jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Zo zie ik nog eens wat gezichten achter de namen, leuk!!!
(verkapte tvp).
dit is dus Moes (althans, volgens mijn jongste dochterquote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]hij kan onwijs vervormen
Ter illustratie:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]hij kan onwijs vervormen
Ter illustratie:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij kan onwijs vervormen
Ter illustratie:
[afbeelding]
OMGquote:Op donderdag 6 september 2007 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier verder dan maar?
[..]
ja
[afbeelding]
An: "Zie je dat Lau? Geen rood randje..ieks"
En een fisheye shot van An24:
[afbeelding]
Whehehe...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij kan onwijs vervormen
Ter illustratie:
[afbeelding]
Wow, ik ga hard man!quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geweldig!
ik lijk wel rete strak zo op die foto!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geweldig!
ik lijk wel rete strak zo op die foto!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wij horen er niet bij hoor![]()
[afbeelding]
Makkelijkste stand van zijn gezichtquote:
Dat was het ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:00 schreef Logician het volgende:
volgende keer wil ik ook meeziet er leuk uit mensen, en vooral gezellig
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb al die brownie-foto's geskipped
Ik dacht dat niemand dat ging waarderen nl.
Nee joh, hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb al die brownie-foto's geskipped
Ik dacht dat niemand dat ging waarderen nl.
Ghe ik heb ook nog een an-eet fotoquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef pea4fun het volgende:
De ahhh eetfoto's shots
Geef hier die brownies!
[afbeelding]
mmbbll....
[afbeelding]
Jij niet, maar anderen welquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, hardstikke leuk!
Voor zover ik weet ben ik toch niet etend gefotografeerd!
Och om minder flateuze foto's van jou te plaatsen hebben we geen excuus nodig hoor :pquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij niet, maar anderen welEn anders gaan ze een keer wraak nemen en daar heb ik geen behoefte aan
Ja... zo jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
hihi zo bedoel je?
[afbeelding]
Ow en Chanty zit daar ook nog stiekem achter een brownie te peuzelen...
Ow bij mij gaat ie goed.... enne... BXS is makkelijker om te typenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
BeautifullXscrects jouw foto laadt maar half![]()
Hij doet hetquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ow bij mij gaat ie goed.... enne... BXS is makkelijker om te typen
dan zal ik de browniefoto maar niet plaatsenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:41 schreef Yoni het volgende:
Jeumig wat kijk ik stom op die ene foto! Charmant haar ook![]()
En die browniefoto is ook niet echt flatteus...
Volgende keer toch maar weer 'ns fotomodel spelen denk ik![]()
Dat was ook eens mijn bijnaam op 't forumquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vond je lijken op die telefoonfoto van de woestijnbeestjes in Blijdorp die je gemaakt had
nee andersom, prairiehondjes waren xilantofjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat was ook eens mijn bijnaam op 't forum!
Nee hoor, als je nog wat moois hebt schroom vooral niet hehehquote:Op donderdag 6 september 2007 17:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik doe ze niet weg hoor![]()
Of bedoel je niet laten zien tot jij er weer bent?
Ok dan! Ik heb er nog wel een paarquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:25 schreef Avalon_ het volgende:
[..]
Nee hoor, als je nog wat moois hebt schroom vooral niet heheh
kjoet he?quote:
39 en 40 weglaten, het lijkt wel offie een tennisbal in zijn mouwen gedaan heeft imoquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
kjoet he?
Hier de laatste, lijken een beetje op elkaar, maar ik kon weer niet echt kiezen
38
[afbeelding]
39
[afbeelding]
40
[afbeelding]
41
[afbeelding]
aangezien ik voor mijn website een selectie wil maken is alle commentaar welkom
Dat blad door zijn haar is misschien met wat geduld wel weg te werkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef Ymke het volgende:
Nummer 35 , zonde van dat grassprietje net voor zijn haar en van mij mag je nog wat van de ruimte boven croppen
nummer 36 , blik van model is hier erg goed , kan je deze niet van groot formaat een stuk kleiner croppen en takje door zijn hoofd wegshoppen?
37 , gewoon lekker ding, eh foto
38 goede comp , niks mis mee
39 zou ik iets van links en rechts croppen zodat het model wat centraler wordt , is hier geen probleem
40 en 41 tja ehm ,,,,,,,,![]()
Ik heb nu een paar keer gekeken maar zie echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
39 en 40 weglaten, het lijkt wel offie een tennisbal in zijn mouwen gedaan heeft imo
hahaha ik ging ook al 10 x kijken en je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar keer gekeken maar zie echt niet wat je bedoelt![]()
hij heeft zo te zien zijn rug niet recht maar krom, daardoor komen zijn schouders naar voren, niet al te flatteus imoquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar keer gekeken maar zie echt niet wat je bedoelt![]()
Dan zou ik ze allemaal afkeurenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
hahaha ik ging ook al 10 x kijken en je bent niet de enige...
shark is gwoon jaloers joh!!!
LOLquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef pea4fun het volgende:
oh ik had deze nog...niets bijzonders, maar de gezellige afsluiting
[sub]met te zout vlees, dat is dan wel weer jammer[/sib]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga me serieus afvragen wat er nou zo interessant is aan een etende Anquote:Op zondag 9 september 2007 18:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
nog een paar van mijHeb echt maar wat in het rond lopen schieten
BXS 13:
[afbeelding]
BXS 14:
[afbeelding]
BXS 15:
[afbeelding]
BXS 16:
[afbeelding]
BXS 17:
[afbeelding]
ik denk dat het je expressie isquote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga me serieus afvragen wat er nou zo interessant is aan een etende An![]()
BXS: leuke plaatjes, alleen komen de zwart wit platen wat donker over op mijn scherm![]()
Jij hebt echt de hele dag alleen maar zitten smikkelen he?quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga me serieus afvragen wat er nou zo interessant is aan een etende An![]()
BXS: leuke plaatjes, alleen komen de zwart wit platen wat donker over op mijn scherm![]()
Ik vind vooral die eerste erg mooi. Weer heel iets anders dan we tot nu toe gezien hebben in de resultaten. Van de tweede vind ik jammer dat de scherpte zich beperkt tot een stuk van de zonnebril. En er had aan de rechterkant net iets meer ruimte mogen zitten. Verder ook een mooie foto...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef freud het volgende:
Weer even een kleine reanimatie van het topic:
[...]
En ja, 3 is niet scherp, maar toch vond ik hem zeer zeker iets hebben!
Hij is inderdaad ietsje krap. Ik heb lopen klooien om door de zonnebril te focussen, dus de focus ligt op haar oog achter de zonnebril. Je ziet alleen net even te weinig ervan, waardoor hij niet lekker gefocussed lijkt. -Lau- kan gewoon geweldig poseren, dat helpt enorm!quote:Op woensdag 12 september 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind vooral die eerste erg mooi. Weer heel iets anders dan we tot nu toe gezien hebben in de resultaten. Van de tweede vind ik jammer dat de scherpte zich beperkt tot een stuk van de zonnebril. En er had aan de rechterkant net iets meer ruimte mogen zitten. Verder ook een mooie foto...
Dat was mij ook al opgevallen die zondag. Ik heb d'r maar heel even voor de lens gehad, maar de foto's die ik van haar had waren qua pose allemaal ontzettend leuk en spontaan. De foto's waren helaas niet scherp...quote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef freud het volgende:
-Lau- kan gewoon geweldig poseren, dat helpt enorm!
Zal die nog even opsnorren. Dacht dat ik die al gepost had namelijkquote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef _Lau_ het volgende:
Dankjewelik had ze natuurlijk al een beetje gezien
al vind ik die ene die je niet gepost hebt mijn favoriet (4250)
Hahaha, ja, en ook de droom van An (de lens danquote:en die van thomas is natuurlijk de leukste haha, mooi toekomstbeeld met die camera![]()
Ik vind dat je hem zo cute vast houdt. Bennie doet dat ook, echt grappig!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef _Lau_ het volgende:
Dankjewelik had ze natuurlijk al een beetje gezien
al vind ik die ene die je niet gepost hebt mijn favoriet (4250)
en die van thomas is natuurlijk de leukste haha, mooi toekomstbeeld met die camera![]()
Toen ik die foto zag dacht ik nog, zie je wel dat ik niet de enige ben die hem zo vasthoudtquote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind dat je hem zo cute vast houdt. Bennie doet dat ook, echt grappig!![]()
Ik vind je zwartwit versies mooiquote:Op zondag 9 september 2007 18:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
nog een paar van mijHeb echt maar wat in het rond lopen schieten
BXS 13:
[afbeelding]
BXS 14:
[afbeelding]
BXS 15:
[afbeelding]
BXS 16:
[afbeelding]
BXS 17:
[afbeelding]
Ik vind 4 de mooistequote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef freud het volgende:
Weer even een kleine reanimatie van het topic:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
En ja, 3 is niet scherp, maar toch vond ik hem zeer zeker iets hebben!
erg leuk voor funshots hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Xilantof het volgende:
nog wat funshots.
[afbeelding]
[afbeelding]
lol dat wist ik dus niet meer precies toen ik aan het bewerken sloeg...mgoed...mijn foto's krijgen zo vaak de domste namenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind je zwartwit versies mooi![]()
die naam van die foto manmeneerhij heet roy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |