Hij geeft zijn kat crack.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
een pijpje voor zn kat gemaakt toch zodat deze oko high kan zijn

Aw wat lief, dank jequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef ElizabethR het volgende:
Lieve MaJo,
Dankjewel voor alweer het duizendste deel van een zeer succesvolle reeks op FOK!
Ik heb het hier enorm naar mijn zin gehad en dat is toch maar mooi door jou meisje!!
Dikke zoen!!!!!!

Wat een schoft!!!!quote:

Vind je 'm nog steeds zo lekker?quote:

Zielig he?quote:

Pete Doherty? Die heb ik nooit lekker gevondenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je 'm nog steeds zo lekker?

Ik mag hopen van niet nee, wat een levend lijk is datquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pete Doherty? Die heb ik nooit lekker gevonden

Ik zou zweren dat jij dat wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pete Doherty? Die heb ik nooit lekker gevonden

Hij is echt eng inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet nee, wat een levend lijk is datbrrrrrrr wat Kate Moss (of all people) daarmee moet is mij een compleet raadsel

Kan ik me wel voorstellen aangezien ik vrijwel alle indiezangers lekker vindquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat jij dat was
Nou ja, dan ben ik in de war
/SC

Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen iets aandoen hoor, maar mensen kunnen zich nog verdedigen tot op zekere hoogte. Mensen die weerloze dieren iets aandoen mogen van mij helemaal en zeer pijnlijk dood!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zielig he?
Een paar jaar geleden toch ook een paar jongeren die het nieuws haalden door een papieren zak over een hond te trekken met weedrook erin.

Jeejquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
Yurithemaster +2

Doe niet zo raar joh! De uitslag verandert toch niet meer nu. Vanaf 1001 kunnen jullie weer lekker fanatiek gaan doen hoor. Juist omdat het een jubileumtopic is mag er toch wel wat gezellig gekletst worden??quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
houd eens op met dat slowchat geleur dit is een jubileum topic ja![]()

quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef qonmann het volgende:
Coca Cola

Hoi ER !quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh! De uitslag verandert toch niet meer nu. Vanaf 1001 kunnen jullie weer lekker fanatiek gaan doen hoor. Juist omdat het een jubileumtopic is mag er toch wel wat gezellig gekletst worden??

Hoi Qonquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoi ER !![]()
Ga je nog wat aan je puntentotaal doen . want je hebt wel een heel uniek getal !![]()

quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben sinds tijden weer eens in MEN en precies op t goede moment

leuk dat je bij dit topic kan zijn !quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoi Qon
Ik denk het niet nee, is wel grappig zo

voor jou !quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
C1000

Dat scheeltquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |