Dat was ik toch. Of krast en bloedt PR ook al?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik voel me alles behalve ondergewaardeerd hier!![]()
Meneer donroyco, niet alleen het lijstje, maar ook mijn posts daarboven zijn aangepast.
Hoop dat u zo tevreden bent
Oh enne Purple... er wordt NIET gebloed en gekrast in mijn auto dinsdag he...
Ik heb lichte bekleding...
Woon je in Nijmegen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik loop op colaEn moet nog een (uit de duim gezogen) verhaal schrijven over de Seventies in Nijmegen...
Woon niet in Nijmegen, maar in Noord-Limburg, lijn 83 naar Nijmegenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Woon je in Nijmegen?
Gaat dan eens heel rap naar de expo in het Valkhofmuseum.
Ik ga zelf vandeweek ook trouwens
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef repeet het volgende:
Ik heb bewondering voor jullie bevlogenheid, beetje geld overgemaakt, voor de beessies. Allemaal een dikke knuffel uit Rotterdam ! Lampje de poes zit hier naast me op tafel [onder het lampje] en is het er volledig mee eens.
Oe ermquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:48 schreef repeet het volgende:
Ik heb bewondering voor jullie bevlogenheid, beetje geld overgemaakt, voor de beessies. Allemaal een dikke knuffel uit Rotterdam ! Lampje de poes zit hier naast me op tafel [onder het lampje] en is het er volledig mee eens.
Oe wat goed!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:54 schreef Maes het volgende:
Zo weer even alles gelezen en wat een spullen en geld zeg, helemaal geweldig wat een aktie!!!!!!!!!
Ik wil ook graag mee naar het asiel de 22e (ik heb het eigenlijk mijn stiefdochter al beloofd) en kan dus ook nog een klein beetje spullen meenemen in mijn autootje.
Super, dan weet ik wie je bent uit het maillijstje!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:15 schreef repeet het volgende:
Klopt Greys, via die mail van de week, dus is onderweg.
Nou, ik heb altijd genoeg onderwerpen om over te praten...hangt er ook van af met wie ik praat natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:36 schreef purplerose het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar over de actie praten? Ik wel
De meneer die de hele expo verzorgde kwam bij mij spullen uitzoeken voor het deel over de homobeweging. De directeur van het pand waar ik werk geeft daar ook extra info over omdat die gewoon een lopende encyclopedie isquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Woon niet in Nijmegen, maar in Noord-Limburg, lijn 83 naar Nijmegen45 minuten.. ben daar juist geweest afgelopen donderdag geweest
En moet nu een tekst over het museumbezoek schrijven voor school
Leuke tentoonstelling voor als je in die jaren zelf studeerde of het meegemaakt hebt... Weinig info voor reproductie in geschrift
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:36 schreef purplerose het volgende:
Kunnen jullie ook alleen maar over de actie praten? Ik wel
Ah leuk dat je bijgedragen hebtquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De meneer die de hele expo verzorgde kwam bij mij spullen uitzoeken voor het deel over de homobeweging. De directeur van het pand waar ik werk geeft daar ook extra info over omdat die gewoon een lopende encyclopedie is![]()
Dus nou wil ik het meemaken ook.
Wanneer moet het af zijn?
Auch woman, that hurtsquote:
Ik hou van rode bekleding en wilde je wat voeden ivm de bekleding van Grey's autoquote:
Ik heb niks bijgedragen. Ik heb posters aangepakt en opengerold om te zien of er 70 shit tussen zat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah leuk dat je bijgedragen hebtHet moet maandag af zijn, de eerste versie en moet ongeveer 2-3 pagina's zijn... Maar het mag dus gewoon een verzonnen verhaal zijn wat wel echt gebeurd kan zijn
![]()
Foei! Jij!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hou van rode bekleding en wilde je wat voeden ivm de bekleding van Grey's auto
En dan moet je um onder de wol weer on-verwaarlozen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:26 schreef Greys het volgende:
* Greys kijkt naar buiten en kan er weinig zinnigs over zeggen...![]()
Ik ga met Meneer Greys onder de wol, want die voelt zich af en toe een beetje verwaarloosd![]()
Tot morgen, fijne dierenvrienden!
Oe, kijk en drinkze!quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Kookse Purple...ik ga lekker ff beneden zitten, Friends kijken en wat drinken inschenken.
Ik kom straks nog wel ff checken wat je gekookt hebt![]()
Geen nieuws, nieuws, nieeeeeuuwwss...quote:Op zondag 9 september 2007 10:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er nog nieuws, nieuws nieeeeeuuwwss?![]()
Btw; http://www.dierenopvang.com/asiels/dieren.php?lid=1&kid=679 Aww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |