Mischien maar er zijn nog 101 andere dingen voorgevallen en die weet jij dan weer niet.quote:
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk wordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:41 schreef Flashwin het volgende:
eh..praat er nou eerst eens over met hem voordat je gelijk hysterisch drastische stappen gaat ondernemen.
Wie weet heeft hij er helemaal niet stil bij gestaan oid. Als hij zich onmogelijk zou opstellen kun je altijd nog stappen ondernemen. Maar je hebt het amper met hem besproken en begint gelijk de drama queen uit te hangen.
idioot mens.quote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef missblack het volgende:
[..]
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk worden![]()
Ga eens googlen wat je kan doen, ik ken je situatie verder niet maar het is niet altijd zomaar toegestaan zo'n ding te plaatsen. Voor de rest is het lullig voor jequote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef missblack het volgende:
[..]
Ze kunnen amper nederlands dus zal nog leuk worden![]()
Jah en zo staat ie ook te schreeuwen in z,n achtertuin met z,n familie dus het is niet alleen die schotel hoorquote:
Kerel, van mij heb je gelijk. Niks is vervelender als buren die zonder enige vorm van overleg allerlei dingen aanpassen en daarbij en passant ook nog even je uitzicht verzieken. Van mij sta je in je recht !quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef missblack het volgende:
Dit forum is toch de klaagbaak......mag ik dan ook klagen ook als het om iets gaat waar alleen ik me dan toevallig mateloos aan irriteer!
Jup.quote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef missblack het volgende:
Dit forum is toch de klaagbaak......mag ik dan ook klagen ook als het om iets gaat waar alleen ik me dan toevallig mateloos aan irriteer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |