Geen probleem hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 02:08 schreef Mindlight het volgende:
Excuus, ik had niet gezien dat ik de laatste was
Das klotequote:Op vrijdag 7 september 2007 02:23 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, alles (Internet, tv, digitale tv) viel hier ineens een half uur uit. Was ik bijna bang voorniks opgebleven te zijn.
Ja, de halve finales van de heren zijn van 18.00-00.00 uur Nederlandse tijd. De damesfinale begint om 032.00 uur Nederlandse tijd. Dat noemen ze Super Saturday op de US Open: de halve finales van de heren en de finale van de dames op één zaterdag.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:09 schreef Buakaw het volgende:
En zijn beide halve finales (fed en Djoko) op Zaterdag???![]()
Okeejj, bedankt.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FFan ik jat die smileys overal en nergens, maak ze niet zelf
Wat verwacht jij van Federer-Djokovic? Ik zie Djokovic persoonlijk niet twee keer op rij winnen van Federer.quote:
Ohh zo, ik denk dat hij in een GS finale wel dieper kan gaan eigenlijk. Maar Federer zal mocht hij de finale halen (quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:32 schreef Norrage het volgende:
Ja maar Fed heeft geen problemen met zijn conditie, Djoko wel.
Ja was echt een drama...dat is waar me ook wel vaak aan erger bij Djoko...De ene wedstrijd speelt hij echt geniaal en aanvallend en is het een genot om naar te kijken, en de andere keer wacht hij gewoon op de fouten van zijn tegenstander. Dat is natuurlijk slim (je aanpassen op je tegenstander) maar wel vaak heel saaiquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond Moya-Djoko eerlijk gezegd echt een megaslechte wedstrijd. Veel fouten, weinig spektakel..en beide mannen leken wel oude opa's zoals ze soms liepen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie Ferrer, als hij weer zo kan sturen als tegen Nadal, Djokovic wel uitschakelen. Als hij hem kan laten rennen, dan zit Djoko er snel doorheen.
ik denk precies hetzelfde jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie Ferrer, als hij weer zo kan sturen als tegen Nadal, Djokovic wel uitschakelen. Als hij hem kan laten rennen, dan zit Djoko er snel doorheen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp
Ja sorry had niet zoveel tijd en moet dit natuurlijk wel bijhoudenquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja sorry had niet zoveel tijd en moet dit natuurlijk wel bijhouden.
En waarom in de OP geen Andy: bij het oog wil ook watquote:
Hee, cijfermanquote:Op vrijdag 7 september 2007 02:23 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, alles (Internet, tv, digitale tv) viel hier ineens een half uur uit. Was ik bijna bang voorniks opgebleven te zijn.
Andy is uitgeschakeld. Alleen nog mensen die van belang zijn in de OP. En Maria en Ana staan er omdat die zeer populair zijn om hun tennis (uch uch) bij de Fokkers hier.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En waarom in de OP geen Andy: bij het oog wil ook wat![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Andy is uitgeschakeld. Alleen nog mensen die van belang zijn in de OP. En Maria en Ana staan er omdat die zeer populair zijn om hun tennis (uch uch) bij de Fokkers hier.
Maar goed, een plaatje vanAndy kan er wel bij
sport 1 etc zenden alleen GS en Masters uit volgens mij..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, cijferman![]()
Heeft het zin om digitaal te nemen ?
Zenden ze ook alle ATP's uit ?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sport 1 etc zenden alleen GS en Masters uit volgens mij..
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic impressies na zijn wedstrijd tegen Moya: leuk
http://nl.youtube.com/watch?v=bKj4PdWrK-o
thxquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:10 schreef Mindlight het volgende:
Sport 1 zendt alle Masters uit, en alle GS behalve de US open
Als leuke extra heb je wel 7 banen op wimbledon, zodat je zelf je wedstrijd kan kiezen.
Haha blijft leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Is dat nu fashy zo'n luipaard tennisoutfit ?quote:
Andy een grote naamquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Is dat nu fashy zo'n luipaard tennisoutfit ?
Tis wel speciaal in ieder geval![]()
![]()
Gokje: is die luipaardoutfitdame from the USA ?
Ben een beetje een tennisleek - ken alleen de echt grote namen zoals Andy en de Williams Sisters![]()
Ik zet m'n geld op Venusquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:12 schreef Heero87 het volgende:
Venus - Henin. Wordt leuk. Vanavond om 21u15.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |