Overschat? Zonder hem hadden we nu 14de of 15de gestaan. Wat een held die gozer. Natuurlijk komt het door zijn cultstatus dat een fout van hem wat sneller wordt vergeten, maar ik kan hem echt maar op een paar foutjes dit seizoen betrappen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds een zwaar overschatte keeper. Laat Piet maar naar THFC gaan. Dan blijft Stekelenburg hopelijk nog een jaar bij ons.
Piet is nu al beter dan Stekelenburg manquote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds een zwaar overschatte keeper. Laat Piet maar naar THFC gaan. Dan blijft Stekelenburg hopelijk nog een jaar bij ons.
nee hoor, die bal was goed ingeschoten..buiten bereik van elke keeperquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terrechte interesse. Ging hij overigens niet een beetje in de fout bij de goal van Urby vandaag? Hij leek over de bal heen te duiken, maar ik heb geen herhalingen gezien eigk.
ja laat die onstekelenburg maar bij die zwaar overschatte club blijven......................piet slaat gewoon dat tussenstation over. Daar zal hij ook niet beter van worden. Gaat gewoon direct naar arsenal of tottenham.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze post is inderdaad wel serieus te nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja laat die onstekelenburg maar bij die zwaar overschatte club blijven......................piet slaat gewoon dat tussenstation over. Daar zal hij ook niet beter van worden. Gaat gewoon direct naar arsenal of tottenham.
Waarom zou een Arsenal-scout zijn identiteit vertellen? Vertel eens meer.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Piet niet eens meer genoegen moet nemen met een clubje als Ajax. De TT lijkt behoorlijk bewaarheid te worden!
Vandaag zat er een scout van Arsenal op de tribune. Een quote uit zijn mond: "Op de Nederlandse velden lopen 2 spelers rond die voor ons interessant zijn. Dat zijn Afellay en Velthuizen".
Dat de grote strijd om Velthuizen na volgend seizoen maar mag losbarsten!
PIET PIET PIET!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Waarom zou een Arsenal-scout zijn identiteit vertellen? Vertel eens meer.
Stekelenburg heeft dit jaar al punten gepakt met de strafschoppen die hij heeft gestopt.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Stekelenburg ziet. Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg. Velthuizen heeft al zoveel punten gepakt en blinkt wekelijks uit.
Moet toegeven, stekelenburg is een laatbloeier.. maar neemt niet weg dat hij dit seizoen al vaker punten heeft gepakt, maar Velthuizen is 20 of 21? damn die heeft nog een mooie carriere voor de boeg als hij niet te snel naar het buitenland vertrekt.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Stekelenburg ziet. Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg. Velthuizen heeft al zoveel punten gepakt en blinkt wekelijks uit.
True, maar Velthuizen heeft er ook 1 of 2 gestopt. Stekelenburg vind ik er nooit echt overtuigend of doortastend uitzien. Maar enkele keren heb ik hem een goede wedstrijd zien keepen. Ik kijk natuurlijk niet alles (Velthuizen wel), maar over Stekelenburg hoor je eigenlijk zelden iets. Hij wordt altijd met VD Sar vergeleken, maar dat heeft volgens mij niets te maken met voetbaltechnische argumenten, eerder sentimentele. Velthuizen blinkt bijna iedere week uit, het is niet voor niets dat dat ook elke wedstrijd benadrukt wordt door de commentatoren.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft dit jaar al punten gepakt met de strafschoppen die hij heeft gestopt.
Op dit moment is Stekelenburg beter maar Velthuizen heeft zeker heel veel potentie.
Als hij zich zo blijft doorontwikkelen dan gaat hij Stekelenburg voorbij.
Laat hem lekker nog minimaal een jaar bij Vitesse blijven en daarna naar een duitse club ofzo.
En toen stopte ik met lezenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef DeVinger het volgende:
Die kerel pakt heel weinig punten voor zijn ploeg.
Stekelenburg heeft dezelfde sobere uitstraling die Van der Sar ook heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
True, maar Velthuizen heeft er ook 1 of 2 gestopt. Stekelenburg vind ik er nooit echt overtuigend of doortastend uitzien. Maar enkele keren heb ik hem een goede wedstrijd zien keepen. Ik kijk natuurlijk niet alles (Velthuizen wel), maar over Stekelenburg hoor je eigenlijk zelden iets. Hij wordt altijd met VD Sar vergeleken, maar dat heeft volgens mij niets te maken met voetbaltechnische argumenten, eerder sentimentele. Velthuizen blinkt bijna iedere week uit, het is niet voor niets dat dat ook elke wedstrijd benadrukt wordt door de commentatoren.
Stekelenburg is een saaie drol, Velthuizen heeft karakter, misschien is dat het verschil?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft dezelfde sobere uitstraling die Van der Sar ook heeft.
Bij Velthuizen heb ik af en toe nog het idee dat er perse een showelement per wedstrijd uitgevoerd moet worden.
Hetgene wat jij nu constateert over Steek is al een teken dat jij 'm amper in actie hebt gezien dit seizoen. Hij stopte cruciale pingels tegen Heracles, NEC en AZ en heeft ons vaak in de race gehouden met voortreffelijke reddingen. Zoals hij zelf aangeeft is hij dit seizoen constanter dan ooit geworden en dat bewijst hij iedere week. Dit is met afstand zijn beste seizoen uit z'n carrière .quote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Is ook niet een van je kwaliteiten vermoed ik
Maar kleur hebben binnen de lijnen hoeft niet altijd een voordeel te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Stekelenburg is een saaie drol, Velthuizen heeft karakter, misschien is dat het verschil?
(overigens boeit dat voetbaltechnisch niet, maar het geeft wel kleur)
Dit klinkt al beter.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat jij nu constateert over Steek is al een teken dat jij 'm amper in actie hebt gezien dit seizoen. Hij stopte cruciale pingels tegen Heracles, NEC en AZ en heeft ons vaak in de race gehouden met voortreffelijke reddingen. Zoals hij zelf aangeeft is hij dit seizoen constanter dan ooit geworden en dat bewijst hij iedere week. Dit is met afstand zijn beste seizoen uit z'n carrière .
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geïnteresseerd in twee spelers uit de Eredivisie: Affelay en Velthuizen.
Klopt, dus daar vestig ik m'n hoop op. Piet raak je in ieder geval niet kwijt aan geld, dat vind ie zelfverklaard niet belangrijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:21 schreef Klingon het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Kriegel, maar ja, zo werkt het internationale voetbal tegenwoordig. Enige waar je nog op kunt hopen is het nuchtere relativeringsvermogen van een speler. Spelers die niet gaan zweven als ze een paar nulletjes extra op een conceptcontract zien staan. En ik geloof dat Pietje wel zo'n nuchtere speler is. Die weet heus wel dat 'ie moet spelen, spelen, spelen en niet op de bank moet zitten bij bv. Arsenal.
Inkopper, maar toch, wie wil er nou voor NEC spelen?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom spelen Nijmeegse talenten altijd in Arnhem?
Daarom maar hij zal er best komen, het talent is er, heeft meer keeperstalent denk ik dan Stekelenburg, alleen ben ik bij Velthuizen ook niet echt zeker over zijn kwaliteiten door de lucht?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:37 schreef Klingon het volgende:
Ja, das ook wel weer zo. Nu loopt hij over de 'long run' best wel aardig, maar wat als je 2-3 wedstrijden achter elkaar flinke blunders maakt? Dan word je zo wakker uit die roes hoor. Dan komt de druk pas echt. En zo'n 'lastige' periode, of een pittige blessure oplopen en weer terugkeren, heeft Piet nog niet echt gehad tot nu toe. Wat dat betreft is Stekelenburg wel een stukkie verder.
maar wel als hij vertelt dat er maar 2 spelers op de Nederlandse velden interessant zijn voor Arsenal, waaronder Pietquote:Op maandag 28 januari 2008 08:20 schreef LosMillonarios het volgende:
Peter Clarke zit wel vaker bij Vitesse te kijken, omdat hij in Arnhem woont.
Dus zijn aanwezigheid hoeft er niet op te duiden dat hij Piet aan het scouten is
Dat dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel als hij vertelt dat er maar 2 spelers op de Nederlandse velden interessant zijn voor Arsenal, waaronder Piet
Naar mijn weten scout Peter nooit directe aankopen voor het eerste elftal.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel als hij vertelt dat er maar 2 spelers op de Nederlandse velden interessant zijn voor Arsenal, waaronder Piet
Dat denk ik niet. Lehmann wil zo snel mogelijk verkassen en Fabianski weet tot dusver niet echt te imponeren. Een 2e keuze zou dan helemaal niet onmogelijk zijn voor Piet.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Pietermans ongeveer 3e keeper van Arsenal zou worden, indien ze hem nu zouden halen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Piet had vandaag zijn nieuwe sportvispas bij.
Staakt de milieupolitie ook?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Piet had vandaag zijn nieuwe sportvispas bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |