abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zondag 9 september 2007 @ 21:57:42 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53059789
Ik ga zo naar bed

Druk weekend gehad... Gisteren straatbbq, lekker gegeten en veeeeeeel sjoes Vandaag was het Parcours in Maastricht, een cultureel iets met heel veel live muziek. Erg gezellig en ook nog lekker weer. En nu ben ik moe

Morgen eerst werken en dan 's avonds les 4 van Evi, kijken hoe het gaat...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53060108
Waar halen jullie die lessen van Evi vandaan trouwens
pi_53060163
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Waar halen jullie die lessen van Evi vandaan trouwens
hier
http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml

morgen les 11
  zondag 9 september 2007 @ 22:25:23 #204
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_53060564
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:08 schreef octopussy het volgende:
........ een tour over de wallen te gaan maken.......
En dan niet even bij mij langskomen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_53060597
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hier
http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml

morgen les 11
BTW Miss_S, zijn dat jouw billen? Zo ja, goed bezig dan!
pi_53060713
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

BTW Miss_S, zijn dat jouw billen? Zo ja, goed bezig dan!
nee jammer genoeg niet
ookal word ik wel steeds meer tevreden over mijn billen, eerst waren ze plat en nu toch ronder
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 september 2007 @ 22:46:43 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53061220
quote:
Walnoten verlagen cholesterol
Recent heeft een Amerikaanse studie van de University of California nogmaals bevestigd dat wal- of okkernoten het cholesterolgehalte in het bloed drastisch kunnen verlagen. De Amerikaanse studie toont aan dat de dagelijkse consumptie van walnoten de hoeveelheid van de 'slechte' LDL-cholesterol in het bloed met 27 procent doet afnemen.
quote:
Walnoten gezonder dan olijfolie
donderdag 12 oktober 2006 13:02

Walnoten zijn nog beter tegen hart- en vaatziekten dan olijfolie. Al jaren is ons voorgehouden dat olijfolie de oorzaak is dat mensen in het Middellandse Zeegebied zo gezond zijn. Walnoten blijken echter beter in staat om slagaders flexibel te houden.

Dit blijkt uit een Spaanse studie die is gepubliceerd in het Journal of the American College of Cardiology. De walnoten vergroten de elasticiteit van slagaders dankzij de onverzadigde vetzuren die ze bevatten.

Cholesterol
Aan de studie deden 24 proefpersonen mee, de ene helft met een hoog cholesterolgehalte in hun bloed en de andere helft met een normaal cholesterolgehalte.

Elke groep kreeg een vette maaltijd bestaande uit een wit broodje met salami en kaas en een volvette yoghurt. Bij de ene groep werden vijf theelepels olijfolie aan de maaltijd toegevoegd, bij de andere groep acht gepelde walnoten. In een maand kreeg een groep de eerste twee weken olijfolie en de laatste twee weken walnoten, bij de andere groep was het precies andersom.

Bij personen met een hoog cholesterol nam de elasticiteit van de slagaders toe na het eten van walnoten en nam het af na het consumeren van olijfolie. Bij personen met een normaal cholesterol bleef de elasticiteit gelijk na walnoten en nam die af na olijfolie. De onderzoekers concludeerden dat zowel walnoten als olijfolie helpen om na een vette maaltijd ontstekingen in de slagaders te verminderen.

Mediterraan dieet
Elke keer als we een vette maaltijd eten, veroorzaken de vetmoleculen een ontstekingsreactie die de elasticiteit van slagaders vermindert. Als het vet niet wordt geneutraliseerd, verharden de slagaders en dat kan weer leiden tot hart- en vaatziekten.

De kans op deze ziekten neemt af als mensen een Mediterraan dieet volgen, dat de hoeveelheid cholesterol in het bloed verlaagt. Het dieet is rijk aan granen, vis, groenten, peulvruchten, noten, olijfolie en arm aan melkproducten.
Wat zullen wij hier gezond worden. Tot nu toe 44 kilo geraapt en de bomen zijn nog niet leeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53061383
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee jammer genoeg niet
ookal word ik wel steeds meer tevreden over mijn billen, eerst waren ze plat en nu toch ronder
Heb je flink je bilspieren getraind?

Ik heb van mezelf ronde billen, een ramp met broeken kopen, maar ik begin er steeds meer achter te komen dat het an sich niet iets is dat je zou moeten haten; 'men' vindt ronde billen vaak mooi.

Rewimo, das een eitje. OK, ik eet geen 44 kilo, maar ik snack toch regelmatig een handje walnoten weg. Geen wonder dat ik zo gezond ben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 september 2007 @ 22:57:36 #209
13151 crew  Rewimo
pi_53061514
Ik vind walnoten heerlijk, helaas moeten ze nu eerst een maand drogen Nu zijn ze nog niet echt lekker om te eten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53061579
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind walnoten heerlijk, helaas moeten ze nu eerst een maand drogen Nu zijn ze nog niet echt lekker om te eten.
Open in CUL een walnotentopic
Pasta met walnoten, salade met walnoten...
  zondag 9 september 2007 @ 23:07:24 #211
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53061789
Walnoten zijn echt lekker, maar 44 kilo... Daar zou ik ook een CUL topic aan wagen denk ik.
pi_53062435
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:25 schreef Faat het volgende:

[..]

En dan niet even bij mij langskomen
Maar ik weet toch helemaal niet waar je precies werkt
Om nou alle sexshops (toch?) af te gaan lopen op de wallen...

btw. Ik heb nog wat mooie lingerie-setjes van Esprit gekocht in de Bijenkorf Ik bewaar ze tot ik een paar cm minder omvang heb voor het mooie.
pi_53062483
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je flink je bilspieren getraind?
niet speciaal maar kennelijk werkt fitnes in het algemeen toch
pi_53062966
nou ik ben gesloopt na gisteren. gisteren vierde vriendje zijn verjaardag en mijn familie kwam, maar zijn familie ook, en 15 volwassenen en 5 kinderen passen niet op 1 flatje en mijn neefjes waren ook nogal druk, dus we waren vandaag aan het bijslapen alleen ik slaap dan nogal extreem bij zeg maar. werd wakker om 11 uur, ben weer bed in gedoken om half 1, om wakker te worden om 6 uur en nu duik ik me bedje in om weer verder te slapen. soms wou ik dat ik niet zo'n rotlichaam had wat niet tegen drukte kan of teveel doen of zo, een keer een normaal weekeind hebben, zonder bij te moeten tanken.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53065701
Ow, GB, dat is inderdaad heel erg druk Dat soort dingen gebeuren hier ook wel eens en stel je gerust; dan zijn TARA en ik na een dagje ook gesloopt

Zo, update
Vakantieschade1,6. Vind ik heel erg meevallen, vooral omdat ik voor de vakantie op een voor mijn doen errug laag gewicht zat en het laatste beetje er best wel snel af was gegaan. Ik rekende op 77, dus het valt mee

Wel is mijn conditie op vakantie een behoorlijk stuk omhoog gegaan. Winst dus

En ik ga over een paar minuten weg om te gaan zwemmen met Teigan, Tangarine en misschien met Maok, al denk ik dat die uitslaapt.
pi_53066515
En ik ben alweer terug van het zwemmen..
Met Tangarine en freecell samen 60 baantjes gezwommen, het was lekker, maar de regen toen we klaar waren was minder...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 10 september 2007 @ 09:17:31 #217
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_53066890
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef octopussy het volgende:
Om nou alle sexshops (toch?) af te gaan lopen op de wallen...
Er zijn ergere dingen om je zaterdag aan te besteden

En ik ben trouwens makkelijk te vinden, want er werken bijna alleen maar mannen in de
shops op de Wallen. De eerste vrouwelijke verkoopster die je tegenkomt moet ik dus zijn

Na een weekendje te veel eten kreeg ik toch nog een knipoogje van mijn weegschaal
vanmorgen vroeg en ben ik evenzogoed 1 ons kwijtgeraakt afgelopen week
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_53066911
Lekker Faat!!!

Ik heb net even gespiekt, en alhoewel het na het ontbijt was, en ook na het zwemmen, zit er wel een dalende lijn in... Ik hoop dat die doorzet!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 10 september 2007 @ 09:31:05 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53067117
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:17 schreef Faat het volgende:

[..]

Er zijn ergere dingen om je zaterdag aan te besteden

En ik ben trouwens makkelijk te vinden, want er werken bijna alleen maar mannen in de
shops op de Wallen. De eerste vrouwelijke verkoopster die je tegenkomt moet ik dus zijn

Na een weekendje te veel eten kreeg ik toch nog een knipoogje van mijn weegschaal
vanmorgen vroeg en ben ik evenzogoed 1 ons kwijtgeraakt afgelopen week
Ik niet Maar ja... ik had daarnaast ook wel aardig wat gedronken
  maandag 10 september 2007 @ 09:32:45 #220
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_53067146
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef teigan het volgende:
Lekker Faat!!!

Ik heb net even gespiekt, en alhoewel het na het ontbijt was, en ook na het zwemmen, zit er wel een dalende lijn in... Ik hoop dat die doorzet!
Tuurlijk zet die door. Zeker als je na het ontbijt zelfs een dalende lijn ziet

Tenzij je natuurlijk altijd na het onbijt weegt, maar als je dan eens niets kwijt bent kun je altijd nog
de volgende dag weer wegen vòòr het ontbijt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 10 september 2007 @ 09:34:01 #221
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_53067173
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik niet Maar ja... ik had daarnaast ook wel aardig wat gedronken
Je bedoelt zeker geen water dan?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_53067239
normaal weeg ik voor het ontbijt, maar wel na wc bezoek..
  Licht Ontvlambaar maandag 10 september 2007 @ 09:38:32 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53067263
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:34 schreef Faat het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker geen water dan?
Nou, dat is wel 1 van de hoofdbestandelen, naast hop en mout
pi_53067575
Goedemorgen dames

is alweer een tijd geleden dat ik hier gepost heb

afgelopen week was mijn eerste schoolweek weer in 2 jaar en ik moet zeggen dat het, ondanks dat het wennen is, wel bevalt: studie is ook erg leuk en uitdagend!

@ bikinifoto's: dames, wat een lef zou 't echt niet durven

@ Evy-hardlooplessen: binnenkort eens kijken of mn MP3speler het nog doet, dan kan ik ze daar in zetten

@mezelf:

ik in de bocht hoor
heb tijdje geleden een digitale weegschaal gekocht, en die werkt redelijk prima (hij varieert tussen de onzen/ounces per seconde zo ongeveer ) tot ik hem liet vallen.
Dus nadat ik hem liet vallen, stond er ineens 188,6 op de teller. Dus ik dacht: nah.. die 1 is een foutje, dus ik weeg 88,6 das veel dus ik helemaal depressief en 'moed opgevend'.

Had ik vandaag een helder moment: er zit een schuifknopje achterop! En die stond ineens op LBS in plaats van op KG

dus ik knopje goedgezet, en op de weegschaal gaan staan:

84,7

dat is dan een meevaller, als je denkt dat het eerst 88,6 was

Ik hoop dat ik met de studie ook wat meer regelmaat creeer in ieder geval. Straks even boodschapjes doen. Heeft iemand nog tips voor broodbeleg wat lekker is, niet duur en toch gezond?
Kaas is gewoon te duur als je wilt bezuinigen, helemaal de slanke varianten

Ja doei.
pi_53067623
en oh ja

mijn nieuwe schatje
Ja doei.
pi_53067747
Ziet er mooi uit Faithy, maar eerlijk gezegd heb ik er niet veel verstand van.

Kipfilet is geloof ik redelijk betaalbaar en best gezond, dus daar zou je naar kunnen kijken..
pi_53067765
Leuke motor

Gisteren heb ik mijn vriend zo ver gekregen om uit eten te gaan, we zijn in Didam geweest bij Juffrouw Tok.... Lekker kip piri piri. Ik een gewone en vriend large Het was erg lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 10:09:01 #228
13151 crew  Rewimo
pi_53067831
Motorbloempje, misschien kun je eens kijken bij supermarkten als Aldi en Lidl, die hebben ook allerlei kaassoorten en die zijn simpelweg minder duur. Ze hebben bijvoorbeeld ook magere feta en een eigen merk hüttenkäse, plus een heleboel eigen merk vleeswaren en ook vis (zalm, paling).

Heb geen verstand van motoren maar die onderste foto vind ik erg leuk
  maandag 10 september 2007 @ 10:58:00 #229
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_53068735
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
.....kaas is gewoon te duur als je wilt bezuinigen, helemaal de slanke varianten
Whoehaha, dat met die weegschaal is typisch iets dat mij ook had kunnen overkomen

Wat betreft broodbeleg. Kaas is veruit het goedkoopst als je het op de markt haalt en uit 1 stuk.
Het lijkt misschien duurder, maar het voordeel is dat je er ontzettend lang mee kunt doen en dat
je van 1 stuk ontzettend veel boterhammen kunt beleggen. Daar waar een onsje kipfilet misschien
goedkoper lijkt zul je die toch binnen 3 dagen op moeten hebben en kun je weer nieuwe halen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_53068916
voelde me echt dom en opgelucht vanochtend

zit ik toch nog onder de 85

gisteren weer een mijlpaaltje gehad op persoonlijk gebied: ik durfde de douchen samen met

kan me zo niet voorstellen dat hij me aantrekkelijk vindt
Ja doei.
pi_53069149
Mooi dat je het aandurfde motorbloempje!
Ik heb het daar met vlagen ook nog wel moeilijk mee, maar ik merk aan alles dat mijn mij heel mooi vindt, en aangezien dat zijn mening is, ga ik daar ook niet tegenin..
pi_53069192
Samen douchen is leuk Gaaf dat je het aandurft
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 11:22:40 #233
13151 crew  Rewimo
pi_53069217
Hebben wij ook altijd gedaan, samen douchen Tegenwoordig hebben we wel meer ruimte trouwens
pi_53069348
De laatste tijd douchen we wat minder samen, maar dat heeft meer met werk te maken dan dat we het niet leuk zouden vinden..
pi_53070063
Faat, de volgende keer in A'dam kom ik je opzoeken hoor

Motorbloempje, mooimooimooi Ik ben bang dat ik je niet meer bijhoud met mijn fazer nu
Oja, en douchen met is leuk. Ik sta alleen steeds te kouwkleumen als we dat doen omdat de straal water niet zo breed is. Mochten we een huis gaan kopen dan lijkt me zo'n inloopdouche met 2 koppen echt ideaal

Woensdag heb ik een leuk dagje doktersbezoekjes . Eerst naar de gyn 's ochtends en dan in de late middag voor een duikkeuring naar een duikarts. Ben benieuwd wat het oordeel is.
pi_53070137
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Ik heb het daar met vlagen ook nog wel moeilijk mee, maar ik merk aan alles dat mijn mij heel mooi vindt, en aangezien dat zijn mening is, ga ik daar ook niet tegenin..
Haha idd ik zei zo laatst als ik dadelijk 20 kg afgevallen ben dan word ik misschien wel erg knap zei ik zo voor de gein zegt hij zo ja maar je bent nu al hartstikke knap.
pi_53070277
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:01 schreef octopussy het volgende:
Faat, de volgende keer in A'dam kom ik je opzoeken hoor

Motorbloempje, mooimooimooi Ik ben bang dat ik je niet meer bijhoud met mijn fazer nu
Oja, en douchen met is leuk. Ik sta alleen steeds te kouwkleumen als we dat doen omdat de straal water niet zo breed is. Mochten we een huis gaan kopen dan lijkt me zo'n inloopdouche met 2 koppen echt ideaal

Woensdag heb ik een leuk dagje doktersbezoekjes . Eerst naar de gyn 's ochtends en dan in de late middag voor een duikkeuring naar een duikarts. Ben benieuwd wat het oordeel is.
nou.. ik durf nog niet zo veel op deze broem hoor
wel gisteren ritje gemaakt, en gaat steeds beter.. moet erg wennen aan de hoeveelheid koppel

en ik sta ook te koukleumen
wat ik koud vind, vindt hij al te heet, en wat ik dus lekker vind, is voor hem bijna kokend water ik douche nogal heet

enneh.. goed dat je naar de gynaecoloog gaat
Ja doei.
pi_53070352
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Hehe, ik heb weleens, om hem te plagen, gevraagd: 'zou je me mooier vinden als ik slanker was?' Arme jongen, hij werd er helemaal onzeker van
pi_53070353
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:11 schreef motorbloempje het volgende:

en ik sta ook te koukleumen
wat ik koud vind, vindt hij al te heet, en wat ik dus lekker vind, is voor hem bijna kokend water ik douche nogal heet

enneh.. goed dat je naar de gynaecoloog gaat
De meeste manlieven zijn natuurlijk wat groter, en dus is het water wat er bij hen op het hoofd klettert een stuk heter
Het mooi kotsende meisje.
pi_53070497
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:05 schreef Riann het volgende:

[..]

Haha idd ik zei zo laatst als ik dadelijk 20 kg afgevallen ben dan word ik misschien wel erg knap zei ik zo voor de gein zegt hij zo ja maar je bent nu al hartstikke knap.
Gaat het goed met de kilo's?
Enne, ja, daar zijn vriendjes voor het zou niet best zijn als ie je niet mooi vond!
pi_53070526
en ik zijn even groot

en hij is een warmkleum eeuwig en altijd in t-shirt ook enzo
Ja doei.
  maandag 10 september 2007 @ 12:25:17 #242
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53070571
Wij douchen ook bijna altijd samen

Zo onverwacht naar school nou ja heb ik wel weekend om 16:05

Assistente gemaild voor een afspraak voor de second opinion ben benieuwd en spannend
pi_53070590
overigens:

Ja doei.
pi_53070596
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zijn even groot

en hij is een warmkleum eeuwig en altijd in t-shirt ook enzo
hebben wij kloons als vriendjes?
pi_53070643
Ik ben trowuens ook maar weer eens aan lijnpoging 423 begonnen. Door verhuis&verbouwstress woog ik weer 90, inmiddels 88.
Sanity is (not) statistical
pi_53070692
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef octopussy het volgende:

[..]

hebben wij kloons als vriendjes?
Pijnlijk! Juliie hebben gewoon hetzelfde vriendje!

* ColdFeet heeft iets teveel Ugly Betty gekeken de afgelopen paar dagen, wat een intriges allemaal

Gaan we donderdag weer aquarobicen?
pi_53070824
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

* ColdFeet heeft iets teveel Ugly Betty gekeken de afgelopen paar dagen, wat een intriges allemaal

Gelukkig kennen we elkaars vriendjes en vriendjes kennen elkaar inmiddels ook.

Ugly Betty is hilarisch

Donderdag aquarobics is prima
pi_53070949
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

valt mee vorige keer waren ze nog tegelijk op mijn BBQ en er zijn wel wat verschillen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 12:41:25 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53070950
Wij hebben zo'n regendouche Maar qltel doucht ook veel minder warm dan ik Gelukkig hebben we thermostaatkranen
pi_53070971
en Ugly Betty is inderdaad leuk

was sceptisch, maar heb alle beschikbare eps op tv-links.co.uk al gekeken geweldig
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')