quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb al die brownie-foto's geskipped
Ik dacht dat niemand dat ging waarderen nl.
Nee joh, hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:34 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb al die brownie-foto's geskipped
Ik dacht dat niemand dat ging waarderen nl.
Ghe ik heb ook nog een an-eet fotoquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef pea4fun het volgende:
De ahhh eetfoto's shots
Geef hier die brownies!
[afbeelding]
mmbbll....
[afbeelding]
Jij niet, maar anderen welquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, hardstikke leuk!
Voor zover ik weet ben ik toch niet etend gefotografeerd!
Och om minder flateuze foto's van jou te plaatsen hebben we geen excuus nodig hoor :pquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij niet, maar anderen welEn anders gaan ze een keer wraak nemen en daar heb ik geen behoefte aan
Ja... zo jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
hihi zo bedoel je?
[afbeelding]
Ow en Chanty zit daar ook nog stiekem achter een brownie te peuzelen...
Ow bij mij gaat ie goed.... enne... BXS is makkelijker om te typenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
BeautifullXscrects jouw foto laadt maar half![]()
Hij doet hetquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Ow bij mij gaat ie goed.... enne... BXS is makkelijker om te typen
dan zal ik de browniefoto maar niet plaatsenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:41 schreef Yoni het volgende:
Jeumig wat kijk ik stom op die ene foto! Charmant haar ook![]()
En die browniefoto is ook niet echt flatteus...
Volgende keer toch maar weer 'ns fotomodel spelen denk ik![]()
Dat was ook eens mijn bijnaam op 't forumquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vond je lijken op die telefoonfoto van de woestijnbeestjes in Blijdorp die je gemaakt had
nee andersom, prairiehondjes waren xilantofjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat was ook eens mijn bijnaam op 't forum!
Nee hoor, als je nog wat moois hebt schroom vooral niet hehehquote:Op donderdag 6 september 2007 17:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik doe ze niet weg hoor![]()
Of bedoel je niet laten zien tot jij er weer bent?
Ok dan! Ik heb er nog wel een paarquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:25 schreef Avalon_ het volgende:
[..]
Nee hoor, als je nog wat moois hebt schroom vooral niet heheh
kjoet he?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |