abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53049896
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 17:17 schreef gronk het volgende:
En autochtonen houden niet krampachtig vast aan hun eigen cultuur, geloof en normen en waarden? Of is dat wel OK?
Volgens mij wonen de autochtonen hier toch al een goed paar honderd jaar. Met hun eigen cultuur, normen en waarden en eigen geschiedenis. Dat wordt ammennooit niet te grabbel gegooid of geweken voor een andere cultuur. Zeker niet een die nog 500 jaar achterloopt. Cliche, maar volgens mij wel waar.
quote:
En *weer* presteer je het om SES en ethniciteit doorelkaar te halen. Als een buurt verpaupert, dan heeft dat meer te maken met het binnentrekken van mensen die 'onderaan de sociale ladder' staan, dan met allochtonen an sich.
Grapjas. Enkele posts hierboven heb je allerlei argumenten aangedragen (kansloos, geen goede opleiding, spreken de taal niet) waarom allochtonen juist wel automatisch in een lagere sociale status vallen.
quote:
Ik ben er van overtuigd dat, als je zou corrigeren voor het feit dat allochtonen een beroerde positie hebben vanwege ingebakken vooroordelen bij werkgevers etc, ze nog steeds een *hogere* SES hebben dan onze 'autochtone' kanslozen.
Hebben talloze praktijkvoorbeelden niet uitgewezen dat dat niet het geval is? Zoals positieve discriminatie die niet het beoogde gevolg heeft, het werven van allochtonen bij de politie waarbij slechts enkelen door de opleiding heen kwamen, vlinderreisjes voor criminelen naar marokko, enz.

Bovendien laat je in je stelling weer andere factoren weg die wel zeker ook met hun situatie te maken hebben. Zoals het vasthouden aan hun eigen cultuur, weigeren om te integreren, de stelling onderschrijven dat de moslim over de wereld moet heersen enz. Met dergelijke opvattingen als fundament schop je het ook niet ver in een westerse maatschappij. Daarom hebben allerlei allochtonenprojecten slechts een oppervlakkige uitwerking gehad.

De goeden niet te na gesproken, ik ben ervan overtuigd dat dergelijke projecten bij sommigen ook goede resultaten hebben neergezet. Maar ik ben er ook van overtuigd dat bijna nooit een fatsoenlijk rendement daarin wordt gehaald.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53049948
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Nee, dan rechts. Die zouden zelfs hun eigen vriendin nog verkopen aan een turk als ze dat genoeg op zou leveren.
Kopen? 500 larie
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 9 september 2007 @ 16:57:55 #103
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53052264
Pff, wat een onzin, zulks een fascistische OP.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 9 september 2007 @ 17:19:08 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53052775
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:14 schreef BunnyHunter het volgende:
hier bijvoorbeeld ..

Rel over 'racistische zwarte schapen poster'

echt een links truukje gewoon meteen "nazi" schreeuwen als je geen goede argumenten hebt. Werkt altijd want de negative lading van dat woord is zo groot dat je meteen wat mensen achter je hebt.
Terwijl linkse mensen een deel van de nazi-agenda hebben overgenomen:
- het milieubeleid (daar was Hitler een van de eersten mee);
- het proabortusstandpunt;
- het pro-euthansasiestandpunt;
- het antirookbeleid (al weet ik niet of dát typisch links is);
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2007 @ 17:34:28 #105
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53053123
D'r werd in Polen anders nog nooit zoveel gerookt als onder hitler.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53053968
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Terwijl linkse mensen een deel van de nazi-agenda hebben overgenomen:
- het milieubeleid (daar was Hitler een van de eersten mee);
Tja daar valt over te discussieren.
Nederland kende b.v. al sinds 1875 een hinderwet en organisaties als Natuurmonumenten zijn ook al 100 jaar oud.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53054607
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat is er mis met boomknuffelaars?

Niks, alleen jij bent er niet een.
"It's better to rule in hell than to serve in heaven."
-Milton, Paradise Lost
pi_53054639
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

De laatste jaren was rechts dan ook voornamelijk aan de macht. En wat hebben die gedaan?
rechts aan de macht ? hahahahahahahahaaha
-Milton, Paradise Lost
pi_53054654
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Jij bent er echt van overtuigd dat links op de vernietiging van Nederland uit is, hè?
Als je in de randstad woont wel ja
-Milton, Paradise Lost
pi_53054666
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En de SP wordt door rechtse personen altijd neergezet als een communistische partij (wat het niet is) en Jan Marijnissen als een soort Mao aanbidder cq. dictator.

En dat is niet belachelijk wou je zeggen? Kom nu toch.
Vind je het gek, Mao was vroeger zijn held.
-Milton, Paradise Lost
pi_53054686
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:45 schreef satan666 het volgende:

[..]

Niks, alleen jij bent er niet een.
Wat weet jij daarvan?
pi_53054711
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat weet jij daarvan?
een vleesetende bomenknuffelaar ? laat me niet lachen hypocriet in Groningen
-Milton, Paradise Lost
pi_53054750
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef satan666 het volgende:

[..]

een vleesetende bomenknuffelaar ? laat me niet lachen hypocriet in Groningen
Sinds wanneer zijn bomen van vlees?
pi_53054842
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn bomen van vlees?
Zins wanneer zijn echte bomenknuffelaars vlees vreters ?

jij bent de typische linkse hypocriet, je preekt links maar je leeft rechts.
-Milton, Paradise Lost
pi_53055046
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:56 schreef satan666 het volgende:

[..]

Zins wanneer zijn echte bomenknuffelaars vlees vreters ?

jij bent de typische linkse hypocriet, je preekt links maar je leeft rechts.
Met vlees eten is niets mis. Vlees eten en bomenknuffelen kan prima samengaan .

Maar goed dat zullen je gedegenereerde rechtse hersentjes wel niet kunnen bevatten .
pi_53055527
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef gronk het volgende:
D'r werd in Polen anders nog nooit zoveel gerookt als onder hitler.
En Eva Braun rookte ook nog een flink sigaretje mee
  zondag 9 september 2007 @ 19:27:01 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53055559
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja daar valt over te discussieren.
Nederland kende b.v. al sinds 1875 een hinderwet en organisaties als Natuurmonumenten zijn ook al 100 jaar oud.
Ow.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53055599
quote:
Op zondag 9 september 2007 19:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar goed dat zullen je gedegenereerde rechtse hersentjes wel niet kunnen bevatten .
Weer een kwaliteitspost

Als we dan toch op die voet verdergaan: links lullen gaat prima samen met rechts vullen (aldus Paul Rosenmoller)
pi_53056563
quote:
Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Weer een kwaliteitspost
Heb je ook gezien waar ik op reageerde ?
[q]
pi_53062499
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heb je ook gezien waar ik op reageerde ?
[q]
Jawel, maar dat vergaten mijn rechtsgedegenereerde hufterhersentjes voor het gemak even
pi_53066783
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jawel, maar dat vergaten mijn rechtsgedegenereerde hufterhersentjes voor het gemak even
Je voelt je aangesproken als ik het tegen satan666 heb?. Jammer is dat.
pi_53070644
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je voelt je aangesproken als ik het tegen satan666 heb?. Jammer is dat.
Nee, maar ik reageerde op een post van jou, waarin jij reageerde op mij. Niet op satan666.
pi_53071531
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, maar ik reageerde op een post van jou, waarin jij reageerde op mij. Niet op satan666.
links verglijkt altijd alles met nazi praktijken.. reageer jij op mijn reactie op satan666.
pi_53071589
quote:
Op zondag 9 september 2007 19:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

ik ben meer een bomenknuffelaar dan jij ooit zal zijn, maar dat kan jouw gedegenereerde hypocriete rechtse hersentjes niet bevatten, hoe kan je nou beweren dat je voor de natuur bent als je de vleesindustrie support, de grootste vervuiler van de natuur en het uitroeien van groen en dier.

http://img.photobucket.com/albums/v415/LordNagash/GL.gif
-Milton, Paradise Lost
pi_53071617
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:15 schreef satan666 het volgende:

[..]

ik ben meer een bomenknuffelaar dan jij ooit zal zijn, maar dat kan jouw gedegenereerde hypocriete rechtse hersentjes niet bevatten, hoe kan je nou beweren dat je voor de natuur bent als je de vleesindustrie support, de grootste vervuiler van de natuur en het uitroeien van groen en dier.

http://img.photobucket.com/albums/v415/LordNagash/GL.gif
Enige nuance is je inderdaad vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')