Das mooi, slaap is belangrijk,quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds kleinzusje gratis pics van tijgerpakjes post ben ik fan! Ik slaap altijd lekker
.
Ze lijkt 45quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:37 schreef Tim86 het volgende:
het blijft ongelooflijk dat Kuznetsova pas 22 is...ze lijkt echt 33 en geen jaar jonger
Ja, ik vind 'r echt geen gezicht. Met d'r 50 honkbalpetjes (vertelde ze gister in een interview).quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'r echt geen gezicht. Met d'r 50 honkbalpetjes (vertelde ze gister in een interview).![]()
Zakpatatze.Ik hoop dat Zakpatatze in de finale wint van Suske en WiskeWilliams.
![]()
Dat mag ook.quote:
Heat policy.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:10 schreef Mindlight het volgende:
Wat is dit nu, met die 10 minuten pauze![]()
Ja ik begreep het idd, wat vreemd dat dat wel bij de vrouwen is en niet bij de mannen.quote:
De optimisten. Ik denk dat het fors wat later zal worden allemaal.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen is al bekend:
18:00: Djokovic - Ferrer
21:00: Federer - Davydenko
01:20: Vrouwenfinale
Denk je dat echt? drie uur per partij is toch al best lang.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
De optimisten. Ik denk dat het fors wat later zal worden allemaal.
Zeg dat wel. Kutznetzova had twee keer zoveel UE's als winners; Zakpatatze had vier keer zoveel UE's als winners.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze partij zeg. Hopelijk zo wat beter, al kan het niet slechter.
Cool.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Dit keer is het begonnen na een interview met moeder Williams. Die in een interview haar beklag maakte over de trainer van Henin die in code-taal aanwijzingen zou geven vanop de tribunequote:Op vrijdag 7 september 2007 22:17 schreef Leatherface het volgende:
Wie is nu eigenlijk die 'koude oorlog' begonnen?
De familie Williams?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit keer is het begonnen na een interview met moeder Williams. Die in een interview haar beklag maakte over de trainer van Henin die in code-taal aanwijzingen zou geven vanop de tribune![]()
Nu lijkt mij trouwens Henin opjutten het allerslechtste wat je kan doen als je ertegen moet spelen , maar kom ...
wtf, die foto moet toch ook al van n eindje geleden zijn, zou je zeggen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Henin op het scorebord op usopen.org, ongekend
.
Het is flash dus kan de foto niet posten hier.
Je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Henin op het scorebord op usopen.org, ongekend
.
Het is flash dus kan de foto niet posten hier.
die 21.00 wedstrijd start op zijn vroegst om 22.30 denk ik, wellicht nog later. Gaat dik uitlopen allemaalquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Die droom waarin je in de kleedkamer van een grand slam zit om de nacht van je leven te beleven , en je zit te wachten op wie er zal binnenkomen. Sharapova, Ivanovic, ... En dan komen Justine Henin en Amelie Mauresmo naar binnen ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.Nu ga ik weer eng dromen vannacht.
![]()
Je doet gewoon het licht uit en wil het verder niet wetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die droom waarin je in de kleedkamer van een grand slam zit om de nacht van je leven te beleven , en je zit te wachten op wie er zal binnenkomen. Sharapova, Ivanovic, ... En dan komen Justine Henin en Amelie Mauresmo naar binnen ?![]()
Eerlijk gezegd ben ik van geen van vieren erg kapot. Van die vier vind ik Ivanovic dan nog het leukst, maar als ze wat kleiner zou zijn zou ik haar leuker vinden. Ik vind alleen Bartoli leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die droom waarin je in de kleedkamer van een grand slam zit om de nacht van je leven te beleven , en je zit te wachten op wie er zal binnenkomen. Sharapova, Ivanovic, ... En dan komen Justine Henin en Amelie Mauresmo naar binnen ?![]()
eigenlijk begint het altijd omdat die carlos rodriguez zo'n arrogante klootzak is die de drang voelt om iedere speelster waarvan hij schrik heeft dat justientje misschien niet gaat winnen publiekelijk te bashen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit keer is het begonnen na een interview met moeder Williams. Die in een interview haar beklag maakte over de trainer van Henin die in code-taal aanwijzingen zou geven vanop de tribune![]()
Nu lijkt mij trouwens Henin opjutten het allerslechtste wat je kan doen als je ertegen moet spelen , maar kom ...
Carlos houdt bewust de aandacht van bij Justine zelf weg. Trouwens, als hij iets verkeerds doet moet de ref hem maar aanpakken hé. Maar dat gebeurt niet, dus doet ie blijkbaar niks verkeerds ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
eigenlijk begint het altijd omdat die carlos rodriguez zo'n arrogante klootzak is die de drang voelt om iedere speelster waarvan hij schrik heeft dat justientje misschien niet gaat winnen publiekelijk te bashen.
ma williams heeft gelijk, carlos gesticuleert de hele match rond, hij is dan ook een regelrechte aandachtslet die een paar minuutjes van de zendtijd maar al te graag naar zich toetrekt.
als belgische weet ik ook dat justine een topspeelster is, maar winnen gun ik haar nooit, bij iedere winst wordt die carlos nog arroganter.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
Hoorde ik nu iets over een code violation?Ik dacht dat ik Henin zag praten met haar coach (neem aan dat het haar coach was).
Ow.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |