hierquote:Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Waar halen jullie die lessen van Evi vandaan trouwens
En dan niet even bij mij langskomenquote:Op zondag 9 september 2007 20:08 schreef octopussy het volgende:
........ een tour over de wallen te gaan maken.......![]()
BTW Miss_S, zijn dat jouw billen? Zo ja, goed bezig dan!quote:Op zondag 9 september 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hier
http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml
morgen les 11
nee jammer genoeg nietquote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
BTW Miss_S, zijn dat jouw billen? Zo ja, goed bezig dan!
quote:Walnoten verlagen cholesterol
Recent heeft een Amerikaanse studie van de University of California nogmaals bevestigd dat wal- of okkernoten het cholesterolgehalte in het bloed drastisch kunnen verlagen. De Amerikaanse studie toont aan dat de dagelijkse consumptie van walnoten de hoeveelheid van de 'slechte' LDL-cholesterol in het bloed met 27 procent doet afnemen.
Wat zullen wij hier gezond worden. Tot nu toe 44 kilo geraapt en de bomen zijn nog niet leegquote:Walnoten gezonder dan olijfolie
donderdag 12 oktober 2006 13:02
Walnoten zijn nog beter tegen hart- en vaatziekten dan olijfolie. Al jaren is ons voorgehouden dat olijfolie de oorzaak is dat mensen in het Middellandse Zeegebied zo gezond zijn. Walnoten blijken echter beter in staat om slagaders flexibel te houden.
Dit blijkt uit een Spaanse studie die is gepubliceerd in het Journal of the American College of Cardiology. De walnoten vergroten de elasticiteit van slagaders dankzij de onverzadigde vetzuren die ze bevatten.
Cholesterol
Aan de studie deden 24 proefpersonen mee, de ene helft met een hoog cholesterolgehalte in hun bloed en de andere helft met een normaal cholesterolgehalte.
Elke groep kreeg een vette maaltijd bestaande uit een wit broodje met salami en kaas en een volvette yoghurt. Bij de ene groep werden vijf theelepels olijfolie aan de maaltijd toegevoegd, bij de andere groep acht gepelde walnoten. In een maand kreeg een groep de eerste twee weken olijfolie en de laatste twee weken walnoten, bij de andere groep was het precies andersom.
Bij personen met een hoog cholesterol nam de elasticiteit van de slagaders toe na het eten van walnoten en nam het af na het consumeren van olijfolie. Bij personen met een normaal cholesterol bleef de elasticiteit gelijk na walnoten en nam die af na olijfolie. De onderzoekers concludeerden dat zowel walnoten als olijfolie helpen om na een vette maaltijd ontstekingen in de slagaders te verminderen.
Mediterraan dieet
Elke keer als we een vette maaltijd eten, veroorzaken de vetmoleculen een ontstekingsreactie die de elasticiteit van slagaders vermindert. Als het vet niet wordt geneutraliseerd, verharden de slagaders en dat kan weer leiden tot hart- en vaatziekten.
De kans op deze ziekten neemt af als mensen een Mediterraan dieet volgen, dat de hoeveelheid cholesterol in het bloed verlaagt. Het dieet is rijk aan granen, vis, groenten, peulvruchten, noten, olijfolie en arm aan melkproducten.
Heb je flink je bilspieren getraind?quote:Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee jammer genoeg niet
ookal word ik wel steeds meer tevreden over mijn billen, eerst waren ze plat en nu toch ronder
Open in CUL een walnotentopicquote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind walnoten heerlijk, helaas moeten ze nu eerst een maand drogenNu zijn ze nog niet echt lekker om te eten.
Maar ik weet toch helemaal niet waar je precies werktquote:
niet speciaal maar kennelijk werkt fitnes in het algemeen tochquote:Op zondag 9 september 2007 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je flink je bilspieren getraind?
Er zijn ergere dingen om je zaterdag aan te bestedenquote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef octopussy het volgende:
Om nou alle sexshops (toch?) af te gaan lopen op de wallen...![]()
Ik nietquote:Op maandag 10 september 2007 09:17 schreef Faat het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om je zaterdag aan te besteden
En ik ben trouwens makkelijk te vinden, want er werken bijna alleen maar mannen in de
shops op de Wallen. De eerste vrouwelijke verkoopster die je tegenkomt moet ik dus zijn
Na een weekendje te veel eten kreeg ik toch nog een knipoogje van mijn weegschaal
vanmorgen vroeg en ben ik evenzogoed 1 ons kwijtgeraakt afgelopen week![]()
Tuurlijk zet die door. Zeker als je na het ontbijt zelfs een dalende lijn zietquote:Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef teigan het volgende:
Lekker Faat!!!
Ik heb net even gespiekt, en alhoewel het na het ontbijt was, en ook na het zwemmen, zit er wel een dalende lijn in... Ik hoop dat die doorzet!
Je bedoelt zeker geen water dan?quote:Op maandag 10 september 2007 09:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik nietMaar ja... ik had daarnaast ook wel aardig wat gedronken
![]()
Nou, dat is wel 1 van de hoofdbestandelen, naast hop en moutquote:
Whoehaha, dat met die weegschaal is typisch iets dat mij ook had kunnen overkomenquote:Op maandag 10 september 2007 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
.....kaas is gewoon te duur als je wilt bezuinigen, helemaal de slanke varianten
Haha idd ik zei zo laatst als ik dadelijk 20 kg afgevallen ben dan word ik misschien wel erg knap zei ik zo voor de gein zegt hij zo ja maar je bent nu al hartstikke knap.quote:Op maandag 10 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Mooi dat je het aandurfde motorbloempje!
Ik heb het daar met vlagen ook nog wel moeilijk mee, maar ik merk aan alles dat mijnmij heel mooi vindt, en aangezien dat zijn mening is, ga ik daar ook niet tegenin..
nou.. ik durf nog niet zo veel op deze broem hoorquote:Op maandag 10 september 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:
Faat, de volgende keer in A'dam kom ik je opzoeken hoor
Motorbloempje, mooimooimooiIk ben bang dat ik je niet meer bijhoud met mijn fazer nu
![]()
![]()
Oja, en douchen metis leuk. Ik sta alleen steeds te kouwkleumen als we dat doen omdat de straal water niet zo breed is. Mochten we een huis gaan kopen dan lijkt me zo'n inloopdouche met 2 koppen echt ideaal
![]()
Woensdag heb ik een leuk dagje doktersbezoekjes. Eerst naar de gyn 's ochtends en dan in de late middag voor een duikkeuring naar een duikarts. Ben benieuwd wat het oordeel is.
Hehe, ik heb weleens, om hem te plagen, gevraagd: 'zou je me mooier vinden als ik slanker was?' Arme jongen, hij werd er helemaal onzeker vanquote:Op maandag 10 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Mooi dat je het aandurfde motorbloempje!
Ik heb het daar met vlagen ook nog wel moeilijk mee, maar ik merk aan alles dat mijnmij heel mooi vindt, en aangezien dat zijn mening is, ga ik daar ook niet tegenin..
De meeste manlieven zijn natuurlijk wat groter, en dus is het water wat er bij hen op het hoofd klettert een stuk heterquote:Op maandag 10 september 2007 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
en ik sta ook te koukleumen
wat ik koud vind, vindt hij al te heet, en wat ik dus lekker vind, is voor hem bijna kokend water![]()
ik douche nogal heet
![]()
enneh.. goed dat je naar de gynaecoloog gaat![]()
Gaat het goed met de kilo's?quote:Op maandag 10 september 2007 12:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Haha idd ik zei zo laatst als ik dadelijk 20 kg afgevallen ben dan word ik misschien wel erg knap zei ik zo voor de gein zegt hij zo ja maar je bent nu al hartstikke knap.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:en ik zijn even groot
![]()
en hij is een warmkleumeeuwig en altijd in t-shirt ook enzo
Pijnlijk! Juliie hebben gewoon hetzelfde vriendje!quote:Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
hebben wij kloons als vriendjes?
Gelukkig kennen we elkaars vriendjes en vriendjes kennen elkaar inmiddels ook.quote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pijnlijk! Juliie hebben gewoon hetzelfde vriendje!
* ColdFeet heeft iets teveel Ugly Betty gekeken de afgelopen paar dagen, wat een intriges allemaal![]()
Gaan we donderdag weer aquarobicen?
valt meequote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pijnlijk! Juliie hebben gewoon hetzelfde vriendje!
* ColdFeet heeft iets teveel Ugly Betty gekeken de afgelopen paar dagen, wat een intriges allemaal![]()
Gaan we donderdag weer aquarobicen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |