Graag, heb je suggesties?quote:
Ja, erg hè? Ik heb een collega die weleens dat soort dingen zegt. Ze is al wat ouder, en zo eens in de maand komt ze daar weer eens mee. En dan kijkt ze op een manier alsof ze net een briljante inval heeft gehad. En ik heb nog wel een erger voorbeeld, van diezelfde persoon, ook uit de categorie Diepzinnig:quote:
Omdat het zo'n leuk topic is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb ook een hele diepzinnige: Waarom zetten we op dit topic geen: SLOTJE!
Meer Hofnar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een voorbeeld, weer van die persoon: "Ja, en ik geloof ook in reïncarnatie en in bovennatuurlijke dingen. Misschien was ik ooit wel een koningin in de Middeleeuwen."
![]()
Ja, en geen leuke.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:31 schreef immortalsean het volgende:
ja dat heb ik ook wel eens, dan denk ik: "ik heb nog nooit m'n hand in een groot vuur gestoken, hoe kan ik dan zo overtuigd zijn dat ik dat niet moet doen, in principe mag je er pas van uitgaan als je het zelf meegemaakt hebt."
en even later zeg ik dan tegen mezelf, "Ferdi ... je bent een mongool." en dan blijf ik even enkele minuten hersenloos voor me uitstaren.
idd, maar ik heb sowieso nog nooit een leuke hofnar gezien.quote:
blof is nog wel leuke muziek, maar spinvis is gewoon ronduit kut en niet eens muziek wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:37 schreef Biels het volgende:
Blof en spinvis hebben er ook wel een handje van.
De muziek van blof, oke. Maar die teksten, maaaaaaaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
blof is nog wel leuke muziek, maar spinvis is gewoon ronduit kut en niet eens muziek wat mij betreft.
Alle goeie hofnars zijn kapot, alle slechte overigens ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
idd, maar ik heb sowieso nog nooit een leuke hofnar gezien.
nuja, ik heb dan ook nog nooit een hofnar gezien.
kan hoor, over het algemeen gaan teksten bij mij het éne oor in, en gelijk het andere oor uit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
De muziek van blof, oke. Maar die teksten, maaaaaaaan![]()
in navolging hierop. wat dacht je van acda en de munnik?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:37 schreef Biels het volgende:
Blof en spinvis hebben er ook wel een handje van.
Je moet wel voorbeelden noemen hoor, anders is het offtopic.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in navolging hierop. wat dacht je van acda en de munnik?![]()
alle teksten. ga zelf maar na in je hoofd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet wel voorbeelden noemen hoor, anders is het offtopic.![]()
Ja, ik vind het ook wel hoor. Net als Nederlandse literatuur: ook vaak zo gewichtig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alle teksten. ga zelf maar na in je hoofd.
"Het grootste licht is de grootste duisternis."quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:52 schreef Lod het volgende:
Sla eens in een boekhandel/AKO zo'n willekeurig boek met wijsheden er maar op na. Het schaamrood heeft niet eens meer genoeg aan je kaken.
En toch elke keer weer intrappen als ik zo'n vage titel zie
Overigens zit er geen verschil (alleen inhoudelijk, niet principieel) tussen bovenstaande geloven en het geloven in (een) god. Voor beide is evenveel (of weinig) bewijs. Dat maakt beide opties even waarschijnlijk. Of onwaarschijnlijk, wat je wil.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ander voorbeeld: Dan praat je met iemand die opeens zegt "Ja, ik denk weleens na over hele diepzinnige dingen. Dan denk ik hoe komt de mensheid toch in dit heelal. Misschien leven we wel allemaal op de hand van een hele grote reus."![]()
![]()
In dat geval geloof ik in een schildpad die met 4 olifanten op zijn rug door het heelal zwemt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:58 schreef 700MB het volgende:
Dat maakt beide opties even waarschijnlijk. Of onwaarschijnlijk, wat je wil.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:01 schreef Lod het volgende:
[..]
In dat geval geloof ik in een schildpad die met 4 olifanten op zijn rug door het heelal zwemt.
Sita en Marco in 'Lopen op het water': "Één tel met jou is mooier dan een eeuwigheid alleen."quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:50 schreef JoaC het volgende:
'1 minuut ongekukkig is 60 seconden zonder geluk zijn'
Diepe shit
Tolkien had dat ook al door.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sita en Marco in 'Lopen op het water': "Één tel met jou is mooier dan een eeuwigheid alleen."
Ja, en een eeuwigheid alleen zijn is al zo mooi.![]()
Ja, da's waar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:45 schreef Lod het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Sita/Marco of een eeuwigheid alleen...
Wat schreef/zei Tolkien dan?quote:
Wat gebeurt er dan?quote:
idd...quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
42
Bedoel je "De wereld vergaat dan een paar keer"?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vergaat dan een paar keer: 19 september 2007 #2 PANIEK!?
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De wereld vergaat dan een paar keer: 19 september 2007 #2 PANIEK!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |