Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Aanwezig.
Helemaal top!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
ga morgen even overleggen anders heb ik nog wel een party tent in de aanbieding!
als hij weg mag krijgen zn maten hem aangezien bowie een nieuw baasje krijgt of heeft.
zal nog even kijken voor meer dingen.
oja iemand bonzo kitkat enzo al gevraagd? anders zoek ik daar nog wel contact mee!!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]![]()
[b]WHOEEEEE!! WE ZIJN ZOJUIST OVER DE 600 EURO GRENS GEGAAN!!!
![]()
[afbeelding]
En zoals jullie hierboven kunnen zien is Evert zéér gelukkig bij Anthraxx en vriendin!quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
* Greys op Ingetje dr rug mept!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben we al meer dan 600 euro! Ik verslik me hier haast in m'n maisbol!![]()
Echt super!
En heren!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:31 schreef Ulreazj het volgende:
Deel 10, damn. Gaat goed dames.
Ja! Ik heb regelmatig contact met Jacqueline Avital van het asiel (zij belde me dan ook dat Bowie was geadopteerd en Flippie enzo!) en zij heeft het in d'r agenda gezet en ze zorgt tevens dat de beheerster van het asiel - die er normaal op zaterdag niet vaak is - ook aanwezig zal zijn!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
weten ze bij het asiel uberhaubt van deze aktie?
en dat jullie die zaterdag komen?
Ah wat goed dat ze al zo gewend zijn en het fijn hebben en jij blij bent dat je ze bent gaan halen natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik zat vandaag in een dipje, maar dit topic zit vol positive vibes!Wat een leuk nieuws allemaal.
De ratjes Mimi, Lola en Beertje doen het trouwens goed. Beertje is lui en een beetje potig. Lola en Mimi zijn superavontuurlijk en zitten na een avondje rennen en spelen het liefst in je nek te soezen.Ik ben zo blij met ze!
met Jill meedoetquote:
Vanmorgen overgemaakt, vanaf de postbank en onder naam van de ratjes!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:25 schreef Greys het volgende:
Gekkehoedenmaker, vanmorgen nog niet, maar ik zal nu nog even kijken!
Wanneer had je het ook alweer overgemaakt? En was het vanaf Postbank of vanaf andere bank?
En had je je nickname er bij gezet? [einde kruisverhoor![]()
]
Heb jij ook een filmcamera Purple? Dan kan ik die van mij thuislaten namelijk. Laat maar ff weten of ik hem moet meenemen! En leuk zeg, de eendjes!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:29 schreef purplerose het volgende:
Spliffy, we maken er een hele reportage vanFoto's en film gok ik zo
*Nog ff de fotos verkleinen enzo en dan zet ik ze hier*
Jahoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ook een filmcamera Purple? Dan kan ik die van mij thuislaten namelijk. Laat maar ff weten of ik hem moet meenemen! En leuk zeg, de eendjes!
Gekkehoedenmaker, bedankt voor je gulle gift!!!Het is binnen!
Bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:55 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Ik weet dat het naar een goed doel gaat!
Ik heb geen specifieke videocamera alleen me fototoestel met film mogelijkheden dus meneer Greys moet maar vast zn skills gaan oefenen op de Binkmasterquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Dat van die telefoons is zo, maar een wat langere film is misschien beter om het met een gewone videocamera te doen, ook voor het geluid enzo... toch? (Ik ben niet zo'n digibeet). Heb jij een videocamera (want dat begreep ik nog steeds niet uit je post, sorry![]()
) of zal ik Meneer Greys meenemen met camera? Niet handig als we daar straks met drie van die dingen lopen, wij hebben wel betere dingen te doen daar!
Ik vind de eendjes echt erg leuk! Zal een vrolijke boel worden daar!
Danke schnabbelkequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Als ik nou niet al iets eerder al mn overbodige kattespullen had weg gegeven aan een zelfde goed doel......
Om centen zit ik zelf te verlegen, maar als ik de volgende keer bij mn DA ben geweest, over een week of 2, zal ik zoveel mogelijk gratis proefzakjes voer meenenem en die jullie doen toekomen. Kan ik iig nog een bescheiden bijdrage leveren aan jullie actie.
En succes met deze goede zaak!!!!![]()
Och arme Bink!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef purplerose het volgende:
meneer Greys moet maar vast zn skills gaan oefenen op de Binkmaster
Ik ga gruwelijk veel met ze kroelen en knuffen na het uitladen van alle stuffquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
wij hebben wel betere dingen te doen daar!
Ik vind de eendjes echt erg leuk! Zal een vrolijke boel worden daar!
Graag gedaan, nog te doen hoorquote:
Post van jou is altijd fijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Graag gedaan, nog te doen hoor![]()
Dus je kan dan weer eens post van me verwachten. Zal wat voor poezen en honden doen!
Kan ik me voorstellen joh! Maar om het leed een klein beetje te verzachten zullen we veel foto's en een filmpje makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wou dat ik er ook bij kon zijn bij de 'onthulling'![]()
Omg Ingetjequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Was er nou iemand die zich vrijwillig had aangemeld voor Gelderland/Limburg/Brabant?
Ligt me iets van bij...of heb ik dat gedroomd?
* Ingetje79 heeft vannacht dus echt over de actie gedroomd...raak ik overspannen?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys kent de Edit-knop nog niet![]()
Is FurryRed niet gewoon ff lekker paar daagjes weg?
Klopt. En dat is haalbaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:46 schreef Greys het volgende:
Gezellig! Heb het meteen aangepast in het lijstje!Ook dinsdag toch? Dinsdag wordt er al heul wat geregeld zie ik
(Mijn haal-date met Spliffy is ook dinsdag, en met Anubis in Vianen waarschijnlijk ook a.s. dinsdag!)
Jill had volgens mij ook gezegd dat ze zichzelf in Eindhoven kon uitnodigen en dan daar met een flinke omweg heen wilde. Maar hoe haalbaar dat is moet ze even eerlijk zelf aangeven! Het moet niet teveel worden voor haar natuurlijk dan... Want ook Fe203 wilde met Purple met zijn auto toch spullen gaan halen?
Je bent een schatje hoor, maar eh...moet je dan niet achterlijk vroeg weg?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Klopt. En dat is haalbaarHeb het naar Oslo ook in 1 dag gered met het Peugeotje dus dan is dit een klein stukje
Dat was dan ff uit mn hoofd Veghel, Pannerden en Panningen en dan eventueel Nijmegen, maar ik dacht dat nijmegen al gecovered was? Of nie? Kom er dan toch langs.
Vind ik een goed plan. Als het tenminste geen party-tent en zwembadje isquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:41 schreef Greys het volgende:
We kunnen ook Lady-wrb (Zaanstad) vragen of haar spulletjes op te sturen zijn!
Dan betaal ik de pakketzegel
Nouja ik zou binnenkort eens langs gaan bij vrienden daar. Ik zit niet echt aan een datum vastgeprikt, maar was de 21ste vrij vandaar. Maar als jullie zeggen van we pakken die hoek mee vind ik het ook prima. Dan zou ik op de 21ste langs Zaandam kunnen rijden (en shoppen in Amsterdam meepakkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
Zeg maar hoor Jill! Ging jij wel nog op de 21e naar Eindhoven dan? Of ga je er dan speciaal heen alleen voor die spullen?
het ligt dicht bij edequote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijnnnnnnnnnnna niet te zeggen, maar waar ligt Veenendaal ook alweer?![]()
EDIT: gezienMoet het dan diezelfde dag ook opgehaald worden? Dus dinsdag? Of kan het daar anderhalve week blijven liggen?
Ik weet niet of het past en dan nog een hondenmand word wel erg veel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
Het is ontzettend lief meegedacht van je, maar ik ben bang dat er dinsdagmiddag niemand daar in de buurt komt. Ik ga dinsdagmiddag a.s. naar Bergschenhoek en Vianen, Vianen komt al aardig in de richting (toch?) van Ede, maar ik weet niet of ik dat dan op tijd ga halen en ik heb een Smart, daar past vast geen plastic zwembadje (Vianen) en een partytent in
Oke....tnx for tryingquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Jpg kan Nijmegen niet doen.
Welterustenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke....tnx for trying![]()
Wat is het hier rustig vanavond!
Ik duik er zo maar es lekker in...tot morgen allemaal![]()
*huilkrassnijbloed*quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Jpg kan Nijmegen niet doen.
Voor Chipsie is het ook nog vroeg, want je had al gepost in dit topic hoor mop!quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Doeiii Greys! Veel plezier met Keefje en Meneer Greys![]()
![]()
Check, gegevens aan mn ouders gegeven omdat ik geen eens 20 euro heb.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:17 schreef Greys het volgende:
Hara, je hebt mail
En Purple, goed van je joh, dat je je hebt ingeschreven en maandag al gaat! Top!![]()
quote:
quote:
Dan nogmaals:quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:11 schreef Greys het volgende:
Van Postbank naar Postbank? Dan zou ik het misschien al kunnen zien ja!
Kga even kijken!
Ik zie die afbeelding van DonRoyco niet... snik.
Mijn bankrekening is nog niet leeg hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:59 schreef Greys het volgende:Donroyco! Gek!
Tof he, al die spullen en centjes!
We zouden er eigenlijk nog wel ¤ 750 van moeten kunnen maken binnen die tijd...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
Nou he, Nokwanda!(Niet meer ge*huilkrassnijbloed* om Jpg?
)
Donroyco, je hebt al genoeg gedaan
[afbeelding]
Buiten de enorme hoeveelheid spullen, zijn er ook al flink wat geldelijke donaties gedaan. De mensen wiens donatie tot nu toe binnen zijn en die we ontzettend willen bedanken voor hun hele gulle giften zijn...
** Conleche
** Dylanesque
** Ingetje79
** zarGon (twee maal!!!)
** FurryRedElmo71 (en ook nog van haar vrijdagmiddagborrel!!!)
** Brahimov
** Memento-Mori
** Donroyco
** Maes
** Anthraxx en vriendin
** Slush
** Debsterr
** MissBliss, Re en MamaBliss
** Ulreazj
** Laura de Vries (zusje van Ingetje79)
** Greys
** Diertjuh
** Woepsie
** Chipszak. dr mamzel
** Meneer Conleche
** Gekkehoedenmaker, namens de asielratjes die ze heeft geadopteerd!
** Kroegvriend Bart en de ouders van Hara/QueenBee
Mocht je wel een donatie hebben gedaan, maar nog niet in de lijst staan, kijk dan even of het wel goed is gegaan. We hadden namelijk enige opstartproblemen met de nieuwe rekening. Waarvoor excuses. Dus als je het nog even wilt checken en eventueel opnieuw wilt overmaken, bedankt!
[afbeelding]
daargh /quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:12 schreef Greys het volgende:
Chipsie, ik heb het originele lijstje al gefixt, mutsie!En sorry voor de vergeten punt en hoofdletter!
Nok,idioot
Kijk, jij snapt hetquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef nokwanda het volgende:Nee hoor. Was gewoon een goed excuus om even lekker te krassen. Bloed moet, je weetzz
Als we dan toch gaan mierenneuken..quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom vergeet iedereen in dit topic altijd dat er een punt achter mijn naam moet
Ik ga het even fixen.
Ja pfftquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan mierenneuken..![]()
check mijn naam eens.. alles in kleine letters![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:Arme Greys
![]()
Applausje voor Greys, zodat ze zich niet ondergewaardeerd voelt
![]()
Wat een kutkoppen. Die lijken blij zegquote:
Ok baas!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik voel me alles behalve ondergewaardeerd hier!![]()
Meneer donroyco, niet alleen het lijstje, maar ook mijn posts daarboven zijn aangepast.
Hoop dat u zo tevreden bent
Oh enne Purple... er wordt NIET gebloed en gekrast in mijn auto dinsdag he...
Ik heb lichte bekleding...
Ik loop op colaquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat Nijntje![]()
En ben ik nou echt de enige die nuchter is hier vanavond?![]()
Fijne avondquote:
Dat was ik toch. Of krast en bloedt PR ook al?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik voel me alles behalve ondergewaardeerd hier!![]()
Meneer donroyco, niet alleen het lijstje, maar ook mijn posts daarboven zijn aangepast.
Hoop dat u zo tevreden bent
Oh enne Purple... er wordt NIET gebloed en gekrast in mijn auto dinsdag he...
Ik heb lichte bekleding...
Woon je in Nijmegen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik loop op colaEn moet nog een (uit de duim gezogen) verhaal schrijven over de Seventies in Nijmegen...
Woon niet in Nijmegen, maar in Noord-Limburg, lijn 83 naar Nijmegenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Woon je in Nijmegen?
Gaat dan eens heel rap naar de expo in het Valkhofmuseum.
Ik ga zelf vandeweek ook trouwens
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef repeet het volgende:
Ik heb bewondering voor jullie bevlogenheid, beetje geld overgemaakt, voor de beessies. Allemaal een dikke knuffel uit Rotterdam ! Lampje de poes zit hier naast me op tafel [onder het lampje] en is het er volledig mee eens.
Oe ermquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef repeet het volgende:
Ik heb bewondering voor jullie bevlogenheid, beetje geld overgemaakt, voor de beessies. Allemaal een dikke knuffel uit Rotterdam ! Lampje de poes zit hier naast me op tafel [onder het lampje] en is het er volledig mee eens.
Oe wat goed!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:54 schreef Maes het volgende:
Zo weer even alles gelezen en wat een spullen en geld zeg, helemaal geweldig wat een aktie!!!!!!!!!
Ik wil ook graag mee naar het asiel de 22e (ik heb het eigenlijk mijn stiefdochter al beloofd) en kan dus ook nog een klein beetje spullen meenemen in mijn autootje.
Super, dan weet ik wie je bent uit het maillijstje!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef repeet het volgende:
Klopt Greys, via die mail van de week, dus is onderweg.
Nou, ik heb altijd genoeg onderwerpen om over te praten...hangt er ook van af met wie ik praat natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:36 schreef purplerose het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar over de actie praten? Ik wel
De meneer die de hele expo verzorgde kwam bij mij spullen uitzoeken voor het deel over de homobeweging. De directeur van het pand waar ik werk geeft daar ook extra info over omdat die gewoon een lopende encyclopedie isquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Woon niet in Nijmegen, maar in Noord-Limburg, lijn 83 naar Nijmegen45 minuten.. ben daar juist geweest afgelopen donderdag geweest
En moet nu een tekst over het museumbezoek schrijven voor school
Leuke tentoonstelling voor als je in die jaren zelf studeerde of het meegemaakt hebt... Weinig info voor reproductie in geschrift
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:36 schreef purplerose het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar over de actie praten? Ik wel
Ah leuk dat je bijgedragen hebtquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De meneer die de hele expo verzorgde kwam bij mij spullen uitzoeken voor het deel over de homobeweging. De directeur van het pand waar ik werk geeft daar ook extra info over omdat die gewoon een lopende encyclopedie is![]()
Dus nou wil ik het meemaken ook.
Wanneer moet het af zijn?
Auch woman, that hurtsquote:
Ik hou van rode bekleding en wilde je wat voeden ivm de bekleding van Grey's autoquote:
Ik heb niks bijgedragen. Ik heb posters aangepakt en opengerold om te zien of er 70 shit tussen zat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah leuk dat je bijgedragen hebtHet moet maandag af zijn, de eerste versie en moet ongeveer 2-3 pagina's zijn... Maar het mag dus gewoon een verzonnen verhaal zijn wat wel echt gebeurd kan zijn
![]()
Foei! Jij!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hou van rode bekleding en wilde je wat voeden ivm de bekleding van Grey's auto
En dan moet je um onder de wol weer on-verwaarlozen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:26 schreef Greys het volgende:
* Greys kijkt naar buiten en kan er weinig zinnigs over zeggen...![]()
Ik ga met Meneer Greys onder de wol, want die voelt zich af en toe een beetje verwaarloosd![]()
Tot morgen, fijne dierenvrienden!
Oe, kijk en drinkze!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Kookse Purple...ik ga lekker ff beneden zitten, Friends kijken en wat drinken inschenken.
Ik kom straks nog wel ff checken wat je gekookt hebt![]()
Geen nieuws, nieuws, nieeeeeuuwwss...quote:Op zondag 9 september 2007 10:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er nog nieuws, nieuws nieeeeeuuwwss?![]()
Btw; http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=1&kid=679 Aww
Ik ga het voorstellen. Wie weet...........................quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Het is jammer dat hij zo groot is, anders had Grote Max wat voor jullie geweest, Maes! Die kan alles, alleen zijn, auto, kinderen, katten, alleen is bang voor onweer. Die ziel!![]()
(Misschien is kleine Quincy iets voor A.? Jeweetwel?)
quote:Op zondag 9 september 2007 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is nu eigenlijk de tussenstand qua (geld) donaties?
Te dik zijn en volstoppen is ook heel ongezond, daar heb je hartstikke gelijk inquote:Op zondag 9 september 2007 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik herinner me de asielfoto niet meer. En nee, in een week schiet het niet op natuurlijk maar omdat ik het woord verwennen las en een niet al te slanke kat zag.
Ja, op de foto's kun je al zien dat ie een lekkere dikke vacht heeft...quote:Op zondag 9 september 2007 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, in het asiel was hij al dik. Wij verwennen hem alleen met Royal Canine voer eigenlijk. De rest moet hij toch niet. Het is een stevige kat, maar het komt meer door zijn vacht. Als je goed voelt is het veel vacht maar weinig vet.
Mijn vriendin vind hem geweldig. Maar ja, die studeert diergeneeskunde dus die vind alle beestjes geweldig.
Mijn vriendin ook hoorquote:Op zondag 9 september 2007 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die hun beest zo volgooien waar dat beest alleen last van heeft. Maar dat is hier dus niet het geval
Dat gebeurt sowieso. Met uitlaten doet ie niet veel anders dan rennen en hij wordt alweer 8quote:Op zondag 9 september 2007 13:13 schreef Anthraxx het volgende:. Met honden moet je gewoon flink bewegen.
Ja, vind ik ook. Helaas gebeurt het ook in mijn familie dat er dieren nog steeds verwaarloosd wordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen moeten echt testen afleggen eer ze een dier mogen imo
Afschietenquote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Helaas gebeurt het ook in mijn familie dat er dieren nog steeds verwaarloosd worden.
Mooie foto trouwens.
quote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd erg gave foto Hara![]()
Kan deel 11 niet "Help Bowie zijn maten" heten? Bowie is immers al geholpen, maar lang niet al z'n maten![]()
Mogen wij de andere twee foto's ook zien?quote:Op zondag 9 september 2007 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Afschieten.
Dankje, serie van 3. Ben er erg trots op. Hangt nu op linnen aan de muur..
Evert zat net in de boekenkastquote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef purplerose het volgende:
Omg check die Evert eens lekker rielekst erbij liggenWat een homp heerlijke kat is dat toch. Ik hou ook altijd wel van een beetje stevige katten
Heerlijk dat ie zo lekker op zn gemak is al bij jullie, helden vind ik jullie
ow en Greys, s'avonds is geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |