquote:Op zondag 9 september 2007 20:47 schreef Nosh het volgende:
Hoe onbeschoft is het als ik morgen langsga bij mijn buren, om te vragen of ze nog rubberen botten en manden hebben, van hun keffertje dat vorige week geschept is?
Niet dat ze er echt héél rouwig om waren, maar het is een beetje alsof je de bloemkransen al van het graf plukt tijdens de uitvaartdienst.
Keffertjequote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens informeren of ze van plan zijn een nieuw poezekindje uit het asiel van Rotterdam te gaan halen![]()
Ahum. Er stond idd keffertje. Ergens tussen m'n ogen en de aankomst in m'n hersenen is er iets fout gegaan met de overdrachtquote:Op zondag 9 september 2007 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
KeffertjeEr staat keffertje! Dat is nog een hondekindje uit het asiel, dan?
We hebben er nog wel wat voor ze in de aanbieding, hoor
Beessie was al vrij oud, en het waren gewoon waardeloze baasjes. Waren complete dagen weg, terwijl hij de buurt bij elkaar blafte, twee koters die het arme rolmopsje gebruikten als persoonlijke vervoersmiddel, en hij wilde daardoor nogal stresserig reageren op vreemden.quote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Same here, hoor! Hoezo waren ze er niet heel erg rouwig om dan, Nosh?
Praat ze dan maar geen nieuw beest aan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beessie was al vrij oud, en het waren gewoon waardeloze baasjes. Waren complete dagen weg, terwijl hij de buurt bij elkaar blafte, twee koters die het arme rolmopsje gebruikten als persoonlijke vervoersmiddel, en hij wilde daardoor nogal stresserig reageren op vreemden.
Valt allemaal terug te leiden op waardeloze opvoeding, maar toch.
Nog meer spullen!?quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef -Lillith- het volgende:
Ik krijg binnenkort weer wat kattenzooi van dees en geen... Kan ik die weer bij Meijs afdroppen?
quote:
Zat er soms alcohol in die after eight dingen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef Greys het volgende:
Ing, die MuisWaarom werd hij teruggebracht twee keer dan???
Whaha Purple, ik moet werken morgen. Hoe laat ga je? En wel gáán he!
Nok, ben benieuwd naar je poes![]()
neu, ze verlagen zich tot mijn terminologiequote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Zat er soms alcohol in die after eight dingen?![]()
Ze is ook nog steeds de kleinste uit haar nest. Blijft een fijngebouwd meisjequote:Op maandag 10 september 2007 06:47 schreef Harajuku. het volgende:
Elke keer dat ik de foto's zie lijken ze wel weer groter, Nok.. Kay moet klein blijven![]()
Tweede Purrrquote:Op maandag 10 september 2007 08:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze is ook nog steeds de kleinste uit haar nest. Blijft een fijngebouwd meisje
Kay is ook Purrr's favo kindquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dat vraagteken kan wel weg bij mijn naam hoor, het was altijd al de bedoeling dat ik op de 22e Hoogeveen zou rijden.De spullen zoals die bovenaan in dit topic staan voor Hoogeveen, passen wel in mijn autootje, schat ik zo.
Neehoor! Moest ff heen en weer naar het arbeidsburoquote:Op maandag 10 september 2007 13:45 schreef Greys het volgende:
Purpletje, ben je al eens wakker?Of heb je weer heel de nacht doorgehaald?
Ik ben me idd geestelijk aan het voorbereiden op vanavondquote:Op maandag 10 september 2007 13:50 schreef Greys het volgende:
En jawel, zie daar!Ben je je al geestelijk aan het voorbereiden op vanavond?
Hadden ze nog wat voor je bij het arbeidsburo?
Ik krijg echt steeds meer zin in de 22e! Ben zo benieuwd hoe ze het vinden. En ik ben zo reuze blij met alle rijders
Thanks, goed dat je het even meldt van die oplichterij!quote:Op maandag 10 september 2007 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Maes haar dochter ging ook mee toch?
Oh en,
Kankerbestrijding oplichting
Is dat een Golden met een eh, hoe heet dat ding ook alweerquote:Op maandag 10 september 2007 14:29 schreef Greys het volgende:
Purple, vanavond ga je toch al voor het eggie sporten? Je zult zien hoe stoer je je daarna voelt en tevreden met jezelf!Doorzetten, hoor! Hadden ze nog wat voor je bij het arbeidsbureau?
Afgelopen zaterdag was ook een HEEL goede dag voor het asiel zo te zien op de website, want ik zie beide kleine hondjes die ik hier eergisteren nog neerzette alweer van de lijst af! En ook die mooie exotische kat van 10 maanden, Bambi, is al weg!
Extra sneu natuurlijk voor de grotere en/of oudere honden, die steeds maar overblijven...
Kijk dit smoelwerk nou!
[afbeelding]
Ja hé, je hebt je post een beetje aangepastquote:Op maandag 10 september 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
Greys je valt in herhalingMijn antwoord staat al paar posts naar boven
![]()
Hoop idd dat ik me stoer voel achterafvooralsnog vind ik het doodeng, ik zal uiteraard de dikste zijn die er staat
Ach gossie dat smoeltje, je zou hem zo meenemen
Max (echt!) is een kruising Herder-Rottweiler, geboren 23-04-2006quote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat een Golden met een eh, hoe heet dat ding ook alweer
Ja, ik ga ook wel, maar met knikkende knietjes en knoop in me maagquote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Purple![]()
Gewoon gaan vanavond hoor...sportschool bestaat niet alleen uit afgetrainde bodies heur....trust me![]()
Wat een prachtige hond trouwens, lief koppie![]()
Zaterdag is prima.quote:Op maandag 10 september 2007 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat Fe203 en Purple ook op zaterdag 15 september konden
En dan hopen dat ook de dame in Ede en Ymme op zaterdag kunnenOf jij zou het voor die tijd nog naar één van die twee moeten kunnen brengen, je spullen? Ik weet niet hoe jij met vervoer zit en hoe ver het bij jou vandaan is?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Max (echt!) is een kruising Herder-Rottweiler, geboren 23-04-2006
Heb ff gebeld en het was allemaal prima dat ik even een bakkie kwam doen op vrijdag de 21ste. Dus dan pik ik die spullen ook meteen op zal ws in de middag worden rond 2 uur. Dat ik voor de spits weer op huis aan kan.quote:Als Jill zichzelf in Eindhoven bij haar vrienden kan uitnodigen en dan Veghel en Panningen zou kunnen doen, zouden we er dus helemaal uit zijn. We wachten het af!
Jill, you just made my day!quote:Op maandag 10 september 2007 18:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb ff gebeld en het was allemaal prima dat ik even een bakkie kwam doen op vrijdag de 21ste. Dus dan pik ik die spullen ook meteen op zal ws in de middag worden rond 2 uur. Dat ik voor de spits weer op huis aan kan.![]()
Jij zet nogal wat TVP's per topic he?quote:Op maandag 10 september 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
TVPUSSYCAT!
Ik heb haar nummer nog, zodra ik de zooi binnen heb (als het goed is van 2 mensjes) dan bel/sms ik haar wel evenquote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef Greys het volgende:
Lillith, heb je Maes dr mobiele nr nog? Laat maar even weten, anders zal ik het je nog even geven. Als je haar even smst of belt weet ik 100% zeker dat ze het alleen maar leuk vindt als je nog wat komt brengen!
quote:HET LIJKT EROP DAT HET RIJDEN ROND IS!!! Zou iedereen even willen checken wat er achter zijn/haar naam staat en of dat uitkomt? Of er nog bijzonderheden zijn, of je dan wel thuis bent of dat het op je werk afgehaald kan worden? Dank jullie!
Ben je zo blij dat het rijden rond is, of ben je erg trots op jezelf omdat je gesport hebt?quote:
Ik ben zo moe dat ik opgeveegd moet wordenquote:Op maandag 10 september 2007 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je zo blij dat het rijden rond is, of ben je erg trots op jezelf omdat je gesport hebt?![]()
![]()
Vertel, wat moet er geveegd worden?
Dat zeker!quote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Greys het volgende:
Maar mag ik je even wijzen op het heugelijke feit dat alle plaatsen voorzien zijn van rijders?
Daar moet je toch spontaan weer van opknappen?
(En niet te veel naar anderen kijken Purple, met het sporten. Het gaat niet om die anderen. Het gaat lekker om jou en je hebt het maar mooi gedaan!
quote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
en voor de liefhebbers: meneer Greys kan bewonderd worden![]()
Vond het wel superleuk, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker als dat saai fitness wat ik ook al es gedaan heb (wat ook niet veel aan me lijf deed moet ik zeggenquote:Op maandag 10 september 2007 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple, jij sportievert! Hartstikke goed dat je gegaan bent en boeien dat je de dikste was.
Je staat er voor jezelf en mooi zijn doe je thuis maar![]()
Oh oh oh...wat staat dat rijderslijstje daar toch mooi te pronken he?
Is het voor alle rijders haalbaar om tussen half 1 en 1 uur bij Greys aanwezig te zijn in Bleiswijk? Dan hebben we nog ff om haar huis op de kop te zetten en voor de liefhebbers: meneer Greys kan bewonderd worden![]()
Om dan vervolgens gewapend met veel spulletjes, geld en niet te vergeten de tissues naar het asiel te rijden!
Zouden alle rijders dat mss ff willen aangeven middels PM of hier in het topic?![]()
Ja, me kont is 1 van de weinige delen waar ik dan weer niet zo een moeite mee heb, beetje kont moet erop zitten hoorquote:Op maandag 10 september 2007 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ej purpleDikke konten ftw! Een kont hebben is sowieso
Je hebt vast een lekker kontje![]()
![]()
![]()
![]()
Hij jou wel hoor, hij verheugt zich er al op en heeft zijn drumstokken vast klaar gelegd om je mee om je oren te timmeren!quote:Op maandag 10 september 2007 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh god...ik durf die kerel niet eens meer onder ogen te komen zaterdag![]()
Idd, want hun tietpartij liet wat te wensen overquote:Op maandag 10 september 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
En Purple, serieus, niet te veel op anderen gaan letten daar. Je bent heel goed bezig, zij hebben weer andere onzekerheden, geloof me maarGewoon lekker zo doorgaan!
Oehhhquote:Op maandag 10 september 2007 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij jou wel hoor, hij verheugt zich er al op en heeft zijn drumstokken vast klaar gelegd om je mee om je oren te timmeren!![]()
![]()
Suc6 Ingetjequote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar goed....het jaarlijks terugkerende drama, genaamd Herhalingslessen EHBO, beginnen vanavond weer.
Dus ik zie jullie na tienen wel weer!![]()
Hahaquote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, me kont is 1 van de weinige delen waar ik dan weer niet zo een moeite mee heb, beetje kont moet erop zitten hoorbillen, buik, benen en heupen he, die moeten weg
Was het niet Henk?quote:Op maandag 10 september 2007 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij jou wel hoor, hij verheugt zich er al op en heeft zijn drumstokken vast klaar gelegd om je mee om je oren te timmeren!![]()
![]()
Spliff, hoe heette je nou in het echt ook alweer? Frank, toch? Zodat ik morgen bij Wooning niet sta te stamelen en te vragen naar eh.... Rob... nee... Jan... nee... Spliffy!
Whehehehehehequote:Op maandag 10 september 2007 20:20 schreef Greys het volgende:
Ing, succes! En een fijn idee dat jij de flauwvallenden kunt behandelen, de 22e!
(Bij de aanblik van al die lieve dieren natuurlijk, we houden nu op over Meneer Greys die hier helemaal met plaatsvervangende schaamte op de bank zit)
Owwwww, hell, men are dogsquote:Op maandag 10 september 2007 20:54 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk![]()
Maar vanaf nu gaan we het ECHT gewoon weer over de asieldieren hebben!
Scherp wandaquote:
quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 21:23 schreef Maes het volgende:
Dus meidenavond gaat niet door voor ons morgenavond?![]()
![]()
Da's stukken beter dat trailertrashWandaquote:Op maandag 10 september 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
Heb je liever dat ik je Nokkie noem ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
En ben je al het hele huid doorgelopen om te zien OF het wel een droom was?
Had laatst ook iets waarvan ik dacht dat het een droom was. Bleek het echt te zijn. (EW was uit logeren. Ik sliep uit en droomde dat hij thuis kwam en iets naar mij riep. Was ook zo)
Dadelijk staat je keuken vol met spullen en zitten de katten in het knienenhok
Lijkt me sterk dat iemand hier een Birmaan dumptquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:23 schreef Greys het volgende:Nokwanda
Ik denk dat Hara het niet erg vindt, als er maar een Birmaan tussen zit
![]()
Mogge allemaalIk meld mij weer rond tweeën, als ik de spullen van Spliffy heb opgehaald
Ik zit verdorie al middagpauze te houden en jij roept morgequote:
Sorrie Ingquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit verdorie al middagpauze te houden en jij roept morge![]()
![]()
Mogguh Purple! Hoest met de spiertjes?![]()
awww, beterschap chippiequote:
Ja dat was ineens weer een onverwachts grote klapper sinds de vorige tussenstand, die al super was!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef purplerose het volgende:
omg omg omg over de 750 heen?![]()
![]()
![]()
Iedereen bedankt voor de gulle giften, ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Like, nah nah nah nahquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef purplerose het volgende:
Greys, Ymme is thuis ja mits niet te vroeg dus in de middag ergens
Wij hebben gewoon al dubbel zoveel opgehaald als voor krimpen is gedaan!![]()
Zag ik idd ook niet, nu wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:28 schreef Greys het volgende:
Huh? Bij de F&F index staat Chipszak als laatste postster, om 15.43, alleen die post zie ik hier niet?
En nu is het nog niet de 22ste. Dus wil je nu een nieuw streefbedrag instellen en toch de markt op gaan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
Ik dacht al dat ik te weinig gedronken had ofzo
Oh, de tussenstand is om even helemaal precies te zijn ¤ 757,50
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu is het nog niet de 22ste. Dus wil je nu een nieuw streefbedrag instellen en toch de markt op gaan?![]()
Heb het een keer gedaan voor het AIDS fonds en de HIV vereniging.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Als jij op de markt gaat staan schreeuwen met een petje op de grond, dan wil ik dat best filmen.
Ik ben de beroerdste niet![]()
¤ 800 moet te doen zijn toch?![]()
En het is nu al zoveel....oh men...wat een geld![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef Greys het volgende:
Ijsmeis bedankt voor je mailtje!Top van je!
Je hebt mail terug. Twee zelfs, want bij de eerste vergat ik de rekeninggegevens erbij te doen
![]()
En ook van keesjeislief hebben we een mailtje gehad dat zijn donatie onderweg is!![]()
Waar blijven nou die foto's van de spullen van Spliffy, vragen jullie je af?
Picture this:
Greys stampt binnen op het werk van Spliffy.
Ziet een potentiële Spliffy en vraagt 'Hoi, ben jij Frank?'.
Spliffy: 'Euh, ja?'
Greys: 'Ik ben Miranda (durfde geen Greys te zeggen) en ik kom de spullen halen!'.
Spliffy: 'Owwwwwwwwwwwwwwwwww........'.
Helemaal vergeten!
Nieuwe afspraak: morgen iets over half zes
En Splif: het geeft ECHT niets, ik rij er echt langs, elke dag. Dus no problem. Wel grappig juist
Hij had het ook echt wel bij em, maar dacht van "laat haar morgen nog maar ff gezellig langswippen"quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:
ach... bekijk het zo... nu kun je de mooie jonge dame TWEE keer aanschouwen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
OPROEP: Het asiel heeft dringend behoefte aan oude handdoeken,kleden en dozen
Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om deze te komen halen.
Zwolle
Wehehehehe je kent me?????quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had het ook echt wel bij em, maar dacht van "laat haar morgen nog maar ff gezellig langswippen"![]()
Grapje heur!![]()
gelukkig maar!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:52 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Splif, het geeft ECHT niet, kan iedereen toch gebeuren?
Ik had je er ook niet meer aan herinnerd ofzo, had ik ook even kunnen doen
Tot morgen
Ing, foeiIk ga me klaarmaken voor de trip richting Vianen e.o.
Tot later!
Dat weet ik nog niet. Wanneer ik op mezelf woon komen er sowieso nog meer dieren bij. Maar zoals ik al zei, ik vind dat iedereen een dier mag hebben waar die gewoon verliefd op is, als het nu ras is of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer Ingetje moest vorige week bij mensen thuis zijn voor z'n werk, die hadden gewoon 4 baby-Birmaantjes rondlopen![]()
Maar Hara, doe je eerst ff asielpoek en met een half jaar hebben jij en je zusje je ouders wel weer zo gek dat er nog een Birmpje bij mag![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Onze hond kwam uit Duitsland vandaan. Mn tante d'r mannetjes teckel was ff gezellig bij de buurvrouw teckel op bezoek geweest en toen was er een nestje.
Daarna had de buurman de smaak te pakken en liet zijn teckel expres buiten lopen wanneer ze loops was want er liepen op den duur redelijk veel mannetjes in de buurt die dan even kwamen "buurten" en verkocht de pups voor flinke bedragen. Arm meisje is nog geen 6 jaar geworden. Na het zoveelste nestje raakte ze verlamd en toen hebben ze d'r in laten slapen. Echt ontzettend sneu. Ze was ook zo verschrikkelijk lief en aanhankelijk. D'r dochter had duidelijk meer weg van papa, heel lief als ze je kende maar voor vreemden een killer
Was ook wel een btje de mentaliteit daar zo. Klein dorpje met een zooi boerderijen, honden zijn meer voor waak of shows enzo. Meestal ook buiten in een hok of in de stal, absoluut niet in het huis zelf. We zijn wel eens terug geweest en kwamen toen mijn hond d'r broer tegen, nou echt het verschil. Ze was bijna twee keer zo groot, betere vacht, stuk dikker...arme beest zat net niet over de grens van "te dun". En die boer maar proberen m te verkopen voor een goede prijs aan ons. Het was dat ze elkaar bijna aan het afmaken waren wanneer ze bij elkaar in de buurt kwamen anders had ik m zo meegenomen. Kan d'r absoluut niet tegen en vooral als ze zo een onverschillig baasje hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik snap zulk soort mensen niet hoor...arm beesie![]()
Ik weet niet waarom maar ik moet er om lachenquote:
Ja heel raar ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet er om lachen
quote:
Glimt ie van jou ook zo mooi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet er om lachen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Zelfs die dame die bij jou langs liep vond het wel komisch geloof ik, Anubis
En we kregen niet echt rare blikken onderweg, maar moest wel even goed op mijn spiegels rijden!
Je vergeet:quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Fe2O3 het volgende:
Op verzoek van Purple de routeplenning voor zat. de 15e van mij voor zover bekend bij mij nu dan uit topicHeb een wekker Purple?
Even vrij los genomen tijden, kan hier en daar best 15 a 30 min inschikken of uitlopen.
~9:00 - Purplerose Maassluis
~10:30 a 11:00 - Ede Badje
~11:30 a 12:00 - Nijmegen Nokwanda spullen (en nog iemand? Is op 1 locatie?)
~13:00 a 13:30 - Pannerden Ymme spullen
~15:30 a 16:00 - Bleiswijk Greys lossen
En als ik dan uiterlijk 19:00 thuis ben is het allemaal goed ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |