jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, heb ik iets gemist, Muck-a-do?
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
Ik lees geen kranten
Ik heb er geen tijd voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Dagelijks Dagblad De Limburger en De Pers. Zo af en toe ook nog een Volkskrant, NRC of NRC NEXT.
Je moet jezelf eerst bewijzen. Vraag maar aan OA!quote:
Ik moet wat, 2x 3 kwartier treinen per dagquote:
Tofquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
serieus
ik speel in de musical Judith vrouwe van Wijk
http://www.wijkbijduurstede.nl/traffic/index.php?tpl=9&AID=134438&FID=1558
[..]
nee, maar wel de hoofdrolspeelster (Judith dus) met het afgehakte hoofd van de hoofdrolspeler in haar handen
ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet wat, 2x 3 kwartier treinen per dag![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet jezelf eerst bewijzen. Vraag maar aan OA!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook.en altijd is mn trein tijden chronisch te ziek te laat of hoe je dat noemt..... vandaag reed die trein 70 km omdat er brand in de andere trein was geweest. (motor afgefikt
) De smoes van de NS .... GIGa lading mensen in 1 trein voelde me net een varken op transport...
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef JortK het volgende:
Jongen werk je nog steeds aan je taalvaardigheid ende interpunctie?
eenschquote:
he jongen, tijd geledenquote:
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.quote:
Drink 10 koppen koffie(met een rietje ) terwijl je op de kop staat en de macarena danst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer OA. Vertelt U mij alstublieft hoe ik mijzelf kan bewijzen, teneinde ik een felbegeerde plaats in de OP kan bemachtigen.
OA, zit je weer een quote te verklooten?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
OA, zit je weer een quote te verklooten?
Inhoudelijk ben ik het verder 100% eens hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |