zo keek je moeder ook vannacht toen ik zei ; "zeg dat ik de enigste ben in je leven"quote:
Dat zei je moeder ook toen ze verkracht werd door de Spellingestapo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zo keek je moeder ook vannacht toen ik zei ; "zeg dat ik de enigste ben in je leven"
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze verkracht werd door de Spellingestapo.
hmmmmmm ik deed iets heeeeel anders met jouw moeder..quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:30 schreef NJlo het volgende:
[..]
Dat deed je moeder vannacht ook met d'r vriendje..
Dat zei je opa gisteren ook tegen je oma!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hmmmmmm ik deed iets heeeeel anders met jouw moeder..
inderdaad en hij had het ook steeds over je moederquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat zei je opa gisteren ook tegen je oma!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.....
Dat is toevallig want die vertelde dat over jouw moeder!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
inderdaad en hij had het ook steeds over je moeder
ken ik nog zo 1.quote:Op zondag 16 september 2007 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
Het is oud en het zit op een fles?
Kurk Douglas.
![]()
Net zelf bedacht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2007 17:47 schreef Jenkem het volgende:
Het is 30 cm. lang, stijf, en vrouwen worden er helemaal wild van.OOOOH die is hard! hohohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 30 cm. lang, stijf, en vrouwen worden er helemaal wild van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is wel erg grof.
Wel leuk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
Het is 30 cm. lang, stijf, en vrouwen worden er helemaal wild van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mja.. of..quote:Op woensdag 12 september 2007 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alles kan, thee kan, water kan, melk kan, behalve Wim Kan.. Die is dood => Wim Kon.
![]()
mij n opa zet dan een leeg glas op tafel...quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:10 schreef NJlo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het hele genre is langsgekomen in dit deel behalve die..
Ook heeeeel irritant: "Wat wil je drinken?" "Niks" "Dat hebben we niet he!" [c] m'n moeder
(ongetwijfeld al langs gekomen, maar des te hatelijker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |