die landen op grasveld in de buurtquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:55 schreef ROG het volgende:
Kleine kermis als de lifeliner er kan landen?
hadde wat name gehoord:quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoorde er net ook wat van. Enig idee wie die 2 zijn?
Ken beide (gelukkig) niet. Weer Laarbeek dat weer eens slecht in het nieuws komt. Laatste tijd veel bagger nieuws.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:57 schreef T42 het volgende:
[..]
hadde wat name gehoord:
rowan swinkels en sander van de vrande
ik ken ze ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken beide (gelukkig) niet. Weer Laarbeek dat weer eens slecht in het nieuws komt. Laatste tijd veel bagger nieuws.
Mwah het lijkt misschien omdat ik bij de andere de slachtoffers wel ken dat er vrij veel gebeurd ineens.. (barpersoneel van Oja dat een dik ongeluk krijgt op de snelweg.. mijn vriendin die iemand dood rijdt in Lieshout)quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ken ze ook niet.
ik zat 15min voor ondeluk er nog zelf in en vond deze arm (nr 4) erg kraken en de wagentje gammel overkomen (ik ont houde het nr om deze arm te vermijde de volgende keer) maar dat is nu al niet meer nodig.
baggernieuws uit laarbeek?
wat nog meer?
Maar jij bent dik, dus dat is te begrijpenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:07 schreef tong80 het volgende:
Ik durfde nog niet in een draaimolen vroeger. En terecht.
Ik ben pas recent dikquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar jij bent dik, dus dat is te begrijpen
nare gedachte is het héquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:26 schreef nikkie1985 het volgende:
Wij hebben een tijdje geleden( in mei in groningen) ook in een groene octopus gezeten, en ons bakje kraakte ontzettend, zo erg dat mijn vriend het dood eng vond en er het liefste onderweg eruit zou gaan. Zou het dezelfde zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |