schitterend nummer, als ik toch een zwakkere moet opnoemen op sgt pepper dan is dat 'when i'm sixty four' maar ik vind dat er geen nummer uit de toon valt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef starla het volgende:
I Like Dirt - Californication Ik houd in ieder geval niet van deze troep![]()
Within You Without You - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Wat een zweverige-hare-krishna-kots![]()
Nou ja, elk nummer van Heather Nova valt uit de toon toch.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:15 schreef SevenWonders het volgende:
Gloomy Sunday op het album South van Heather Nova. Had ze opgenomen voor een film, was op CD-single verschenen en had ze beter niet ook op het album moeten zetten.
die vind ik gaafquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:05 schreef Magereheinus het volgende:
Alabama Song op Self Titeld van The Doors. Ik vind het niet tussen alle kwalitaiteve nummers passen en ook het enige nummer van de hele GENIALE cd die ik standaart skip.
Dat had ik vroeger met Backdoor Man, nu niet meer.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:05 schreef Magereheinus het volgende:
Alabama Song op Self Titeld van The Doors. Ik vind het niet tussen alle kwalitaiteve nummers passen en ook het enige nummer van de hele GENIALE cd die ik standaart skip.
Idem op Bedtime for democracy van de Dead Kennedys, alles 1 tot 2 minuten en dan Chickenshit conformitist van 5 minuten met allerlei tempowisselingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:45 schreef Magereheinus het volgende:
Comeback op Static Age van de Misfits. Heel het album is snel met niet al te lange nummers, maar Comeback is 4 minuten zoveel en is ook nog eens super traag, schijt irritant.
uhm dat is juist het beste nummer van die plaat, nou ja misschien op het eerste nr. na.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Frollo het volgende:
Electronic Renaissance, uitermate beroerd nummer inderdaad.
ook niet mee eens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:47 schreef starla het volgende:
Within You Without You - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Wat een zweverige-hare-krishna-kots![]()
Electioneering - OK Computer Paniekaanval van Thom Yorke...![]()
Ik vind sometimes persoonlijk 1 van de mooiste nummers ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:53 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ook niet mee eens.
Sometimes op Loveless. Wel een mooi nummer, maar lijkt er toch niet helemaal bij te horen.
Arme David Gilmour. Het is volgens mij het enige nummer dat hij zingt op die plaatquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:54 schreef fripper het volgende:
Not Now John van Pink Floyd past totaal niet bij de rest van het album The Final Cut
Ja het is ook een mooi nummer. Maar een stuk minder abstract dan de rest van Loveless. Vergelijking met Soon zie ik niet helemaal. Behalve dan dat die ook een beetje anders is dan de rest van het album, maar als afsluiter vind ik 'm perfect. Misschien is Sometimes ook wel gewoon een mooi intermezzo tussen al het gitaar geweldquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:00 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik vind sometimes persoonlijk 1 van de mooiste nummers ooit gemaakt.Verder vind ik 'm qua stijl wel op soon lijken.
dat dit nummer zo gehaat wordt, begrijp ik echt niet. Op dit album vind ik dat rap-nummer veel slechterquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:41 schreef xTomer het volgende:
Out of TIme - Shiny Happy People
fitter happier valt mij nog wel meer uit de toon. Dat hoefde niet.quote:Op zondag 9 september 2007 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Electioneering valt natuurlijk wel uit de toon, maar daar is ook alles mee gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |