Zeg nog even communisten en landverraders? Ah toe?quote:
Zie je wel, je bent links en begint gelijk over nazi's.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:20 schreef thettes het volgende:
Ik ben links en heb nog nooit iemand vergeleken met een nazi. Dus haal dat altijd maar weg.
pssst, boomknuffelaar, communist, landverraderquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent links en begint gelijk over nazi's.
Of linkse kerk..quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg nog even communisten en landverraders? Ah toe?
En dan een puike woordgrap als 'Maorijnissen'. Dan kun je me ook altijd opvegen hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Of linkse kerk..ook zo een
En jij niet alles wat Wilders brultquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:14 schreef BunnyHunter het volgende:
moest het even kwijt aan de boomknuffelaars dat ze niet meteen alles gaan geloven waar het woord nazi word gebruikt
Jij bent zeker Groen(s)links?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Of linkse kerk..ook zo een
ik wordt altijd vrolijk van de groetzone!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wordt altijd vrolijk van de groetzone!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent links en begint gelijk over nazi's.
Voor enkelen is het even wennen maar vriendelijk groeten kan over het algemeen echt geen kwaadquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:35 schreef Jumparound het volgende:
ik groette pas een buurvrouw, die schrok zich een hoedje!
Ik ga ook borden met groetzone in de straat hangen
tja, de wehrmachtquote:
Altijd maar nazi's met nazi's vergelijken, triest gedoe...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tja, de wehrmachtDAT waren nazi's
tja, in dit geval niet helemaal correct... Maar idd, nazi's met nazi's vergelijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Altijd maar nazi's met nazi's vergelijken, triest gedoe...
Nee, dat waren meestal junkers, échte rechtse Ballen ... die hadden nu juist veelal een stronthekel aan die volkse nazi's... tot aan meerdere bomaanslagen op Hitler aan toe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tja, de wehrmachtDAT waren nazi's
Ja, maar dat is echt zo!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:30 schreef simmu het volgende:
en rechts kan niet spellen...
Objection!quote:
Die met kanker mogen nog even lijden inderdaad, de rest mag per direct dood neervallen.quote:
En dat wil je ontkennen? Vertel me dan eens wat links de laatste tijd heeft gedaan om het islamprobleem (ik duid hierbij op criminaliteitscijfers die dit uitwijzen) aan te pakken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:26 schreef Victor_Eremita het volgende:
En rechts zegt áltijd dat we onze koppen in het zand steken en graag een islamofascistische dicatuur in Nederland hebben.
De laatste jaren was rechts dan ook voornamelijk aan de macht. En wat hebben die gedaan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat wil je ontkennen? Vertel me dan eens wat links de laatste tijd heeft gedaan om het islamprobleem (ik duid hierbij op criminaliteitscijfers die dit uitwijzen) aan te pakken.
Oh! Jij zegt kanker!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:37 schreef du_ke het volgende:
Die met kanker mogen nog even lijden inderdaad, de rest mag per direct dood neervallen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Wie zijn er nou de nazis, ik zie 4 schapen en 1 schaap schopt een ander schaap aan de kant..
Dat zij nou op de kleuren letten...![]()
![]()
Mja. Ik vind een crimineel slecht, en hij moet bestraft worden. Maar het maakt mij echt niet uit of hij atheïstisch, christelijk, islamitisch of boeddhistisch is. Er zal altijd een sociale onderlaag zijn die voor de meeste criminaliteit zorgt, en in hedendaags Nederland heeft die groep toevallig de islamitische religie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat wil je ontkennen? Vertel me dan eens wat links de laatste tijd heeft gedaan om het islamprobleem (ik duid hierbij op criminaliteitscijfers die dit uitwijzen) aan te pakken.
Nou, het is maar wat je rechts noemt. Het meest rechtse wat er heeft gezeten was de VVD, en Rita Verdonk heeft zo ongeveer als enige haar werk gedaan. Namelijk kijken wie er mocht blijven en wie niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste jaren was rechts dan ook voornamelijk aan de macht. En wat hebben die gedaan?
Jij bent er echt van overtuigd dat links op de vernietiging van Nederland uit is, hè?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, het is maar wat je rechts noemt. Het meest rechtse wat er heeft gezeten was de VVD, en Rita Verdonk heeft zo ongeveer als enige haar werk gedaan. Namelijk kijken wie er mocht blijven en wie niet.
Verder heeft het centrum"rechtse" kabinet zo'n beetje alles weggegeven onder druk van links wat maar weg te geven viel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |