Hij is niet dood, hij léééééft!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:11 schreef JDude het volgende:
Hij marcheerde van Den Helder tot den Briel, hij was geen held en hij had geen geld en hij hield niet van het krijgsgeweld maar trompetter was hij wel in hart en zieeeel!
Zo.
Nee dat is zing vecht huil bid lach werk en bewonderquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:19 schreef qonmann het volgende:
en bewonder niet zonder ons
Ja ik zie het nu ook, moest verder terug in de tijdquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee dat is zing vecht huil bid lach werk en bewonder![]()
Welke naam moet op de plaats van dequote:Dames en heren, vrienden, kennissen en collega's,
Afscheid nemen is natuurlijk altijd een trieste zaak, maar zeker als het gaat om iemand als, dames en heren. Want je hoefde hier op het bedrijf de naam
maar te laten vallen en iedereen wist over wie je het had. Over
natuurlijk. En
was altijd bezig: aantekeningen maken... notities maken... dingen noteren, enzovoorts enzovoorts.
Theo Maassenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:27 schreef JDude het volgende:
Henk van den Tillaart!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Nicole Kidman ?
Nicole K. was de eerste waar ik aan dacht...quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef qonmann het volgende:
die karikatuur is inderdaad niet erg sterk
Ik heb bewust de wat bekendere geprobeerd te pakken, want het er zijn over de 100 typetjes...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:02 schreef RoofingBurner het volgende:
4. Dr. Clavan
5. Dirk
6. Koos Koets
3. Walter de Roche Brune?
Maandje geleden gweest, maar geen namen onthouden:)quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bewust de wat bekendere geprobeerd te pakken, want het er zijn over de 100 typetjes...
En die expositie in Hilversum is werelds!!![]()
Close, maar #5 is nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:07 schreef RoofingBurner het volgende:
3. Ab van der Laak?
Da's 3...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:13 schreef qonmann het volgende:
Cor van der Laak
En dat is 4, euh, 5....quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
5 is Robbie Kerkhofd
Het is lastig maar ik ga toch voor Flitspaals antwoord.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:21 schreef Flitspaal het volgende:
Boeken over bier schrijven.
Jouw antwoord was *iets* completer maar later dan Flitspaals en die van Flitspaal vond ik genoeg.quote:
Maar hij is sinds 1977 een bierlegende.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef MadMaster het volgende:
, de man is een legende in de whisky-wereld en daar wordt nu aan voorbij gegaan.
Ik heb de eer gehad om meerdere malen met hem te spreken, te proeven en te drinken, het was een mopperpot, maar goudeerlijk mens...
Proost vanavond !quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond gaan we hem herdenken bij mijn whisky-vereniging en dat gaan we goed doen ook...
Het ging mij niet om het punt btw...
Ah..dat was op Zythos. Daar was ik dit jaar ook. Heerlijk genotenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb wel een whiskeyboek van hem (gehad). Maar ik vreesde juist dat vraagsteller me deze additie kwalijk zou nemen.
Vraag volgt zometeen.
Je moet ook whisky (zonder 'e') drinken..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind whiskey alleen verschrikkelijk smerig
Ligt er aan wat voor whisky het is (merk, jaar, leeftijd...)...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kreeg een literfles vol van die zut voor mijn verjaardag. Wat ik er mee moet doen is me nog niet helemaal duidelijk. Wellicht kan de Master er iets mee?
Oeh, meenemen naar de volgende Fok!meet, ik lust ook wel een glaasjequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kreeg een literfles vol van die zut voor mijn verjaardag. Wat ik er mee moet doen is me nog niet helemaal duidelijk. Wellicht kan de Master er iets mee?
In Vet Hard willen ze met het geld een donorlever kopen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Vet Hard?
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook whisky (zonder 'e') drinken..
Nembrionic +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dogday Afternoon
qonmann +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef qonmann het volgende:
een hoedendoos
Wrom? Ik vind de whiskey uit Ierland stukken lekkerder dan de whisky uit Schotland hoor!! Ik drink het zelden overigens!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook whisky (zonder 'e') drinken..
Over smaak valt niet te twisten enzquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wrom? Ik vind de whiskey uit Ierland stukken lekkerder dan de whisky uit Schotland hoor!! Ik drink het zelden overigens!!!
Welwaar. Anders is er niets meer aan, als iedereen hetzelfde leuk, mooi en lekker vindt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten enz![]()
Zeker weer niet ge-efvijfd???quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Een hoedendoos.
Ik twist ook over smaak hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welwaar. Anders is er niets meer aan, als iedereen hetzelfde leuk, mooi en lekker vindt.
Weet je dat whisky en zelfs whiskey met kaas een prima combinatie is?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik twist ook over smaak hoor
Maar meestal kom je niet verder dan je mening verkondigen. Ik vind dit lekker, ik vind dat zout.
Sommige mensen proeven het verschil tussen kazen en verscheidene melken niet. Dan spring ik wel in twistmodus
Nee want ik vind whiske(e) gewoon verschrikkelijk ranzig. Maar als je nou een kaastafel klaarzet, een biertafel en een whisk(e)ytafel..dan kom ik welquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je dat whisky en zelfs whiskey met kaas een prima combinatie is?
Samen een proeverij doen?
Welja, de uitslag staat toch al vast...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef Flitspaal het volgende:
Hardkletsend naar de 1000?
Ach..éven uit de band springenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:13 schreef Flitspaal het volgende:
Hardkletsend naar de 1000?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:10 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hij zit jou uit te schelden volgens mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |