Zeg nog even communisten en landverraders? Ah toe?quote:
Zie je wel, je bent links en begint gelijk over nazi's.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:20 schreef thettes het volgende:
Ik ben links en heb nog nooit iemand vergeleken met een nazi. Dus haal dat altijd maar weg.
pssst, boomknuffelaar, communist, landverraderquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent links en begint gelijk over nazi's.
Of linkse kerk..quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg nog even communisten en landverraders? Ah toe?
En dan een puike woordgrap als 'Maorijnissen'. Dan kun je me ook altijd opvegen hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Of linkse kerk..ook zo een
En jij niet alles wat Wilders brultquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:14 schreef BunnyHunter het volgende:
moest het even kwijt aan de boomknuffelaars dat ze niet meteen alles gaan geloven waar het woord nazi word gebruikt
Jij bent zeker Groen(s)links?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Of linkse kerk..ook zo een
ik wordt altijd vrolijk van de groetzone!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wordt altijd vrolijk van de groetzone!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent links en begint gelijk over nazi's.
Voor enkelen is het even wennen maar vriendelijk groeten kan over het algemeen echt geen kwaadquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:35 schreef Jumparound het volgende:
ik groette pas een buurvrouw, die schrok zich een hoedje!
Ik ga ook borden met groetzone in de straat hangen
tja, de wehrmachtquote:
Altijd maar nazi's met nazi's vergelijken, triest gedoe...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tja, de wehrmachtDAT waren nazi's
tja, in dit geval niet helemaal correct... Maar idd, nazi's met nazi's vergelijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Altijd maar nazi's met nazi's vergelijken, triest gedoe...
Nee, dat waren meestal junkers, échte rechtse Ballen ... die hadden nu juist veelal een stronthekel aan die volkse nazi's... tot aan meerdere bomaanslagen op Hitler aan toe.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tja, de wehrmachtDAT waren nazi's
Ja, maar dat is echt zo!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:30 schreef simmu het volgende:
en rechts kan niet spellen...
Objection!quote:
Die met kanker mogen nog even lijden inderdaad, de rest mag per direct dood neervallen.quote:
En dat wil je ontkennen? Vertel me dan eens wat links de laatste tijd heeft gedaan om het islamprobleem (ik duid hierbij op criminaliteitscijfers die dit uitwijzen) aan te pakken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:26 schreef Victor_Eremita het volgende:
En rechts zegt áltijd dat we onze koppen in het zand steken en graag een islamofascistische dicatuur in Nederland hebben.
De laatste jaren was rechts dan ook voornamelijk aan de macht. En wat hebben die gedaan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat wil je ontkennen? Vertel me dan eens wat links de laatste tijd heeft gedaan om het islamprobleem (ik duid hierbij op criminaliteitscijfers die dit uitwijzen) aan te pakken.
Oh! Jij zegt kanker!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:37 schreef du_ke het volgende:
Die met kanker mogen nog even lijden inderdaad, de rest mag per direct dood neervallen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:22 schreef MouzurX het volgende:
Wie zijn er nou de nazis, ik zie 4 schapen en 1 schaap schopt een ander schaap aan de kant..
Dat zij nou op de kleuren letten...![]()
![]()
Mja. Ik vind een crimineel slecht, en hij moet bestraft worden. Maar het maakt mij echt niet uit of hij atheïstisch, christelijk, islamitisch of boeddhistisch is. Er zal altijd een sociale onderlaag zijn die voor de meeste criminaliteit zorgt, en in hedendaags Nederland heeft die groep toevallig de islamitische religie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat wil je ontkennen? Vertel me dan eens wat links de laatste tijd heeft gedaan om het islamprobleem (ik duid hierbij op criminaliteitscijfers die dit uitwijzen) aan te pakken.
Nou, het is maar wat je rechts noemt. Het meest rechtse wat er heeft gezeten was de VVD, en Rita Verdonk heeft zo ongeveer als enige haar werk gedaan. Namelijk kijken wie er mocht blijven en wie niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste jaren was rechts dan ook voornamelijk aan de macht. En wat hebben die gedaan?
Jij bent er echt van overtuigd dat links op de vernietiging van Nederland uit is, hè?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, het is maar wat je rechts noemt. Het meest rechtse wat er heeft gezeten was de VVD, en Rita Verdonk heeft zo ongeveer als enige haar werk gedaan. Namelijk kijken wie er mocht blijven en wie niet.
Verder heeft het centrum"rechtse" kabinet zo'n beetje alles weggegeven onder druk van links wat maar weg te geven viel.
Nee dan links. Die schrapen nog veel harder, en geven het nog veel harder uit aan sloebers die te lui zijn om te werken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef Ringo het volgende:
Alsof rechts zo'n toffe club is. Stelletje gierige geldschrapers, het lijken net joden.
Jij was de receptioniste toentertijd?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee, dat waren meestal junkers, échte rechtse Ballen ... die hadden nu juist veelal een stronthekel aan die volkse nazi's... tot aan meerdere bomaanslagen op Hitler aan toe.
Nazi's met neiging tot het millitaire gingen weer in de Waffen-SS
ze zijn er niet op uit, maar je ziet het gewoon gebeuren..quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Jij bent er echt van overtuigd dat links op de vernietiging van Nederland uit is, hè?
Daar lijkt het wel op:quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef Victor_Eremita het volgende:
Jij bent er echt van overtuigd dat links op de vernietiging van Nederland uit is, hè?
Ergens in een ander topic schreef je 'dat mensen zich niet moeten bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben, en zich bij hun eigen vakgebied moeten houden.' Schoenmaker hou je bij je leest, enzovoorts.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
oh, gos ja!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ze zijn er niet op uit, maar je ziet het gewoon gebeuren..
begrotings tekorten negeren. (nog meer) geld over de balk smijten als regering zijnde, iedereen en alles willen helpen. Dit mag niet maar andersom wel..
vul hier nog een papiertje voor in.. en hier voor.. nee sorry het mag niet je hebt het verkeerde papiertje gestuurt bel maar voor een afspraak met een andere instelling.
![]()
Ja, en rechts smeet miljarden in de bodemloze put die ontwikkelingshulp heetquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, gos ja!
*links* is er de oorzaak van dat we tegenwoordig *ten allen tijde* een identiteitsbewijs moeten kunnen tonen. links heeft voor de ``verbeteringen'' in de zorg gezorgd! die hogere kosten zijn nu eenmaal noodzakelijk. en uiteraard, de begroting *is* nog niet eens bekend, maar jij weet al heel zeker dat het he-le-maal mis gaat!
goed en strak beredeneerd en beargumenteerd! chapeau!![]()
Je bedoelt 'subsidie voor nederlandse producten die anders niet verkocht zouden worden'.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, en rechts smeet miljarden in de bodemloze put die ontwikkelingshulp heet
Als het inhoudelijke, vaktechnische zaken betreft wel ja. Je hoeft me niet te vertellen hoe ik bijvoorbeeld een server moet configureren. Maar aan de andere kant ga ik ook geen fiscaal rapport opstellen, gewoon omdat ik daar geen zak verstand van heb. En dus houd ik daar mijn mond over.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Ergens in een ander topic schreef je 'dat mensen zich niet moeten bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben, en zich bij hun eigen vakgebied moeten houden.' Schoenmaker hou je bij je leest, enzovoorts.
Ik zou je sterk willen aanraden om je eigen advies op te volgen.
Dus Pronk heeft als minister van ontwikkelingssamenwerking niet bij zowat elk bezoek aan een willekeurig sloeberland met zijn koffertje staan zwaaien?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt 'subsidie voor nederlandse producten die anders niet verkocht zouden worden'.
D'r is heel lang een traditie geweest dat alle ontwikkelingshulp 'in natura' werd gegeven, in de vorm van contracten voor het nederlandse bedrijfsleven. Alleen rechtsliberalen zouden daartegen protesteren
Dat deden we ook. We gaven tien miljoen aan nigeria of een ander sloeberland, onder de voorwaarde dat ze daar nederlandse graafmachines of pompen van kochten. En dat geld dat kregen ze pas op het moment dat de contracten getekend warenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan kan je beter dat geld aan subsidies voor die producenten geven
I call bullshit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Links/rechts en ondermeer de asiel/islamproblematiek is echter een kwestie waar de meeste mensen wel een duidelijke mening over kunnen en mogen hebben.
ehm, Pronk was tweemaal minister van ontwikkelingssamenwerking en beide keren had hij géén eigen portefeuille... oftewel hij mocht géén eigen budget hiervoor gebruiken, en voel qua financiele verantwoording onder een ander ministerie (minsterie van buitenlands zaken)quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus Pronk heeft als minister van ontwikkelingssamenwerking niet bij zowat elk bezoek aan een willekeurig sloeberland met zijn koffertje staan zwaaien?
alweer zo goed en strak beredeneerd en beargumenteerd! ga door! dit is zo'n gave 'discussie', alles goed beredeneerd, van hoogstaand niveau, goed doordacht!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, en rechts smeet miljarden in de bodemloze put die ontwikkelingshulp heet
oh.mijn.god.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus Pronk heeft als minister van ontwikkelingssamenwerking niet bij zowat elk bezoek aan een willekeurig sloeberland met zijn koffertje staan zwaaien?
Natura mijn reet. Diverse landen lieten Pronk juist extra vaak komen omdat ze wisten dat ze bij elk bezoek wel weer een paar tientallen miljoenen los zouden krijgen.
En waarom zouden we producten willen verkopen aan landen die dat toch niet kunnen betalen? Volgens jouw theorie zouden we eerst geld aan die landen geven zodat we onze producten aan hen konden verkopen. Yeah right. Dan kan je beter dat geld aan subsidies voor die producenten geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |