Is dat niet zo danquote:
Roddick is absoluut de op twee na beste speler van het moment.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan![]()
Hij is toch echt heel goed hóór - en hij doet gewoon leuk mee met de Big Boys - hij is ook nog jong !
Hij staat hier toch ook niet voor niets in de OP ?
Bovendien is hij ook nr 5 in de ATP ranking, en daar kom je ook niet zo maar 123
Dan moet je wel wat kunnen volgens mij![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick is absoluut de op twee na beste speler van het moment.
Kijk, dat klinkt reëel en eerlijk - als iemand die er verstand van heeftquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick is absoluut de op twee na beste speler van het moment.
Klinkt mij niet echt overtuigend hoorquote:
Dat is Mattek en die heeft die tijgerbikini speciaal voor Pietje aangetrokken, zodat hij lekker kan slapenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Is dat nu fashy zo'n luipaard tennisoutfit ?
Tis wel speciaal in ieder geval![]()
![]()
Gokje: is die luipaardoutfitdame from the USA ?
Ben een beetje een tennisleek - ken alleen de echt grote namen zoals Andy en de Williams Sisters![]()
wie dan?quote:
Die yoegoquote:
Ja, zeg dat wel. Wat een feest.quote:
Ik weet niet wie er in jou top 2 staan, maar boven Roddick staan in ieder geval Federer, Nadal en Djokovic.quote:
Sport1 zendt de ATPMasters Series-toernooien uit, inclusief de Tennis Masters Cup, de Australian Open, roland Garros en Wilmbledon. De US Open zenden ze tot mijn verbazing niet uti dit jaar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan
![]()
![]()
Ik wil het ZEKER weten, voor ik die UPC eikels mn huis in laat![]()
Spuit elfquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 zendt de ATPMasters Series-toernooien uit, inclusief de Tennis Masters Cup, de Australian Open, roland Garros en Wilmbledon. De US Open zenden ze tot mijn verbazing niet uti dit jaar.
Veeg me op.quote:
1 en 2 zijn natuurlijk Federer en Nadal.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er in jou top 2 staan, maar boven Roddick staan in ieder geval Federer, Nadal en Djokovic.
Davydenko vind ik een twijfelgeval.
Vind ik niet eens zo'n gekke suggestie.quote:
Oké, bedankt - Mattek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is Mattek en die heeft die tijgerluipaard/panterbikini speciaal voor Pietje aangetrokken, zodat hij lekker kan slapen![]()
Oh, je bedoelt mij.quote:
Omdat je Belg bentquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:00 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Fifty-fifty wat mij betreft.
Maar uiteraard hoop ik op Henin.
Bedoel je Kuznetsova? Dat duurt nog wel even hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedoel je Kuznetsova? Dat duurt nog wel even hoor. Eerst de mannen dubbelfinale. Niet voor 19.30 dus denk ik.
Tuurlijk omdat ik Belg ben. Maar ook omdat ze gewoon een fantastische tennister is.quote:
Objectief? Henin is simpelweg beter en constanter. Wat niet wil zeggen dat ze vandaag zomaar eventjes wint, want Venus steekt in bloedvorm.quote:Maar kijk eens objectief, zie de kwaliteit van Venus, je bent om![]()
We moeten toch niet gaan uitleggen wat objectief betekent he?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Tuurlijk omdat ik Belg ben. Maar ook omdat ze gewoon een fantastische tennister is.
[..]
Objectief? Henin is simpelweg beter en constanter. Wat niet wil zeggen dat ze vandaag zomaar eventjes wint, want Venus steekt in bloedvorm.
Allee dan , Ge hebben het door. De Venus is helegaar in topvorm en zal dat Heninmadammeke echt flink de pan in hakken, zeker en vastquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Tuurlijk omdat ik Belg ben. Maar ook omdat ze gewoon een fantastische tennister is.
[..]
Objectief? Henin is simpelweg beter en constanter. Wat niet wil zeggen dat ze vandaag zomaar eventjes wint, want Venus steekt in bloedvorm.
Hmm nee ik zie het als iemand die Roddick toch al wel voor bij is. Roddick heeft dit jaar sowieso zijn ranking verpest in het gravelseizoen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:57 schreef XL het volgende:
[..]
1 en 2 zijn natuurlijk Federer en Nadal.
Djokovic bedreigt de nummer 3 positie van Roddick. Ik denk alleen dat hij zijn huidige niveau niet gaat vasthouden. Ik zie hem de afgelopen weken meer zoals Gonzalez eind vorig jaar, goed in vorm. Timing was wel briljant, want nummertje 1 en 2 waren behoorlijk uit vorm de afgelopen weken. Gelukkig zie ik Fed op tijd herstellen zodat 'The Best of the Rest' niet ineens met een grandslam gaan lopen.
Wellicht iets als dit:quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:10 schreef XL het volgende:
[..]
We moeten toch niet gaan uitleggen wat objectief betekend he?
Djokovic is ook wel beter dan Gonzalez. Maar Gonzalez had ook een winning streak die boven zijn eigen niveau lag. Daar mikte ik op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm nee ik zie het als iemand die Roddick toch al wel voor bij is. Roddick heeft dit jaar sowieso zijn ranking verpest in het gravelseizoen.
Ik verwacht van Djoko toch een stuk meer dan Gonzalez, en zie hem volgend jaar wel nummer 2 worden.
Stuk beterquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wellicht iets als dit:
1. (1) Justine Henin 4692
2. (2) Maria Sharapova 3845
3. (3) Jelena Jankovic 3429
4. (4) Svetlana Kuznetsova 3176
5. (5) Ana Ivanovic 2847
6. (6) Anna Chakvetadze 2586
7. (7) Amelie Mauresmo 2376
8. (8) Nadia Petrova 2238
9. (9) Serena Williams 2237
10. (11) Marion Bartoli 1989
11. (10) Daniela Hantuchova 1968
12. (12) Patty Schnyder 1774
13. (15) Elena Dementieva 1770
14. (13) Venus Williams 1765
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wellicht iets als dit:
1. (1) Justine Henin 4692
2. (2) Maria Sharapova 3845
3. (3) Jelena Jankovic 3429
4. (4) Svetlana Kuznetsova 3176
5. (5) Ana Ivanovic 2847
6. (6) Anna Chakvetadze 2586
7. (7) Amelie Mauresmo 2376
8. (8) Nadia Petrova 2238
9. (9) Serena Williams 2237
10. (11) Marion Bartoli 1989
11. (10) Daniela Hantuchova 1968
12. (12) Patty Schnyder 1774
13. (15) Elena Dementieva 1770
14. (13) Venus Williams 1765
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:24 schreef BVO het volgende:
Ik ga zó hard zitten duimen voor Venus dat Justine geen enkele kans maakt!
[afbeelding]
A Goddess on a mountain top
Was burning like a silver flame
The summit of Beauty in love
And Venus was her name
REFRAIN:
She's got it yeah, Baby, she's got it
Well, I'm your Venus, I'm your fire
At your desire
Sinds kleinzusje gratis pics van tijgerpakjes post ben ik fanquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:59 schreef ppi het volgende:
En Pietje is zeker Pietje Puk, zag hem hier in dit topic ook al schrijven.
Kan me alleen zo niet herinneren dat hij Mattek fan is.
Maar ik hoop dat hij desondanks lekker slaapt (ze ligt er toch al uit neem ik aan).
![]()
Niet gratisquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds kleinzusje gratis pics van tijgerpakjes post ben ik fan! Ik slaap altijd lekker
.
Sluitende redenering, wat je zegt klopt helemaalquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:20 schreef XL het volgende:
[..]
Djokovic is ook wel beter dan Gonzalez. Maar Gonzalez had ook een winning streak die boven zijn eigen niveau lag. Daar mikte ik op.
Ik denk dat Djokovic volgend jaar gaat terugvallen omdat hij nu overal nog punten kan winnen en volgend jaar moet verdedigen. Bovendien zal hij volgend jaar minder gaan spelen of zal hij veel Davydenkootjes uithalen in de eerste rondes....
Die fase heeft Andy al gehad.
Net zoveel singles titels gewonnen dusquote:Venus Williams
YTD Career
Sony Ericsson WTA Tour singles titles 2 35
Sony Ericsson WTA Tour doubles titles 0 9
ITF Women's Circuit singles titles 0 0
ITF Women's Circuit doubles titles 0 1
Prize Money $1,505,523 $17,801,117
Win Loss Record - Singles 33-7 458-107
Win Loss Record - Doubles 1-1 90-17
Justine Henin
YTD Career
Sony Ericsson WTA Tour singles titles 6 35
Sony Ericsson WTA Tour doubles titles 0 2
ITF Women's Circuit singles titles 0 7
ITF Women's Circuit doubles titles 0 2
Prize Money $2,716,410 $16,289,729
Win Loss Record - Singles 43-4 457-103
Win Loss Record - Doubles 0-0 47-35
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Sluitende redenering, wat je zegt klopt helemaal
Het enige waar misschien nog ruimte ligt voor Djokovic is het gravel het stille donkere koude bos
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:57 schreef Mindlight het volgende:
Nog meer objectieve feiten:
H2H 7-1 in het voordeel van Williams
Die dubbelfinale schiet niet echt op, maar er maar 20.00 van.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedoel je Kuznetsova? Dat duurt nog wel even hoor. Eerst de mannen dubbelfinale. Niet voor 19.30 dus denk ik.
Kloptquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die dubbelfinale schiet niet echt op, maak er maar 20.00 van.
Kom, kom... het is niet eerlijk om zonder reden wereldkundig te maken dat Djokovic homo is.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:03 schreef XL het volgende:
[..]
Kom, kom... het is niet eerlijk om zonder reden wereldkundig te maken dat Djokovic homo is.
Ik denk dat die lijst niet zo heel veel verschilt. Want op die lijst staat Suske en Wiske ook bovenaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Lijst: wie haalt de meeste friet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm your Venus, I'm your fire at your desire. well
I'm your Venus, I'm your fire at your desire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |