eensquote:Op zondag 9 september 2007 10:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
fitter happier valt mij nog wel meer uit de toon. Dat hoefde niet.
Erg jammer dat ze dat nummer er op hebben gezet inderdaad ....quote:Op zondag 9 september 2007 11:40 schreef peaceman het volgende:
Industriel Disease op Love over gold - Dire Straits
Precies. best een aardig nummer, maar niet op dat album. De andere 4 passen stuk voor stuk bij elkaar.quote:Op zondag 9 september 2007 12:04 schreef fripper het volgende:
[..]
Erg jammer dat ze dat nummer er op hebben gezet inderdaad ....
Valt inderdaad uit de toon, maar ik vind 'm nog net kunnen. FoW mogen van mij veel flikken trouwensquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:29 schreef placebeau het volgende:
"everything's ruined" van fountains op wayne op hun debuutalbum. Staat vol leuke energieke popsongs en dan zo'n melig gedoe, met dramatische tekst en ontbrekende melodie.
Valt totaal niet uit de toon. Dat je het niet trekt is iets anders.quote:Op zondag 9 september 2007 01:08 schreef StupidByNature het volgende:
Kid A - Kid A van Radiohead
ik haat het ook niet, het is best een lekker nummer. maar het valt wel uit de toon.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dat dit nummer zo gehaat wordt, begrijp ik echt niet. Op dit album vind ik dat rap-nummer veel slechter
okquote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef xTomer het volgende:
[..]
ik haat het ook niet, het is best een lekker nummer. maar het valt wel uit de toon.
Juist wel, dat hele album gaat over de natuur van de mens. Materialisme (en daardoor dus ook geld) hoort daar dan zeker bij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 07:18 schreef rebel6 het volgende:
Money op Dark side of the moon (Pink Floyd): leuk nr, maar past helemaal niet bij de sfeer van het album.
Die twee openers horen bij zijn beste werk ooit wat mij betreft!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef Arn0 het volgende:
De eerste twee nummers op "I see a Darkness" van Bonnie 'Prince' Billy, echt veel slechter/anders dan de rest van het album. Best zonde.
Met de eerste kei hard oneens. Prachtige plaat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef starla het volgende:
Within You Without You - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Wat een zweverige-hare-krishna-kots![]()
Lotus Europa - Dagen Van Gras, Dagen Van Stro 11:02...gepraat...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |