succesquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef Superfantastisch het volgende:
ik ben vorige week maandag gestart, dus heb me hier ook even aangemeld.![]()
misschien moet je proberen geen uitschieters te hebben na 1100 en 1700 maar eerder elke dag rond de 1300 te gaan zittenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:06 schreef Vogue het volgende:
Oja misschien dat jullie gemerkt hebben dat ik al enige tijd niet meer over mijn gewicht gepraat heb... Ik ben nogal gefrustreerd, want ik val dus gewoon niet af. Enorm vervelend. Iedere dag tussen de 1100 en 1700 caloriën, maar nee hoor, ik ben weer een kilo zwaarder als vorige week. Ik heb al een paar dagen zin om mezelf keihard voor mijn kop te slaan. Snap er werkelijk helemaal niets van.![]()
![]()
ik houd me aan de weekschema's van sonja bakker. sporten deed ik al op mijn hometrainertje, ga er nu ook nog tai chi lessen bij volgen deze maand.quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:11 schreef Superfantastisch het volgende:
[..]
ik houd me aan de weekschema's van sonja bakker. sporten deed ik al op mijn hometrainertje, ga er nu ook nog tai chi lessen bij volgen deze maand.
Aiii, ja, dat valt vast niet mee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:08 schreef YPPY het volgende:
ColdFeet: ik heb een postnatale depressie, vandaar dat het wat zwaarder is dan gemiddeld.
Leuk, al dat gesport.
Tai chi is niet echt een hoogvlieger als het gaat om energieverbruik, maar man, je wordt er echt relaxed vanquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:11 schreef Superfantastisch het volgende:
[..]
ik houd me aan de weekschema's van sonja bakker. sporten deed ik al op mijn hometrainertje, ga er nu ook nog tai chi lessen bij volgen deze maand.
Gehad?quote:Op zondag 9 september 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Een een onwijs leuk weekend gehad.....
tilburg?quote:Op zondag 9 september 2007 13:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen, bijna het klokje rond. Kennelijk had ik het nodig
Vanavond gaan we uit eten bij Juffrouw Tok, ik ben benieuwd!
Dat klopt, maar Vlijmen is voor ons een stuk dichterbij.quote:Op zondag 9 september 2007 16:27 schreef Riann het volgende:
[..]
okay in tilburg heb je er ook eentje![]()
Hé, had ze stiekem tussendoor ook nog zitten postenquote:Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan ook al uit eten, met miss en mister_d, we zijn net naar de kermis geweest hier
[stoere modus] Dat durf ik best hoor!quote:Op zondag 9 september 2007 10:00 schreef YPPY het volgende:
Dat varieert nogal ColdFeet, maar twee jaar is geen uitzondering. Het heeft bij mij een half jaar geduurd tot ik doorhad dat het 'echt fout' zat, dus wie weet ben ik langer bezig. Medicijnen helpen goed, maar dingen als afvallen e.d. zijn wat lastiger nu mijn energie gaat nu naar belangrijkere zaken. Op zich is het ouderschap best te doen en als ik niet zo ziek was geweest, had ik een tweede ook wel aangekund. Zo verschrikkelijk zijn kinderen dus niet.In de depressief door de hormonen topics in OUD staat meer, als je daar durft te komen.
![]()
Wij vonden het ook erg gezellig, graag gedaanquote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Hé, had ze stiekem tussendoor ook nog zitten posten![]()
Het was heel erg gezellig, bedankt voor jullie gastvrijheid
Met sporten en goed eten kom je best ver hoor! Een of twee kilo in de maand moet dan best lukken!quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef omearos het volgende:
Pff, ik had mijn slaap vandaag blijkbaar ook nodig, daarnet 3 uur liggen slapen bijVerder ook weinig gedaan: Wii gespeeld en Formule 1 gekeken.
Ik heb wel uitgerekend hoeveel ik gemiddeld per week moet afvallen als ik voor mijn verjaardag 5 of 10kg afgevallen wil zijn: 0,3 of 0,6kg Da's nog best veel per week, en ik sta al een hele tijd stil. Maar het sporten gaat vast helpen (wat heb ik daar spierpijn van gehad)
Een gefrituurde kipburger nog wel!quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb net een grote vette kipburger op met frietjes en bier. Maar het was lang niet zo smerig als bij de macEn ik hoop dat ik Liejannuh nu enthousiast heb gemaakt voor rugby; verder houdt niemand van mijn vrienden ervan
Ga jij s even bliksemsnel aan je scriptie werkenquote:Op zondag 9 september 2007 21:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een gefrituurde kipburger nog wel!![]()
En rugby is cool!Ik wil nog wel een wedstrijd mee, volgens mij duurt dit tournooi toch nog weken.
No thanks, ik ben tamelijk zuinig op mijn ruggegraatquote:Op zondag 9 september 2007 21:26 schreef Jojogirl het volgende:
Rugby is cool. Ik heb het in Engeland een paar maanden gedaan en vind het nog steeds jammer dat het eenmaal terug in NL niet echt haalbaar meer was. Speel je zelf Coldfeet, of gingen jullie alleen kijken?
Het kan idd wel, maar zit nu al een tijd op een plateau nadat ik al ongeveer 10kg kwijt ben en denk dat het realistischer is om te denken dat het nu langzamer zal gaan. Bovendien maak ik steeds kleine aanpassingen in mijn eetpatroon ipv nu ontzettend gezond te gaan eten. Bij een te grote verandering ga ik me vervelend voelen waardoor ik terugval (mede een reden dat ik nu een tijdje stilsta, te grote stap gemaakt en teruggevallen)quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met sporten en goed eten kom je best ver hoor! Een of twee kilo in de maand moet dan best lukken!
(Focus, als je net begint met sporten, niet teveel op je gewicht, maar meer op je omvang trouwens. Als je spieren opbouwt en vet kwijtraakt, ward je soms zelfs zwaarder. Onderwijl 'slink' je dan wel. Laat je dan niet frustreren door je gewicht!)
quote:Op zondag 9 september 2007 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No thanks, ik ben tamelijk zuinig op mijn ruggegraat
Ik heb een tijd stage gelopen in Zuid-Afrika en ben daar een beetje besmet met het rugby-virus. En dan natuurlijk ook direct Springbokke-fan
Over twee weken vier ik mijn eerste huwelijksjubileum in Lens, bij de wedstrijd Zuid-Afrika/Tonga
Ja baas!quote:Op zondag 9 september 2007 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga jij s even bliksemsnel aan je scriptie werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |