Ja, ik vind het ook wel hoor. Net als Nederlandse literatuur: ook vaak zo gewichtig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alle teksten. ga zelf maar na in je hoofd.
"Het grootste licht is de grootste duisternis."quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:52 schreef Lod het volgende:
Sla eens in een boekhandel/AKO zo'n willekeurig boek met wijsheden er maar op na. Het schaamrood heeft niet eens meer genoeg aan je kaken.
En toch elke keer weer intrappen als ik zo'n vage titel zie
Overigens zit er geen verschil (alleen inhoudelijk, niet principieel) tussen bovenstaande geloven en het geloven in (een) god. Voor beide is evenveel (of weinig) bewijs. Dat maakt beide opties even waarschijnlijk. Of onwaarschijnlijk, wat je wil.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ander voorbeeld: Dan praat je met iemand die opeens zegt "Ja, ik denk weleens na over hele diepzinnige dingen. Dan denk ik hoe komt de mensheid toch in dit heelal. Misschien leven we wel allemaal op de hand van een hele grote reus."![]()
![]()
In dat geval geloof ik in een schildpad die met 4 olifanten op zijn rug door het heelal zwemt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:58 schreef 700MB het volgende:
Dat maakt beide opties even waarschijnlijk. Of onwaarschijnlijk, wat je wil.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:01 schreef Lod het volgende:
[..]
In dat geval geloof ik in een schildpad die met 4 olifanten op zijn rug door het heelal zwemt.
Sita en Marco in 'Lopen op het water': "Één tel met jou is mooier dan een eeuwigheid alleen."quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:50 schreef JoaC het volgende:
'1 minuut ongekukkig is 60 seconden zonder geluk zijn'
Diepe shit
Tolkien had dat ook al door.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sita en Marco in 'Lopen op het water': "Één tel met jou is mooier dan een eeuwigheid alleen."
Ja, en een eeuwigheid alleen zijn is al zo mooi.![]()
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:45 schreef Lod het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Sita/Marco of een eeuwigheid alleen...
Wat schreef/zei Tolkien dan?quote:
Wat gebeurt er dan?quote:
idd...quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
42
Bedoel je "De wereld vergaat dan een paar keer"?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vergaat dan een paar keer: 19 september 2007 #2 PANIEK!?
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De wereld vergaat dan een paar keer: 19 september 2007 #2 PANIEK!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |