Ik zou eerst eens informeren of ze van plan zijn een nieuw poezekindje uit het asiel van Rotterdam te gaan halenquote:Op zondag 9 september 2007 20:47 schreef Nosh het volgende:
Hoe onbeschoft is het als ik morgen langsga bij mijn buren, om te vragen of ze nog rubberen botten en manden hebben, van hun keffertje dat vorige week geschept is?
Niet dat ze er echt héél rouwig om waren, maar het is een beetje alsof je de bloemkransen al van het graf plukt tijdens de uitvaartdienst.
Keffertjequote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens informeren of ze van plan zijn een nieuw poezekindje uit het asiel van Rotterdam te gaan halen![]()
Ahum. Er stond idd keffertje. Ergens tussen m'n ogen en de aankomst in m'n hersenen is er iets fout gegaan met de overdrachtquote:Op zondag 9 september 2007 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
KeffertjeEr staat keffertje! Dat is nog een hondekindje uit het asiel, dan?
We hebben er nog wel wat voor ze in de aanbieding, hoor
Beessie was al vrij oud, en het waren gewoon waardeloze baasjes. Waren complete dagen weg, terwijl hij de buurt bij elkaar blafte, twee koters die het arme rolmopsje gebruikten als persoonlijke vervoersmiddel, en hij wilde daardoor nogal stresserig reageren op vreemden.quote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Same here, hoor! Hoezo waren ze er niet heel erg rouwig om dan, Nosh?
Praat ze dan maar geen nieuw beest aan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beessie was al vrij oud, en het waren gewoon waardeloze baasjes. Waren complete dagen weg, terwijl hij de buurt bij elkaar blafte, twee koters die het arme rolmopsje gebruikten als persoonlijke vervoersmiddel, en hij wilde daardoor nogal stresserig reageren op vreemden.
Valt allemaal terug te leiden op waardeloze opvoeding, maar toch.
Nog meer spullen!?quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef -Lillith- het volgende:
Ik krijg binnenkort weer wat kattenzooi van dees en geen... Kan ik die weer bij Meijs afdroppen?
quote:
Zat er soms alcohol in die after eight dingen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef Greys het volgende:
Ing, die MuisWaarom werd hij teruggebracht twee keer dan???
Whaha Purple, ik moet werken morgen. Hoe laat ga je? En wel gáán he!
Nok, ben benieuwd naar je poes![]()
neu, ze verlagen zich tot mijn terminologiequote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Zat er soms alcohol in die after eight dingen?![]()
Ze is ook nog steeds de kleinste uit haar nest. Blijft een fijngebouwd meisjequote:Op maandag 10 september 2007 06:47 schreef Harajuku. het volgende:
Elke keer dat ik de foto's zie lijken ze wel weer groter, Nok.. Kay moet klein blijven![]()
Tweede Purrrquote:Op maandag 10 september 2007 08:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze is ook nog steeds de kleinste uit haar nest. Blijft een fijngebouwd meisje
Kay is ook Purrr's favo kindquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 00:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dat vraagteken kan wel weg bij mijn naam hoor, het was altijd al de bedoeling dat ik op de 22e Hoogeveen zou rijden.De spullen zoals die bovenaan in dit topic staan voor Hoogeveen, passen wel in mijn autootje, schat ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |