Je mag stukken verder terug in de tijd denkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:50 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg er een Snow Patrol vibe bij...
Haar stem is niet zo heel erg geweldig, wel goed hoor, maar ze heeft een uitstraling op toneel waar je helemaal akelig van wordt, en is een schoonheid pur sang! Ik heb haar ooit gezien in Cosi fan tutte.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:43 schreef MaJo het volgende:
Ik weet hem ook echt niet. Als het een musicalster was had ik het zeker wel geweten![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:52 schreef qonmann het volgende:
* scant beatle nummers*
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:52 schreef MaJo het volgende:
Rolling Stones? (als het Beatles blijkt te zijn sta ik goed voor lul)
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Haar stem is niet zo heel erg geweldig, wel goed hoor, maar ze heeft een uitstraling op toneel waar je helemaal akelig van wordt, en is een schoonheid pur sang! Ik heb haar ooit gezien in Cosi fan tutte.
Ik vind haar geweldig!!
Wat LB zegtquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedAls je nou de naam geeft dan ga ik eens wat van haar luisteren
Jammer ..ik had het wel leuk gevonden als iemand de vraag beantwoord had en ER wist het ook !quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie, net te vroeg weggegaan, het was Cecilia Bartoli
Ja, maar ER is tussendoor aan het koken en mist veul vragenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jammer ..ik had het wel leuk gevonden als iemand de vraag beantwoord had en ER wist het ook !
En zo is hetquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat LB zegt
En deze vraag is een nummer van The Doors, Road House Blues
Ik heb net maar weer ' When the music's over gedraaid'quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef MaJo het volgende:
Ik een Beatles dag, zit naar allemaal repetities van ze te luisteren
Van the Doors? Dacht even dat ik een Beatles nummer niet kendequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb net maar weer ' When the music's over gedraaid'
Wat is dat toch een wereldnummer
Hoewel de naam erg fout is geschreven reken ik het wel goed, want Jojo weet wel wie het is, zanger INXS, Michael Hutchencequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hutchinso, zanger INXS
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van the Doors? Dacht even dat ik een Beatles nummer niet kendeIk had dat vandaag met Eleanor Rigby, heb nu een versie met alleen de viool/cello partijen zonder zang, echt heel tof
the west is the best.... echt heerlijk nummer iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb net maar weer ' When the music's over gedraaid'
Wat is dat toch een wereldnummer
Ik ken eigenlijk alleen maar de bekende nummersquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
van the doors inderdaad, moet je maar eens luisteren, of vind je the doors niet zo?
The changeling ook luisteren danquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar de bekende nummersZal me er eens in gaan verdiepen, ben wel een grote sixties fan
knaagdieren?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tot welke diersoorten behoord het kleinste zoogdier?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1000
Jawel (verrassend hequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1000
Denk dat wiki er dan naast zit, muizen zijn toch kleiner dan vleermuizen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel. maar volgens wiki was een vleermuis de kleinste
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kitti%27s_varkensneusvleermuisquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat wiki er dan naast zit, muizen zijn toch kleiner dan vleermuizen?
vleermuizen zijn toch ook muizenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat wiki er dan naast zit, muizen zijn toch kleiner dan vleermuizen?
psst dat is een Veyron...quote:
Dacht even dat het de vraag wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
psst dat is een Veyron...
Even voor MaJo (en jou dus)
Vraag komt eraan
Aston Martins hebben een nogal typische grille. Op deze foto met geel aangegevenquote:
I was Bruce, and battered........quote:
je bent op de goede wegquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Don henley van the boys of summer zat ook in de band die the heat is on uitbracht?
hotlinkingquote:
The beach boys?????quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:41 schreef Homdeck het volgende:
ik zoek de naam van een band
het zijn soloprojecten van de 2 oprichters van The Eagles, Glenn frey en Don Henleyquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
The Eagles?
ER +1 good old Toon idd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ise Beekman en Beekman schrijvert??
Toon Kortooms?
Die staat op de eerste plaats inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Aqua iig.
Ne, dat kan wel als toevoeging erbij staan, maar op zo'n etiket van een fles badschuim, of handenwascreme begint het altijd met dezelfde twee ingredienten, de eerste is dus water, en de tweede zoek ik nuquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Aloe vera? Dat wordt nu zelfs in maandverband gestopt![]()
En deze is correctquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef Alex85 het volgende:
aqua en sodium laureth sulfate?
Nu stel jij een vraag, in [ b] bold [/b] aub. EN daarna ga je de OP lezenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:05 schreef Alex85 het volgende:
Jeeej, en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |