Inkopper, maar toch, wie wil er nou voor NEC spelen?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom spelen Nijmeegse talenten altijd in Arnhem?
Daarom maar hij zal er best komen, het talent is er, heeft meer keeperstalent denk ik dan Stekelenburg, alleen ben ik bij Velthuizen ook niet echt zeker over zijn kwaliteiten door de lucht?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:37 schreef Klingon het volgende:
Ja, das ook wel weer zo. Nu loopt hij over de 'long run' best wel aardig, maar wat als je 2-3 wedstrijden achter elkaar flinke blunders maakt? Dan word je zo wakker uit die roes hoor. Dan komt de druk pas echt. En zo'n 'lastige' periode, of een pittige blessure oplopen en weer terugkeren, heeft Piet nog niet echt gehad tot nu toe. Wat dat betreft is Stekelenburg wel een stukkie verder.
maar wel als hij vertelt dat er maar 2 spelers op de Nederlandse velden interessant zijn voor Arsenal, waaronder Pietquote:Op maandag 28 januari 2008 08:20 schreef LosMillonarios het volgende:
Peter Clarke zit wel vaker bij Vitesse te kijken, omdat hij in Arnhem woont.
Dus zijn aanwezigheid hoeft er niet op te duiden dat hij Piet aan het scouten is
Dat dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel als hij vertelt dat er maar 2 spelers op de Nederlandse velden interessant zijn voor Arsenal, waaronder Piet
Naar mijn weten scout Peter nooit directe aankopen voor het eerste elftal.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel als hij vertelt dat er maar 2 spelers op de Nederlandse velden interessant zijn voor Arsenal, waaronder Piet
Dat denk ik niet. Lehmann wil zo snel mogelijk verkassen en Fabianski weet tot dusver niet echt te imponeren. Een 2e keuze zou dan helemaal niet onmogelijk zijn voor Piet.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Pietermans ongeveer 3e keeper van Arsenal zou worden, indien ze hem nu zouden halen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Piet had vandaag zijn nieuwe sportvispas bij.
Staakt de milieupolitie ook?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Piet had vandaag zijn nieuwe sportvispas bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |