39 en 40 weglaten, het lijkt wel offie een tennisbal in zijn mouwen gedaan heeft imoquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
kjoet he?
Hier de laatste, lijken een beetje op elkaar, maar ik kon weer niet echt kiezen
38
[afbeelding]
39
[afbeelding]
40
[afbeelding]
41
[afbeelding]
aangezien ik voor mijn website een selectie wil maken is alle commentaar welkom
Dat blad door zijn haar is misschien met wat geduld wel weg te werkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef Ymke het volgende:
Nummer 35 , zonde van dat grassprietje net voor zijn haar en van mij mag je nog wat van de ruimte boven croppen
nummer 36 , blik van model is hier erg goed , kan je deze niet van groot formaat een stuk kleiner croppen en takje door zijn hoofd wegshoppen?
37 , gewoon lekker ding, eh foto
38 goede comp , niks mis mee
39 zou ik iets van links en rechts croppen zodat het model wat centraler wordt , is hier geen probleem
40 en 41 tja ehm ,,,,,,,,![]()
Ik heb nu een paar keer gekeken maar zie echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
39 en 40 weglaten, het lijkt wel offie een tennisbal in zijn mouwen gedaan heeft imo
hahaha ik ging ook al 10 x kijken en je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar keer gekeken maar zie echt niet wat je bedoelt![]()
hij heeft zo te zien zijn rug niet recht maar krom, daardoor komen zijn schouders naar voren, niet al te flatteus imoquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar keer gekeken maar zie echt niet wat je bedoelt![]()
Dan zou ik ze allemaal afkeurenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
hahaha ik ging ook al 10 x kijken en je bent niet de enige...
shark is gwoon jaloers joh!!!
LOLquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef pea4fun het volgende:
oh ik had deze nog...niets bijzonders, maar de gezellige afsluiting
[sub]met te zout vlees, dat is dan wel weer jammer[/sib]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga me serieus afvragen wat er nou zo interessant is aan een etende Anquote:Op zondag 9 september 2007 18:40 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
nog een paar van mijHeb echt maar wat in het rond lopen schieten
BXS 13:
[afbeelding]
BXS 14:
[afbeelding]
BXS 15:
[afbeelding]
BXS 16:
[afbeelding]
BXS 17:
[afbeelding]
ik denk dat het je expressie isquote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga me serieus afvragen wat er nou zo interessant is aan een etende An![]()
BXS: leuke plaatjes, alleen komen de zwart wit platen wat donker over op mijn scherm![]()
Jij hebt echt de hele dag alleen maar zitten smikkelen he?quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga me serieus afvragen wat er nou zo interessant is aan een etende An![]()
BXS: leuke plaatjes, alleen komen de zwart wit platen wat donker over op mijn scherm![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |