Doodsbedreiging!quote:Op donderdag 6 september 2007 20:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ga eens een boom koppen ofzo.
Dat maak jij ervan, terwijl het dat geenszins is.quote:
hoe doe je datquote:Op donderdag 6 september 2007 21:00 schreef pascalheister het volgende:
the prestige even besteld voor de leuke prijs van ¤ 4,45 bij bol
Juist danquote:
Je bent dan ook nog geen 16. Dit is een kroeg dus....quote:
Vrijdag komen we pas laat aan (zij heeft geen verlofdagen meer en moet werken tot 15:00).quote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nice nice.![]()
Wat ben je daar van plan, of is daar nog niet over nagedacht?
Fok!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef golfer het volgende:
Als ik elke keer dat fok! zegt dat ik iets moet inschenken het ook daadwerkelijk zou hebben gedaan, dan was ik nu niet meer van de WC af te krijgen.
Vul je bundesliga toto vast inquote:Op donderdag 6 september 2007 22:13 schreef Aanvoerder het volgende:
HM, even m'n sig aanpassen.
Ik ga wel naar Litouwen.quote:
Dat was vanmorgen al, toen je net je diep in de nacht plasje gedaan had.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ol dacht Digger zal wel komen met Pavarotti
ik heb nog een week.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen al, toen je net je diep in de nacht plasje gedaan had.
eilandjequote:Op donderdag 6 september 2007 22:40 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt ook weer eens buurten
Hier nog zo'n ex-fanatiekeling. Het filmpje doet het nietquote:Op donderdag 6 september 2007 22:39 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb vroeger best veel aan tafelvoetbal gedaan in de kroeg, maar dit zijn wel erg gave moves: http://mediacenter.gazzet(...)eFlash=1189110913703
Zeker met allerlei vouchers en bonnetjes dat je tot die prijs komt?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:00 schreef pascalheister het volgende:
http://www.gazzetta.it/ en dan even rechts boven naar Gazzetta TV gaan. En dan voor de duidelijkheid hem op full screen zetten.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier nog zo'n ex-fanatiekeling. Het filmpje doet het niet.
Borissiequote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
eilandje
tijd niet gezien, hoestie ?
hoeveel logo's van voetbalclubs komen er dit seizoen nog bij in je avatar?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
we liggen op schema voor nog 3quote:Op donderdag 6 september 2007 22:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hoeveel logo's van voetbalclubs komen er dit seizoen nog bij in je avatar?
Dinamo en wie weet wat volgt, Kozakken Boys in de beker ofzo ?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hoeveel logo's van voetbalclubs komen er dit seizoen nog bij in je avatar?
dat is druk dan jaquote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Borissie
Druk druk druk ... moet in m'n eentje een afdeling van drie runnen en dat valt niet meeOok net terug van een lang weekendje met vrouwlief in Duitsland .. wel effe lekker om te relaxen
De filmposter hangt op m'n kamer. Leuk om contacten te hebben bij een videotheek.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:00 schreef pascalheister het volgende:
trusten aanvoerderquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
ik ga tukken. ik sta iedere ochtend om 06:15 op voor werk. echt gekkenhuis. en afgelopen nacht om 00:45 door een vriendin wakkergebeld of ik nog ergens op stap was en om 03:00 een SMS van een gast of ik nog ff naar de afterparty club 3 straten verderop wilde komen. Mensen... ik werk nu doordeweeks... laat me slapen! Whehehe...
<trusten HOOLerS en HOOLerinnetjeS!
Deze link is eigenlijk beter: http://mediacenter.gazzetta.it/MediaCenter/action/playerquote:Op donderdag 6 september 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach armequote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Aanvoerder het volgende:
ik ga tukken. ik sta iedere ochtend om 06:15 op voor werk. echt gekkenhuis. en afgelopen nacht om 00:45 door een vriendin wakkergebeld of ik nog ergens op stap was en om 03:00 een SMS van een gast of ik nog ff naar de afterparty club 3 straten verderop wilde komen. Mensen... ik werk nu doordeweeks... laat me slapen! Whehehe...
<trusten HOOLerS en HOOLerinnetjeS!
und auch ein bisschen Weinquote:Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Dinamo en wie weet wat volgt, Kozakken Boys in de beker ofzo ?
[..]
dat is druk dan ja, en je hebt dus ook veel worst en bier op dus
![]()
toch wel alleen met scarlett erop he?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De filmposter hangt op m'n kamer. Leuk om contacten te hebben bij een videotheek.![]()
Welterusten Aanvoerder!
Wat dacht jij.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch wel alleen met scarlett erop he?
de / mijn what everquote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef pascalheister het volgende:
de vriendin?
Dat is d'r te kinky, daar houd ze niet van.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga niet lopen zeiken Pascal, daar heeft de vriendin niets aan.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg verder trusten hoolers. Letten jullie op Golfert en vooral Bluezz ? Die hebben vakantie en kennen hun grenzen niet.
Trusten Hoolers.
Dat vertel ik al jaren!quote:Goed nieuws voor luie donders. Ondanks dat er generaties lang bij ons werd ingeramd dat vroeg opstaan goed zou zijn voor 'den werkenden mensch', is men er nu achter gekomen dat vroeg opstaan helemaal niet zo gezond is. Het zou zelfs de gezondheid op den duur kunnen schaden.
Dat is namelijk uit wetenschappelijk onderzoek gebleken. Wetenschappers, verbonden aan diverse Japanse universiteiten, hebben aangetoond dat vroeg uit je bed vallen kan leiden tot hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes.
Het onderzoek werd verricht onder meer dan drieduizend Japanners. De uitslag van de studie wordt deze week gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen.
Ja, wel in ons district.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Rustiger dagje geweest sjimmerz?
Nee ik ben zondag bij mijn broer in Vught (Vlakbij Den Bosch) om een wedstrijd van hem te zien en om dingen voor zijn bruiloft te regelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je al bij je aanstaande team kijken sjimz?
Hoolers:opgepast er staat weer een enge vent ergens met z'n blote piemel in een bos.quote:
Jazeker.quote:
Altijd op Adidas Copa Mundial en op Adidas World Cup gevoetbald.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel overwegend zwart hoop ik?
Al is het tegenwoordig steeds moeilijker om geheel zwarte schoenen te krijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel goed, ik zweer bij zwart. Al die regenboogschoenen zijn:.
Ik eigenlijk altijd + vaste noppen als het veld echt te droog is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit schoenen met schroefnoppen gehad.
Kijk eens bij de kindermaatjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand behalve de World Cup nog suggesties?
quote:
quote:
Goed idee.quote:
Ook dat golferquote:
Ik mag zo om half 2 beginnen voor de werkgroepen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Jij ook veel plezier DS!
Vergadering met mn werkgroepje duurde vanochtend maar een half uur ipv de ingeroosterde 3.5
Ik mag van 15:30 tot 17:15 nog even chemie doen, wat een middagpauze betekent van 9:00-15:30quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mag zo om half 2 beginnen voor de werkgroepen.![]()
Een eye-opener?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Daar is de koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet helemaal hoor, ik ben aan de trage kant.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:09 schreef Suijk het volgende:
Ok, ik dacht dat je een jaar geleden ook al bijna klaar was.Ik zal het mis hebben.
Werkelijk geen idee. Ben eind vorig seizoen al een paar keer voor dezelfde klachten bij de fysio geweest, toen ging het even weg, maar zoals gisteren heb ik het nog nooit gehad. Nu al wat minder, maar het houdt nog niet over...quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkeerde beweging Sandman?
Dan heb je nu ook niks aan een Wii dus opzouten met datquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Gisteren iets niet goed gegaan in mijn rug, ben even wat minder mobiel zullen we maar zeggen.
Boeit mij dat icoontje nouquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan heb je nu ook niks aan een Wii dus opzouten met daticoontje
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GU6B_QM9O5o
Deze heeft vast nog niet iedereen hier gezien.
Tjeemquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon bijna dierenmishandeling...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Tong en Send allebei in de revalidatie dus
Nog een liesbreuk massage nodig?![]()
Ze leest mee in HOOLS en is niet blij met alles wat je over 'r gezegd hebt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:33 schreef Ole het volgende:
O jee. .. PM van Haaibaaike
nee, in het topic over de schilder van de neef van heb ik gezegd dat ze óf een geniale kloon is, of gewoon ontzettend stomquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze leest mee in HOOLS en is niet blij met alles wat je over 'r gezegd hebt?
Gister in DWDD gezien. Belachelijk dat ze haar nog zo lang door laten 'presenteren'quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Openbaar maken PM's mag niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat waag jij niet om een FB over mij te openen.
Ten eerste jij moet je nergens mee bemoeien.
Trut die je bent.
Banaanvraag!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Openbaar maken PM's mag niet.
BAN BAN BAN
Heb je de lasso alweer uit de kast gehaald of doe je het vandaag gewoon met de ouderwetse gummi-frisbee?quote:
JIj hebt er ondertussen ervaring meequote:
Met een ban? Ja, en een lange ervaring ook. Al was ik toen wel heel erg productief op m'n werk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj hebt er ondertussen ervaring mee
IJzeren Rinusquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met een ban? Ja, en een lange ervaring ook. Al was ik toen wel heel erg productief op m'n werk.
Waarom had je dan zo'n lange ban?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef Suijk het volgende:
Ja, Rinus postte af en toe nog eens, maar die heb ik ook een hele poos niet gebruikt.
Ja, weet ik nog eigenlijk niet.quote:
Was dat nou door de grote Mods vd Danny oorlog?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog eigenlijk niet.
Rinus werd trouwens ten tijde van Ajax-Feyenoord ofzo ook weer geband geloof ik.
Was toch iets van een half jaar dat jullie niet mochten posten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel van mee gekregen eigenlijk. Ik had gemeld dat ik het belachelijk vond dat er op een bepaalde manier met sommige mensen om was gegaan en voor ik het wist kon ik niks meer posten. Toen zijn er een aantal andere mods bedreigingen gaan uiten ofzo en toen mochten we niet meer terug.
quote:
LLquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En waar zit jij tijdens de CL wedstrijden?
Psst, je signature is wat oud.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ma heeft me weer eens verrast met Tortellini's uit moeders keuken.
AC Fok! das lang geleden...quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Psst, je signature is wat oud.
en op onwaarheden gebasseerdquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Psst, je signature is wat oud.
is dat alles? ik dacht dat ze flauw viel ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet alles gaat zoals in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat alles? ik dacht dat ze flauw viel ofzo
quote:Een kadaver dat in het water ligt en/of al deels ontbonden is, heet een kreng.
Was toch al min of meer bekend?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:19 schreef clauwheee het volgende:
Ontvoerde Isra gesignaleerd in Libië
Daarvoor heb ik te weinig boeken gelezenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van het lezen.
Doet iedereen al mee? FOK! boekentop 50 2007
Ook dat haal ik niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef methodmich het volgende:
Je hoeft ook maar een top 20 te maken .
...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb net de VI uit gelezen telt dat ook ?![]()
In search of sunrise deel 6, een hele goede CD reeks van Tiestoquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef Bos81 het volgende:
ISOS 6
Of kan ik dat beter niet vragen?
OKeequote:Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
via de postduifik heb de hele serie dus deze wilde ik dan ook echt
Ik heb vanallesquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
mmmm, wat heb je in de aanbieding?
is maar goed ook, want ik krijg deze maand nog geen salaris, dus ik zit erg krap en moet nog een kaartje halen voor Slavia-Steau (= 350 kroon, oftewel 12 halve liters bier in de kroeg, omgerekend 48 Euro in NL).quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
in vergelijking met de prijs hier kan je daar drie halen 1 betalen doen![]()
Net een dierentuin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
Digger hoe was het Emmen op bezoek te hebben ?
-2 Zéér Voorspelbaarquote:
48 Euro voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd in Tsjechiequote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
is maar goed ook, want ik krijg deze maand nog geen salaris, dus ik zit erg krap en moet nog een kaartje halen voor Slavia-Steau (= 350 kroon, oftewel 12 halve liters bier in de kroeg, omgerekend 48 Euro in NL).
CL hequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
48 Euro voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd in Tsjechie. En ik maar denken dat de kaartjes daar redelijk goedkoop waren.
Ja maar dan nog... voor PSV betaal ik 25 euroquote:
misschien zijn het goede plaatsen ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... voor PSV betaal ik 25 euro
En welkom terug Sijmz
In de lokale pub wel als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien zijn het goede plaatsen ofzo
en Sjimmie ga je veel rugby kijken ?
Nee, ik rekende de Tsjechische prijs om in bier in de kroeg hier en toen naar hoeveel je in Nederland zou betalen voor die hoeveelheid bier. Kaartje is 13 Euro ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
48 Euro voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd in Tsjechie. En ik maar denken dat de kaartjes daar redelijk goedkoop waren.
Goed dat je dat zegt!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:29 schreef borisz het volgende:
ohja Aanvoerder jij bent ingeloot in de CL toto he,
VoreG had ajax, jij had Slavia mocht Ajax verliezen, dus dat je die toto niet vergeet
maar goed ik knal er zondag waarschijnlijk nog een pm uit naar iedereen die meedoet.
seizoen drie heb ik al 2x gezien, dus heb ik deze week overgeslagen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk de EPT Barcelona nog even af.
Is het wat?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk de EPT Barcelona nog even af.
Doel je op Bos81?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:08 schreef RayMania het volgende:
Hey, een kloon.
Hallo, ik kwam gewoon niet aan mijn eigen spel toe bij Ajax.quote:
Wie wordt er gebanned dan?quote:
Ben ermee bezig. Heb er ongeveer 24 van de 32 afquote:
okidoquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben ermee bezig. Heb er ongeveer 24 van de 32 af.
Waaraan zag je hetquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Je kan beter Sjimz
Gevoelsmatig. Zo'n kloon aanmaken vind ik wel bij je passen. Meer bij een andere Hoolquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:28 schreef IvanGabrich het volgende:
[..]
Waaraan zag je het
Misschien toch een te grote omslag, van een dwerg naar een nooit omvallende reus!
Zin wel, maar ik heb al geen tekentalent en rond dit tijdstip al helemaal nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:58 schreef RayMania het volgende:
Iemand zin in een potje I-sketch, of denken jullie...'nee Ray, ga lekker zelf tekenen'.
Ik sla over, ik heb een paar uur geleden nog bitterballen gehad.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:11 schreef borisz het volgende:
tantenog happies klaar gemaakt voor ons ?
Ha, de lokale vampier.quote:
Nee ik vreet Bluezz en Golfer opquote:
Met het verschil dat ik geen klootviool benquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kwalitatief slechter kan het niet worden.
SOL heeft de whiskey kast van opa ook al ondektquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik geen klootviool ben![]()
Ik ben lievvvv![]()
Die is allang leegquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:37 schreef borisz het volgende:
[..]
SOL heeft de whiskey kast van opa ook al ondekt![]()
Ik ben misschien wel een nadenker, maar hier heb ik geen zin in. Zo maar slapie doen. Mijn laatste slaap is al bijna 24 uur geleden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:51 schreef borisz het volgende:
Ik ga ook slapen
maar eerst nog een vraag voor nacht- en kroegfilosofen. welke truc gebruikt hans klok om geld tevoorschijn te toveren ?
Denk daar maar eens over na![]()
trusten
Ja. Ik weet hetquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Bos het wordt dat je vader weer thuis komt
Ik zat me net te verbazen over die tijdquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef tong80 het volgende:
Bos het wordt dat je vader weer thuis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |