Jouw antwoord was *iets* completer maar later dan Flitspaals en die van Flitspaal vond ik genoeg.quote:
Maar hij is sinds 1977 een bierlegende.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef MadMaster het volgende:
, de man is een legende in de whisky-wereld en daar wordt nu aan voorbij gegaan.
Ik heb de eer gehad om meerdere malen met hem te spreken, te proeven en te drinken, het was een mopperpot, maar goudeerlijk mens...
Proost vanavond !quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond gaan we hem herdenken bij mijn whisky-vereniging en dat gaan we goed doen ook...
Het ging mij niet om het punt btw...
Ah..dat was op Zythos. Daar was ik dit jaar ook. Heerlijk genotenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb wel een whiskeyboek van hem (gehad). Maar ik vreesde juist dat vraagsteller me deze additie kwalijk zou nemen.
Vraag volgt zometeen.
Je moet ook whisky (zonder 'e') drinken..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind whiskey alleen verschrikkelijk smerig
Ligt er aan wat voor whisky het is (merk, jaar, leeftijd...)...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kreeg een literfles vol van die zut voor mijn verjaardag. Wat ik er mee moet doen is me nog niet helemaal duidelijk. Wellicht kan de Master er iets mee?
Oeh, meenemen naar de volgende Fok!meet, ik lust ook wel een glaasjequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kreeg een literfles vol van die zut voor mijn verjaardag. Wat ik er mee moet doen is me nog niet helemaal duidelijk. Wellicht kan de Master er iets mee?
In Vet Hard willen ze met het geld een donorlever kopen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Vet Hard?
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook whisky (zonder 'e') drinken..
Nembrionic +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dogday Afternoon
qonmann +1quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:04 schreef qonmann het volgende:
een hoedendoos
Wrom? Ik vind de whiskey uit Ierland stukken lekkerder dan de whisky uit Schotland hoor!! Ik drink het zelden overigens!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook whisky (zonder 'e') drinken..
Over smaak valt niet te twisten enzquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wrom? Ik vind de whiskey uit Ierland stukken lekkerder dan de whisky uit Schotland hoor!! Ik drink het zelden overigens!!!
Welwaar. Anders is er niets meer aan, als iedereen hetzelfde leuk, mooi en lekker vindt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten enz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |