Have fun, en deel uw slechte humor met onsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het vreselijk irritant als mensen proberen grappig te zijn met van die hele suffe dingen:
- Iemand zit op een terras en zegt lachend tegen de ober \"En ik wil graag een bitter limoentje\" (i.p.v. een bitter lemon dus). Dat is toch niet grappig.![]()
- Of iemand die lachend zegt \"Doe mij maar een gemeentepils.\"![]()
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt \"Merci.\"
- Of iemand die een appel krijgt en lachend zegt \"Oh, da\'s goed voor de dagelijkse pitamientjes.\"
Dat mensne dat soort dingen zeggen vind ik op zichzelf nog niet zo erg, maar als ze dan zo kijken van \'Kijk mij eens grappig uit de hoek komen\' dan denk ik \'Man, sterf.\'![]()
Samenvatting klacht: mensen die een zielig gevoel voor humor hebben.![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mensen die 'zwaar he' zeggen als iemand iets laat vallen.
Ik wilde jouw moeder ook batsen, maar ze had niet terug van een tientjequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
mensen die tegen de TS zeggen..
ik heb gisteren je moeder gebatst!
neequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:26 schreef -skippybal- het volgende:
Of als zo'n tokkie z'n shaggie laat vallen en dan zo zegt "Jah! Zware shag hje!!1![]()
![]()
"
![]()
- Zwaar he!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mensen die 'zwaar he' zeggen als iemand iets laat vallen.
Doet mij denken aan een caberet voorstelling die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:46 schreef punchdrunk het volgende:
persoonlijke favoriet:
besnorde eewige-vrijgezel oud-tantes die op elke bruiloft roepen: "jaja, jij bent zeker de volgende!"
eigenlijk zou ik diezelfde vraag moeten stellen aan hen op de volgende begrafenis, kijken of ze daar de humor van inzien.
- Sinterklaas is vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
- Zwaar he!
- Niks gebroken?
- Leg daar maar neer.
- Ruim je het ook weer op?
- etc.
Ikzelf zeg altijd 'Eet smakelijk' als er iemand niest.Sorry.
Ik moest lachen.quote:
Ja. Bert Visscher.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een caberet voorstelling die ik ooit gezien heb.
- even een neger verzuipenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef Deceit het volgende:
of wanneer iemand heel erg moet poepen
- hij geeft kopjes
of
- even nelson mandela bevrijden
jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:16 schreef Deceit het volgende:
die van jouw zijn alleen rascistisch smammela?
die is zo erg dat het goed isquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef smammela het volgende:
iemand niest
jij zegt gezondheid![]()
antwoord: dat is helemaal niet gezond![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef smammela het volgende:
ok niet rascistisch:
iemand niest
jij zegt gezondheid![]()
antwoord: dat is helemaal niet gezond![]()
ps: ben ook niet rascistisch
Da's zeldzaam, daar moet je zuinig op zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:01 schreef ToriHino het volgende:
Of als iemand een boer laat:
"Jaha, en schaatser"![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:10 schreef Tommeh het volgende:
En als er iemand jarig is
- Gefelicitaart
![]()
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:33 schreef smammela het volgende:
mensen die ipv "goh jij bent makkelijk op de kast te jagen" zeggen:
de kast is hoog he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |