Volgens mij wonen de autochtonen hier toch al een goed paar honderd jaar. Met hun eigen cultuur, normen en waarden en eigen geschiedenis. Dat wordt ammennooit niet te grabbel gegooid of geweken voor een andere cultuur. Zeker niet een die nog 500 jaar achterloopt. Cliche, maar volgens mij wel waar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:17 schreef gronk het volgende:
En autochtonen houden niet krampachtig vast aan hun eigen cultuur, geloof en normen en waarden? Of is dat wel OK?
Grapjas. Enkele posts hierboven heb je allerlei argumenten aangedragen (kansloos, geen goede opleiding, spreken de taal niet) waarom allochtonen juist wel automatisch in een lagere sociale status vallen.quote:En *weer* presteer je het om SES en ethniciteit doorelkaar te halen. Als een buurt verpaupert, dan heeft dat meer te maken met het binnentrekken van mensen die 'onderaan de sociale ladder' staan, dan met allochtonen an sich.
Hebben talloze praktijkvoorbeelden niet uitgewezen dat dat niet het geval is? Zoals positieve discriminatie die niet het beoogde gevolg heeft, het werven van allochtonen bij de politie waarbij slechts enkelen door de opleiding heen kwamen, vlinderreisjes voor criminelen naar marokko, enz.quote:Ik ben er van overtuigd dat, als je zou corrigeren voor het feit dat allochtonen een beroerde positie hebben vanwege ingebakken vooroordelen bij werkgevers etc, ze nog steeds een *hogere* SES hebben dan onze 'autochtone' kanslozen.![]()
Kopen? 500 lariequote:Op zondag 9 september 2007 01:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, dan rechts. Die zouden zelfs hun eigen vriendin nog verkopen aan een turk als ze dat genoeg op zou leveren.
Terwijl linkse mensen een deel van de nazi-agenda hebben overgenomen:quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:14 schreef BunnyHunter het volgende:
hier bijvoorbeeld ..
Rel over 'racistische zwarte schapen poster'
echt een links truukje gewoon meteen "nazi" schreeuwen als je geen goede argumenten hebt. Werkt altijd want de negative lading van dat woord is zo groot dat je meteen wat mensen achter je hebt.
Tja daar valt over te discussieren.quote:Op zondag 9 september 2007 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Terwijl linkse mensen een deel van de nazi-agenda hebben overgenomen:
- het milieubeleid (daar was Hitler een van de eersten mee);
Niks, alleen jij bent er niet een.quote:
rechts aan de macht ? hahahahahahahahaahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste jaren was rechts dan ook voornamelijk aan de macht. En wat hebben die gedaan?
Als je in de randstad woont wel jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Jij bent er echt van overtuigd dat links op de vernietiging van Nederland uit is, hè?
Vind je het gek, Mao was vroeger zijn held.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En de SP wordt door rechtse personen altijd neergezet als een communistische partij (wat het niet is) en Jan Marijnissen als een soort Mao aanbidder cq. dictator.
En dat is niet belachelijk wou je zeggen? Kom nu toch.
Wat weet jij daarvan?quote:Op zondag 9 september 2007 18:45 schreef satan666 het volgende:
[..]
Niks, alleen jij bent er niet een.
een vleesetende bomenknuffelaar ? laat me niet lachen hypocriet in Groningenquote:
Sinds wanneer zijn bomen van vlees?quote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef satan666 het volgende:
[..]
een vleesetende bomenknuffelaar ? laat me niet lachen hypocriet in Groningen
Zins wanneer zijn echte bomenknuffelaars vlees vreters ?quote:
Met vlees eten is niets mis. Vlees eten en bomenknuffelen kan prima samengaanquote:Op zondag 9 september 2007 18:56 schreef satan666 het volgende:
[..]
Zins wanneer zijn echte bomenknuffelaars vlees vreters ?
jij bent de typische linkse hypocriet, je preekt links maar je leeft rechts.
En Eva Braun rookte ook nog een flink sigaretje meequote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef gronk het volgende:
D'r werd in Polen anders nog nooit zoveel gerookt als onder hitler.
Ow.quote:Op zondag 9 september 2007 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja daar valt over te discussieren.
Nederland kende b.v. al sinds 1875 een hinderwet en organisaties als Natuurmonumenten zijn ook al 100 jaar oud.
Weer een kwaliteitspostquote:Op zondag 9 september 2007 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met vlees eten is niets mis. Vlees eten en bomenknuffelen kan prima samengaan.
Maar goed dat zullen je gedegenereerde rechtse hersentjes wel niet kunnen bevatten.
Jawel, maar dat vergaten mijn rechtsgedegenereerde hufterhersentjes voor het gemak evenquote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je ook gezien waar ik op reageerde?
[q]
Je voelt je aangesproken als ik het tegen satan666 heb?. Jammer is dat.quote:Op zondag 9 september 2007 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vergaten mijn rechtsgedegenereerde hufterhersentjes voor het gemak even
Nee, maar ik reageerde op een post van jou, waarin jij reageerde op mij. Niet op satan666.quote:Op maandag 10 september 2007 09:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken als ik het tegen satan666 heb?. Jammer is dat.
links verglijkt altijd alles met nazi praktijken.. reageer jij op mijn reactie op satan666.quote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, maar ik reageerde op een post van jou, waarin jij reageerde op mij. Niet op satan666.
ik ben meer een bomenknuffelaar dan jij ooit zal zijn, maar dat kan jouw gedegenereerde hypocriete rechtse hersentjes niet bevatten, hoe kan je nou beweren dat je voor de natuur bent als je de vleesindustrie support, de grootste vervuiler van de natuur en het uitroeien van groen en dier.quote:Op zondag 9 september 2007 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met vlees eten is niets mis. Vlees eten en bomenknuffelen kan prima samengaan.
Maar goed dat zullen je gedegenereerde rechtse hersentjes wel niet kunnen bevatten.
Enige nuance is je inderdaad vreemd.quote:Op maandag 10 september 2007 13:15 schreef satan666 het volgende:
[..]
ik ben meer een bomenknuffelaar dan jij ooit zal zijn, maar dat kan jouw gedegenereerde hypocriete rechtse hersentjes niet bevatten, hoe kan je nou beweren dat je voor de natuur bent als je de vleesindustrie support, de grootste vervuiler van de natuur en het uitroeien van groen en dier.
http://img.photobucket.com/albums/v415/LordNagash/GL.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |