Ik ga het voorstellen. Wie weet...........................quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Het is jammer dat hij zo groot is, anders had Grote Max wat voor jullie geweest, Maes! Die kan alles, alleen zijn, auto, kinderen, katten, alleen is bang voor onweer. Die ziel!![]()
(Misschien is kleine Quincy iets voor A.? Jeweetwel?)
quote:Op zondag 9 september 2007 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is nu eigenlijk de tussenstand qua (geld) donaties?
Te dik zijn en volstoppen is ook heel ongezond, daar heb je hartstikke gelijk inquote:Op zondag 9 september 2007 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik herinner me de asielfoto niet meer. En nee, in een week schiet het niet op natuurlijk maar omdat ik het woord verwennen las en een niet al te slanke kat zag.
Ja, op de foto's kun je al zien dat ie een lekkere dikke vacht heeft...quote:Op zondag 9 september 2007 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, in het asiel was hij al dik. Wij verwennen hem alleen met Royal Canine voer eigenlijk. De rest moet hij toch niet. Het is een stevige kat, maar het komt meer door zijn vacht. Als je goed voelt is het veel vacht maar weinig vet.
Mijn vriendin vind hem geweldig. Maar ja, die studeert diergeneeskunde dus die vind alle beestjes geweldig.
Mijn vriendin ook hoorquote:Op zondag 9 september 2007 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die hun beest zo volgooien waar dat beest alleen last van heeft. Maar dat is hier dus niet het geval
Dat gebeurt sowieso. Met uitlaten doet ie niet veel anders dan rennen en hij wordt alweer 8quote:Op zondag 9 september 2007 13:13 schreef Anthraxx het volgende:. Met honden moet je gewoon flink bewegen.
Ja, vind ik ook. Helaas gebeurt het ook in mijn familie dat er dieren nog steeds verwaarloosd wordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
Mensen moeten echt testen afleggen eer ze een dier mogen imo
Afschietenquote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Helaas gebeurt het ook in mijn familie dat er dieren nog steeds verwaarloosd worden.
Mooie foto trouwens.
quote:Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd erg gave foto Hara![]()
Kan deel 11 niet "Help Bowie zijn maten" heten? Bowie is immers al geholpen, maar lang niet al z'n maten![]()
Mogen wij de andere twee foto's ook zien?quote:Op zondag 9 september 2007 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Afschieten.
Dankje, serie van 3. Ben er erg trots op. Hangt nu op linnen aan de muur..
Evert zat net in de boekenkastquote:Op zondag 9 september 2007 14:06 schreef purplerose het volgende:
Omg check die Evert eens lekker rielekst erbij liggenWat een homp heerlijke kat is dat toch. Ik hou ook altijd wel van een beetje stevige katten
Heerlijk dat ie zo lekker op zn gemak is al bij jullie, helden vind ik jullie
ow en Greys, s'avonds is geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |