quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Dynasty warriors 6
Pro evolution soccer 7
God of war 3
(en dan koop ik ook pas een ps3 als die 3 uit zijn, en we de atoomoorlog overleven)
En de nieuwe GTA wil ik alleen als de hoofdpersoon geen Mexicaan is.
Lair wel idd, maar HS wordt toch goed ontvangen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
eigenlijk ook eerst Lair en Heavenly Sword, maar daar hoor ik niks dan slechts over.
Nope, gameplay moet nogal tegenvallen. Dat wordt dan maar wachten op God of War 3 of Ninja Gaiden 2quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:02 schreef Twarres het volgende:
[..]
Lair wel idd, maar HS wordt toch goed ontvangen?
Een held.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:48 schreef mini-lellan het volgende:
Dynasty Warriors 6 (Ps3)
FFXIII (Ps3
Warriors Orochi (Ps2)
Starcraft 2 (PC)
Haha doe mij maar Zhao Yun.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een held.
Ik heb orochi al besteld bij bol.com (reservering)
Heb de japanse versie al gespeeld maar dat is constant gissen in wtf je doet
Kan al wel vast vertellen dat ling tong en xiahou dun echt briljant keisterk zijn met hun specials
Ling tong doet zon vet snelle rapid kick als je loopt en anders een dikke explosie, en xiahou dun doet een vet zieke wervelwind mep en daarna een rush attack als je door klikt, je kunt daarmee gewoon fucking 30 unique hit combos maken inclusief in de lucht.
Maar we (ik en vriend) hebben niet zoveel gespeeld want in japans snapten we de ballen ervan al waren de stemmen we tof, dus ook niet al te veel popjes unlocked toen.
Ik vind het persoonlijk wel een verneuking van het verhaal dat hele nieuwe met die orochi en dat wijf en die domme popjes...tis net devil kings wat ook al een verneuking van basara was.
Maar goed...de actie is tof.
Er valt zoveel te genieten qua games op alle 3 consoles. Alhoewel de exclusiviteit van games minder wordt, zijn ze er nog wel en die wil ik dan wel spelen. Maar het is niet zo dat ik bergen games heb ofzo. Ik ben best kieskeurig. Met m'n verlanglijstje bedoel ik eigenlijk meer de demo's spelen en als die bevalt, dan kopen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Wtf hebben er hier mensen 3 consoles EN een pc in huis?! wat een lijsten ;|
Ik heb een ps2 en een pc
(en over een jaar of 5 ofzo een ps3)
Deze 2 ook natuurlijk (heb ook een pspquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:25 schreef mini-lellan het volgende:
VII: Crisis Core (PSP)
God of War: Chains of Olympus (PSP)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |