Mischien maar er zijn nog 101 andere dingen voorgevallen en die weet jij dan weer niet.quote:
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk wordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Flashwin het volgende:
eh..praat er nou eerst eens over met hem voordat je gelijk hysterisch drastische stappen gaat ondernemen.
Wie weet heeft hij er helemaal niet stil bij gestaan oid. Als hij zich onmogelijk zou opstellen kun je altijd nog stappen ondernemen. Maar je hebt het amper met hem besproken en begint gelijk de drama queen uit te hangen.
idioot mens.quote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef missblack het volgende:
[..]
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk worden![]()
Ga eens googlen wat je kan doen, ik ken je situatie verder niet maar het is niet altijd zomaar toegestaan zo'n ding te plaatsen. Voor de rest is het lullig voor jequote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef missblack het volgende:
[..]
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk worden![]()
Jah en zo staat ie ook te schreeuwen in z,n achtertuin met z,n familie dus het is niet alleen die schotel hoorquote:
Kerel, van mij heb je gelijk. Niks is vervelender als buren die zonder enige vorm van overleg allerlei dingen aanpassen en daarbij en passant ook nog even je uitzicht verzieken. Van mij sta je in je recht !quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef missblack het volgende:
Dit forum is toch de klaagbaak......mag ik dan ook klagen ook als het om iets gaat waar alleen ik me dan toevallig mateloos aan irriteer!
Jup.quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef missblack het volgende:
Dit forum is toch de klaagbaak......mag ik dan ook klagen ook als het om iets gaat waar alleen ik me dan toevallig mateloos aan irriteer!
Je buurman heeft ook rechten. Bijvoorbeeld het recht om een schotel aan zijn huis te bevestigen (mits dat niet verboden is in jouw wijk/stad). Dat bezwaarschrift kan je vergeten, de gemeente gaat hier echt niks aan doen als ze niet van tevoren een verbod heeft uitgevaardigd. Als je die schotel per se weg wil hebben kun je altijd nog de Rijdende Rechter inschakelenquote:Op zondag 9 september 2007 13:39 schreef missblack het volgende:
Maar is hier uberhaupt wat tegen te doen....iets omtrent het burgerecht?
Maar dan krijgen we morgen weer een anti buitenlanders topic, omdat de buurman het huis van TS gesloopt/in de fix gestoken heeft en/of TS in elkaar heeft geslagenquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Janetje het volgende:
Kom op zeg.. laat dat kind lekker zeiken over een enorme schotelantenne die 'r uitzicht verkloot.
Meteen dreigen naar de gemeente te gaan is dan misschien wat overdreven en zou eerder een laatste toevlucht moeten zijn.. maar dat is het dan ook.
.. want daar loopt het altijd op uit na een rationeel gesprek tussen volwassen mensen.. ?quote:Op zondag 9 september 2007 14:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we morgen weer een anti buitenlanders topic, omdat de buurman het huis van TS gesloopt/in de fix gestoken heeft en/of TS in elkaar heeft geslagen![]()
Ik heb bij de TS eigenlijk weinig rationele acties, cq gedrag gezien tot op heden. Blijkbaar is het bij de buurman ikke, ikke, ikke en ook bij de TS. Dat kan nooit goed gaanquote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. want daar loopt het altijd op uit na een rationeel gesprek tussen volwassen mensen.. ?
Hmm.. true..quote:Op zondag 9 september 2007 15:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb bij de TS eigenlijk weinig rationele acties, cq gedrag gezien tot op heden. Blijkbaar is het bij de buurman ikke, ikke, ikke en ook bij de TS. Dat kan nooit goed gaan
quote:Op zondag 9 september 2007 15:10 schreef RickoKun het volgende:
NASA als buurman zeker! Die rot amerikanen weigeren ook NL te praten, hé?!
[afbeelding]
Schotels kan je niet aftappen, newbie.quote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef LangeJan het volgende:
Vragen of je af mag tappen
Of niet vragen en gewoon doen
![]()
Je kent de situatie toch ook niet en weet niet wat er verder allemaal is voorgevallen? Zo lees ik ook dat er een uitbouw geplaatst is zonder overleg.quote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef Janetje het volgende:
Kom op zeg.. laat dat kind lekker zeiken over een enorme schotelantenne die 'r uitzicht verkloot.
Meteen dreigen naar de gemeente te gaan is dan misschien wat overdreven en zou eerder een laatste toevlucht moeten zijn.. maar dat is het dan ook.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:25 schreef ForumGek het volgende:
Jij hebt overigens niks te zeggen over wat de buurman in zijn tuin plaatst.
Menig door al quaida gesubsidieerde hakbar welquote:Op zondag 9 september 2007 15:33 schreef ForumGek het volgende:
daar heb jij de centjes ook niet voor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |