Juist wel, dat hele album gaat over de natuur van de mens. Materialisme (en daardoor dus ook geld) hoort daar dan zeker bij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 07:18 schreef rebel6 het volgende:
Money op Dark side of the moon (Pink Floyd): leuk nr, maar past helemaal niet bij de sfeer van het album.
Die twee openers horen bij zijn beste werk ooit wat mij betreft!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Arn0 het volgende:
De eerste twee nummers op "I see a Darkness" van Bonnie 'Prince' Billy, echt veel slechter/anders dan de rest van het album. Best zonde.
Met de eerste kei hard oneens. Prachtige plaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef starla het volgende:
Within You Without You - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Wat een zweverige-hare-krishna-kots![]()
Lotus Europa - Dagen Van Gras, Dagen Van Stro 11:02...gepraat...![]()
Die vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:39 schreef Frollo het volgende:
O ja, en 'Alfie' van Lily Allen. Echt zoeen kermisnummer, terwijl het voor de rest een superalbum is.
Dit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:59 schreef Plastic_Power het volgende:
De beslissing Sloop John B op Pet Sounds te zetten doet me trouwens ook hoofdschudden. Een album vol geniale, thematisch consistente Wilson-originals en dan zo'n oubollige traditional erbij![]()
En dit.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:37 schreef Sequencial het volgende:
Yellow Submarine op Revolver. Een album van krap 35 minuten blijkt nog een nummer te veel te kunnen hebben...
De openers vind ik ook zonder veel moeite tot de sterkere nummers van de prachtige plaat behoren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die twee openers horen bij zijn beste werk ooit wat mij betreft!
Helemaal mee eens, vooral het laatste nummer is tenenkrommend en totaal overbodig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:16 schreef psychedelicate het volgende:
Verder haalt Blue Condition de vaart er behoorlijk uit op Cream's Disraeli Gears. En laat ik het al helemaal niet hebben over Mother's Lament.
Toffe nummers, maar vallen helaas heel erg uit de toon inderdaad op dat album. Was ook nergens voor nodig, album heeft 14 nummers, 2 minder had prima gekund.quote:Op zondag 9 september 2007 12:08 schreef shakaboem het volgende:
The Small Print en Thoughts of a Dying Atheist op Aboslution van Muse.![]()
Zijn dat dan niet toevallig de nummers van Ringo? Hij mocht namelijk volgens mij voor ieder album ook een liedje schrijven. Meestal was dat bagger...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Gillingham het volgende:
Elk van dé vier grote Beatles albums (Revolver, Sgt. Pepper's, The Beatles (een per cd) en Abbey Road) heeft wel een matig (of eerder slecht) nummer, maar ik ben er nog niet over uit of ze wel of niet heel erg uit de toon vallen.
Mwah, ben ik het niet mee eens. Om te beginnen vind ik de nummers van Ringo vaak gewoon goed, ten tweede zal ik altijd Don't Pass Me By over Revolution #9 kiezen en Octopus Garden over Maxwell Silver Hammer, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zijn dat dan niet toevallig de nummers van Ringo? Hij mocht namelijk volgens mij voor ieder album ook een liedje schrijven. Meestal was dat bagger...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |