als we dan toch met vriendjes gaan spammenquote:
als jij dat wil vieren, gaan we met zn allen vanavond wel aan de drankquote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag definitief einde vriendOf vier je dat niet?
Daar krijg je een extra dikke knuffel voor!quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan in sommige gevallen heus een feestje waard zijn hoorquote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga het niet vierenquote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Meid, echt het komt goed met je.quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ik me al een keer heel slecht voelde, maar dat was 'redelijk' vergeleken met dit
Iemand die een hysterisch huilend meisje wil bellen?
quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ik me al een keer heel slecht voelde, maar dat was 'redelijk' vergeleken met dit
Maarten belde je net, maar kreeg voicemail.quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik belde r net, misschien daarom voicemail...quote:Op maandag 10 september 2007 17:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Maarten belde je net, maar kreeg voicemail.
Jepsquote:Op maandag 10 september 2007 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik belde r net, misschien daarom voicemail...
Heb je d'r inmiddels al gesproken?
Ga je me dan nu vertellen waar in de bijbel staat dat je verdrietige mensen drank moet geven?quote:
Spreuken 31:6,7quote:Op maandag 10 september 2007 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je me dan nu vertellen waar in de bijbel staat dat je verdrietige mensen drank moet geven?
Freecell, ik hoop dat je een en ander in huis hebtquote:Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Spreuken 31:6,7
Geeft bedwelmende drank aan degene die dreigt om te komen en wijn aan wie bitter van ziel zijn. Laat men drinken en zijn armoede vergeten, en laat men aan zijn moeite niet meer denken.
Ook al is het niet mijn directe opzet meteen mensen dronken te voeren:quote:Op maandag 10 september 2007 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Freecell, ik hoop dat je een en ander in huis hebt
Ik ga hierin toch voor de nieuwe bijbelvertaling:quote:Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Spreuken 31:6,7
Geeft bedwelmende drank aan degene die dreigt om te komen en wijn aan wie bitter van ziel zijn. Laat men drinken en zijn armoede vergeten, en laat men aan zijn moeite niet meer denken.
ja dat dusquote:Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
grom, waarom is 't zo ver wegdrank
en Isa knuffelen![]()
![]()
Wat een viezig klinkende brouwsels allemaalquote:Op maandag 10 september 2007 18:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook al is het niet mijn directe opzet meteen mensen dronken te voeren:
- Cranberrywijn: check
- Berenburg: check
- groene wijn (don't ask): check
- Whiskey: check
- Kruidenbitter met honing: check
- Port: check
Mis ik nog iets?
Serieus... ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 10 september 2007 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een viezig klinkende brouwsels allemaal
Maar port en whiskey zullen Isa vast wel smaken. Geef je d'r een knuffel van mij?
heb je al eerder hardgelopen?quote:Op maandag 10 september 2007 19:51 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd Lianne!
Ik heb zojuist de 27 lessen van Evy gedownload en er vast 10 op mn MP3 speler gezet. Dat is vast een begin
Gaat dat lukken?!quote:Op maandag 10 september 2007 19:59 schreef octopussy het volgende:
Lianne, wat een leuk idee dat je binnenkort drs. bent![]()
Ik ga voor de ing. over een maandik schijn die titel nog te mogen voeren ipv het nieuwe BICT.
![]()
Ik heb nog nooit hardgelopen, dus dat wordt wel even wennen...quote:Op maandag 10 september 2007 20:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je al eerder hardgelopen?
ik heb vandaag les 11 gehad
gaat eigenlijk best snel
dat gaat wel goed komenquote:Op maandag 10 september 2007 20:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hardgelopen, dus dat wordt wel even wennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |