dankje!quote:Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef senesta het volgende:
Ik zet hem weer even sticky.
Was ik mooi op tijdquote:Op zondag 9 september 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Senesta...
Zou het net gaan vragen, maar je was me al voor![]()
Ik ga even uitgebreid kijken! (Wat is die ene met die drinkende kat gaaf!quote:Op zondag 9 september 2007 18:32 schreef purplerose het volgende:
Hier wat duckie foto's http://album.zoom.nl/user/dingie/Objecten/
misschien dat iemand er tekst bij kan zetten?
quote:Op zondag 9 september 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even uitgebreid kijken! (Wat is die ene met die drinkende kat gaaf!![]()
Die moet je naar Michiel mailen!
Uitgerekend de 16dequote:Op zondag 9 september 2007 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb voorlopig Ede, Pannerden en Nijmegen even bij jullie op zondag 16 september gezet.
Kunnen Nokwanda en Ymme even aangeven of ze dan kunnen regelen thuis te zijn?
En ik zal die dame in Ede even mailen of ze ook zondag dan thuis kan zijn!
Je foto's zijn erg leuk geworden Purple! Ik vind die met de kat en eendje het mooist, en die andere met de kat met het drinkende tongetje het leukst! Maar de kleuren van die eerste zijn wat warmer
Oeps, ik had um van de week ook al een PM gestuurd, nu denkt ie vast dat we um stalkenquote:Op zondag 9 september 2007 18:33 schreef Greys het volgende:
Heb ziggy nog even gePMd of hij nog beschikbaar is de 22e september, voor Hoogeveen
Purple, jij had het op de vorige bladzijde nog over zaterdag of zondag (met Fe203) maar welke zaterdag/zondag was dat ook alweer? Dan zet ik de datum er vast bij, dan kunnen de betreffende mensen even kijken of ze thuis zijn, of anders de spullen bv bij het tuinhekje klaarzetten, ik noem maar wat
quote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef purplerose het volgende:
Onder deze zetten "HELP ME GREYS!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Alleen maar lekkere dingen hier ronddartelen. Ook nog 4 katten. En een muis. Maar die laatste had ik zelf niet uitgenodigd.quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Concleche! Wat een lekker ding heb je daar!
Purple en Hara.... Ik waarschuw jullie hoor!![]()
Ik snap um nietquote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef purplerose het volgende:
Onder deze zetten "HELP ME GREYS!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kan die persoon pas morgen bereiken.quote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef Greys het volgende:O ja! Hoe krijgen we het voor mekaar!
Laat maar even weten, anders hebben we nu nog de tijd om het anders te regelen
Oh jaaaa! Het Greys a.k.a. SuperWomanverhaal met schepnet en meneer Greys op een fiets die een vader-eend wou kopen enzo!quote:Op zondag 9 september 2007 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer ja
Oi!quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Had er bij de foto niet beter kunnen staan : "Help me, I is orphan"![]()
Sorry, nu hou ik erover op. Wil wel graag pics van Purple achter in het bakkie van de Smart, kan dat?![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Had er bij de foto niet beter kunnen staan : "Help me, I is orphan"![]()
Sorry, nu hou ik erover op. Wil wel graag pics van Purple achter in het bakkie van de Smart, kan dat?![]()
Nee! Als ik nou nog meer vervelender doe, doet meneer Greys dat dan de 22e bij mij?quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie wel eens met een drumstok om je oren gehad?
Zie Fobo!quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
En in dr FoBo
quote:
dat zou Greys al na vragenquote:Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef Bas321 het volgende:
Ik heb hier nog een gloednieuwe grote vogelkooi staan. Zou daar ook interesse voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |