Mischien maar er zijn nog 101 andere dingen voorgevallen en die weet jij dan weer niet.quote:
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk wordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Flashwin het volgende:
eh..praat er nou eerst eens over met hem voordat je gelijk hysterisch drastische stappen gaat ondernemen.
Wie weet heeft hij er helemaal niet stil bij gestaan oid. Als hij zich onmogelijk zou opstellen kun je altijd nog stappen ondernemen. Maar je hebt het amper met hem besproken en begint gelijk de drama queen uit te hangen.
idioot mens.quote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef missblack het volgende:
[..]
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk worden![]()
Ga eens googlen wat je kan doen, ik ken je situatie verder niet maar het is niet altijd zomaar toegestaan zo'n ding te plaatsen. Voor de rest is het lullig voor jequote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef missblack het volgende:
[..]
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk worden![]()
Jah en zo staat ie ook te schreeuwen in z,n achtertuin met z,n familie dus het is niet alleen die schotel hoorquote:
Kerel, van mij heb je gelijk. Niks is vervelender als buren die zonder enige vorm van overleg allerlei dingen aanpassen en daarbij en passant ook nog even je uitzicht verzieken. Van mij sta je in je recht !quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef missblack het volgende:
Dit forum is toch de klaagbaak......mag ik dan ook klagen ook als het om iets gaat waar alleen ik me dan toevallig mateloos aan irriteer!
Jup.quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef missblack het volgende:
Dit forum is toch de klaagbaak......mag ik dan ook klagen ook als het om iets gaat waar alleen ik me dan toevallig mateloos aan irriteer!
Je buurman heeft ook rechten. Bijvoorbeeld het recht om een schotel aan zijn huis te bevestigen (mits dat niet verboden is in jouw wijk/stad). Dat bezwaarschrift kan je vergeten, de gemeente gaat hier echt niks aan doen als ze niet van tevoren een verbod heeft uitgevaardigd. Als je die schotel per se weg wil hebben kun je altijd nog de Rijdende Rechter inschakelenquote:Op zondag 9 september 2007 13:39 schreef missblack het volgende:
Maar is hier uberhaupt wat tegen te doen....iets omtrent het burgerecht?
Maar dan krijgen we morgen weer een anti buitenlanders topic, omdat de buurman het huis van TS gesloopt/in de fix gestoken heeft en/of TS in elkaar heeft geslagenquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Janetje het volgende:
Kom op zeg.. laat dat kind lekker zeiken over een enorme schotelantenne die 'r uitzicht verkloot.
Meteen dreigen naar de gemeente te gaan is dan misschien wat overdreven en zou eerder een laatste toevlucht moeten zijn.. maar dat is het dan ook.
.. want daar loopt het altijd op uit na een rationeel gesprek tussen volwassen mensen.. ?quote:Op zondag 9 september 2007 14:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we morgen weer een anti buitenlanders topic, omdat de buurman het huis van TS gesloopt/in de fix gestoken heeft en/of TS in elkaar heeft geslagen![]()
Ik heb bij de TS eigenlijk weinig rationele acties, cq gedrag gezien tot op heden. Blijkbaar is het bij de buurman ikke, ikke, ikke en ook bij de TS. Dat kan nooit goed gaanquote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. want daar loopt het altijd op uit na een rationeel gesprek tussen volwassen mensen.. ?
Hmm.. true..quote:Op zondag 9 september 2007 15:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb bij de TS eigenlijk weinig rationele acties, cq gedrag gezien tot op heden. Blijkbaar is het bij de buurman ikke, ikke, ikke en ook bij de TS. Dat kan nooit goed gaan
quote:Op zondag 9 september 2007 15:10 schreef RickoKun het volgende:
NASA als buurman zeker! Die rot amerikanen weigeren ook NL te praten, hé?!
[afbeelding]
Schotels kan je niet aftappen, newbie.quote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef LangeJan het volgende:
Vragen of je af mag tappen
Of niet vragen en gewoon doen
![]()
Je kent de situatie toch ook niet en weet niet wat er verder allemaal is voorgevallen? Zo lees ik ook dat er een uitbouw geplaatst is zonder overleg.quote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Janetje het volgende:
Kom op zeg.. laat dat kind lekker zeiken over een enorme schotelantenne die 'r uitzicht verkloot.
Meteen dreigen naar de gemeente te gaan is dan misschien wat overdreven en zou eerder een laatste toevlucht moeten zijn.. maar dat is het dan ook.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:25 schreef ForumGek het volgende:
Jij hebt overigens niks te zeggen over wat de buurman in zijn tuin plaatst.
Menig door al quaida gesubsidieerde hakbar welquote:Op zondag 9 september 2007 15:33 schreef ForumGek het volgende:
daar heb jij de centjes ook niet voor![]()
Hoi Nosh, kom je nog wel eens op XBW?quote:Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef Nosh het volgende:
Bel de rijdende rechter.
Je klinkt alsof je ook helemaal los kunt gaan over een heg die bij jóu de zon wegneemt, dus dan wil dit ook wel..
quote:Op zondag 9 september 2007 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Menig door al quaida gesubsidieerde hakbar wel
jajaquote:Op zondag 9 september 2007 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaats een heel groot kopje aan je huis, dan zijn jullie samen ook iets leuks.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaats een heel groot kopje aan je huis, dan zijn jullie samen ook iets leuks.
quote:Op zondag 9 september 2007 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Leg elke keer kleingeld in zijn schotel. Hopelijk heeft hij de hint door.
Mag je dan ook pissen in zijn schotel?quote:Op zondag 9 september 2007 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Leg elke keer kleingeld in zijn schotel. Hopelijk heeft hij de hint door.
Moet je eens in Rotterdam komen wonen, daar zie je straten vol ermee, kijken of je het dan nog steeds zo leuk vind.quote:
ik woon er en vind het leuk en nu?quote:Op zondag 9 september 2007 18:41 schreef satan666 het volgende:
[..]
Moet je eens in Rotterdam komen wonen, daar zie je straten vol ermee, kijken of je het dan nog steeds zo leuk vind.
ik gun iedereen zijn recht om een schotel te plaatsen. Kabel zuigt zwaarquote:Op zondag 9 september 2007 18:41 schreef satan666 het volgende:
[..]
Moet je eens in Rotterdam komen wonen, daar zie je straten vol ermee, kijken of je het dan nog steeds zo leuk vind.
Nou, kan ook in koophuizen nog wel eens zo zijn hoor...quote:Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef amaranta het volgende:
nogmaals, als het een HUURHUIS betreft mag het niet zomaar...
ja dat zie je vaak in de rijke en de gelovige buurten.quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nou, kan ook in koophuizen nog wel eens zo zijn hoor...
Bij ons staat in het koopcontract geen schotels plaatsen en geen wasgoed buiten je balkon hangen..
en NIET boren op zondag!!
echt dat waren een paar redenen om hier te gaan wonen...
heb hier voor nmlk in een getto gewoond en daar werd je gek van dag en nacht boren, overal schotels en buurvrouwen die de was voor je raam hangen...
zei ik ook al maar jah.....gelijk grof aanpakken is het beste volgens deze persoonquote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef Alicey het volgende:
Heb je al gepraat met je buren?
Altijd maar meteen bezwaarschriften indienen enzo.
Ga je gekke dingen doen?quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef missblack het volgende:
Mensen wil even duidelijk maken dat wij helemaal niet de intentie hebben om meteen op hoge poten naar de gemeente te stappen!
We hebben de beste man erop aangesproken door te zeggen dat er wel heel goed nagedacht is over de plek van plaatsing. En dat we het niet echt kunnen waarderen en dat we het wel op prijs hadden gesteld als hij ons daar even over had ingelicht. Buurman haalt schouders op en vlucht weer snel zijn schuur in.
En dat is nou het hele probleem met dat volk " het doet maar" !
En dan las ik " moet je maar niet in zo.n pauperbuurt gaan wonen " zal je vertellen 4 jaar geleden was het hier mooi wonen en deze buurt is verpauperd! De schotelantennes komen als paddestoelen uit de grond sportzalen worde gesloopt om moskeen te bouwen...dus dan hoef ik verder niks meer uit te leggen. Er staat nog net niet s'ochtens in imam je bleren!
Maar goed stappen richting de gemeente heeft geen zin want het valt allemaal weer precies op de cm binnen plaatsing zonder bouwvergunning, net al toen met zijn uitbouw.
Jammer dat ik me zo moet verdedigen.....
Tjeempie, het zijn ook altijd de moslims die het doen he.quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef missblack het volgende:
Mensen wil even duidelijk maken dat wij helemaal niet de intentie hebben om meteen op hoge poten naar de gemeente te stappen!
We hebben de beste man erop aangesproken door te zeggen dat er wel heel goed nagedacht is over de plek van plaatsing. En dat we het niet echt kunnen waarderen en dat we het wel op prijs hadden gesteld als hij ons daar even over had ingelicht. Buurman haalt schouders op en vlucht weer snel zijn schuur in.
En dan las ik " moet je maar niet in zo.n pauperbuurt gaan wonen " zal je vertellen 4 jaar geleden was het hier mooi wonen en deze buurt is verpauperd! De schotelantennes komen als paddestoelen uit de grond sportzalen worde gesloopt om moskeen te bouwen...dus dan hoef ik verder niks meer uit te leggen. Er staat nog net niet s'ochtens in imam je bleren!
Maar goed stappen richting de gemeente heeft geen zin want het valt allemaal weer precies op de cm binnen plaatsing zonder bouwvergunning, net al toen met zijn uitbouw.
Verhuizen naar een hutje op de hei dan. Extragratis tip!quote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef missblack het volgende:
[..]
Ja de tips hier boven op volgens, kwartjes erin gooien , taarten smijten enz enzn![]()
![]()
JAH toevallig welquote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, het zijn ook altijd de moslims die het doen he.![]()
Dus je wil eigenlijk klagen, dat je buurman zo slim is om precies binnen de wet te blijven, en jij dus telkens achter het net vist?quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef missblack het volgende:
want het valt allemaal weer precies op de cm binnen plaatsing zonder bouwvergunning, net al toen met zijn uitbouw.
Nee helemaal niet, het gaat erom dat hij even had overlegd om te vragen of we bezwaar zouden hebben tegen plaatsing op die plek. Dan hadden wij kunnen aangeven dat we graag hadden gewild dat ie wat meer uit het zicht zou worden geplaatst. Hij zijn schotel...en wij niet het afzichtelijke uitzicht iedereen blij,.quote:Op maandag 10 september 2007 20:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus je wil eigenlijk klagen, dat je buurman zo slim is om precies binnen de wet te blijven, en jij dus telkens achter het net vist?
Kortom, de buurman doet niks verkeerd en staat volledig in zijn recht.quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef missblack het volgende:
Complete nonsens. Er is geen sprake van "het doet maar". Er is sprake van een buurman die zorgt dat hij binnen de regels blijft als hij een schotel of aanbouw bouwt. Hij heeft echt jouw toestemming niet nodig om binnen de daarvoor geldende regels iets op zijn eigen grond te plaatsen.quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef missblack het volgende:
..
En dat is nou het hele probleem met dat volk " het doet maar" ! ..
Tuurlijk, er staat een keigrote schotel van een grote enge moslim in het zicht! Dat zegt TS toch al de hele tijd.quote:Op maandag 10 september 2007 22:19 schreef Spacehamster het volgende:
Zou de TS ff foto's van diesn tuin willen plaatsen?
Ik ben er van overtuigd dat daar ook wel iets aan af te zeiken valt.
Dat wij allemaal zijn buitenlandse buurman gingen bashen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:11 schreef Tigereve het volgende:
beetje jammer dat je je zo aangevallen voelt...... wat had je dan verwacht?
Ze moeten ook de kabel per wet verbieden. En de digitale antenne. Gewoon allemaal een hark op het dak met NL 1 2 en 3.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:31 schreef Omkron het volgende:
ZE MOETEN DIE SCHOTELS BIJ WET VERBIEDEN!
Wij hadden hier lekker ook de ARD,ZDF en NDR.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:37 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ze moeten ook de kabel per wet verbieden. En de digitale antenne. Gewoon allemaal een hark op het dak met NL 1 2 en 3.
Ik mis er 1: als iedereen nu een beetje rekening houdt met elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Even te jouwer informatie: Nederland is nu eenmaal een klein landje waar meer dan 15 miljoen mensen op weinig ruimte leven. Als iedereen nu binnen de regels blijft en een beetje verdraagzaam is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |